طراحی و سئو وب سایت

چرا شرکت شما به صفحه فن فیس بوک طراحی شده حرفه ای نیاز دارد

این سایت شبکه اجتماعی با بیش از 600 میلیون حساب فیس بوک ، معدن طلایی است که از بدو تأسیس مورد توجه کارآفرینان قرار گرفته است. با توجه به زمان منحصر به فرد برای تعامل با مخاطبان هدف ، هر شرکت چه کاری انجام می دهد؟ یا حداقل ، باید در نظر داشته باشید که یک صفحه مبارزات فیس بوک را به برنامه بازاریابی خود اضافه کنید. یک صفحه فن حرفه ای طراحی شده می تواند از قابلیت های شبکه اجتماعی فیس بوک نهایت استفاده را ببرد و اعتماد شرکت شما و مشتریان فعلی آن را افزایش دهد. جنبه اثبات اجتماعی فیس بوک فیس بوک از اصل “اثبات اجتماعی” استفاده می کند ، بیانیه ای روانشناختی که توسط یک پزشک گفته شده است. رابرت سیالدینی ، نویسنده اثربخشی اقناع: روانشناسی اقناع. آیا آنها باید خوب باشند یا بد؟ مردم آنجا نخواهند بود. همین اتفاق زمانی می افتد که دوست کاربر فیس بوک یک به روزرسانی خاص یا شرکتی را در فیس بوک “دوست” داشته باشد. از آنجا که به دوستان خود اعتماد دارید ، از تصمیمات آنها آگاهی بیشتری دارید و به احتمال زیاد در مورد اطلاعاتی که تازه تأیید کرده اند تحقیق و تجزیه و تحلیل می کنید. یکی دیگر از مزایای این امر این است که وقتی دوستانتان را دوست دارید ، دوستانتان آنها را می بینند و روند رو به رشد می رود و می تواند به یک روند تبدیل شود. این همان چیزی است که “ویروس” نامیده می شود. از نظر بازاریابی ، به روزرسانی ساده صفحه فیس بوک طرفداران به تبلیغی رایگان برای شرکت شما تبدیل شده است که به تازگی برای مشتریان بالقوه جدید ارسال شده است. چون محدودیتی ندارد. محدودیتی در تعداد کاربرانی که می توانند یک صفحه را “دوست” داشته باشند وجود ندارد ، این لیست بی پایان است. آیا شروع به دیدن پتانسیل هیجان انگیز داشتن صفحه طرفداران فیس بوک کرده اید؟ بازاریابی در فیس بوک به شما امکان می دهد این کار را به صورت طبیعی انجام دهید ، اما جالب ترین نکته در مورد فیس بوک این است که به روزرسانی های صفحه فن (بخوانید: تبلیغات محصول) به هیچ منبع معتبری (دهان به دهان “فقط به دوستان”) و اغلب به افراد در این کشور اطلاع داده نمی شود. همان گروه سن یا موقعیت جغرافیایی حامیان مالی اصلی. در فیس بوک گزارش شده است که میزان کلیک تا ده برابر تبلیغات سنتی گزارش شده است. فیس بوک رویای بازاریاب است! کاربران فیس بوک اعتماد به نفس دارند و انتظار دارند آزمایش آنها ادامه یابد. از آنجا که طرفداران صفحه فیس بوک شما در سایت فیس بوک به روز شده اند ، آنها تبلیغات و تبلیغاتی دریافت می کنند – سایتهایی که قبلاً صاحب آنها هستند و اغلب از آنها بازدید می کنند – این مزیت آشکاری به شما می دهد ، به عنوان مثال نسبت به یک لیست ایمیل سنتی که اطمینان حاصل نمی کند واقعاً وجود ندارد. یک ایمیل. توسط خریدار خوانده شده است. همچنین ایجاد حس هویت و تعلق به شرکتی که طرفداران می توانند با آن ارتباط برقرار کنند نیز مهم است. به همین دلیل ایجاد صفحاتی مطابق با استراتژی شرکت ، استراتژی بازاریابی و فلسفه ، اعتبار و وفاداری به مارک تجاری را می دهد. طرفداران فیس بوک طرفداران فیس بوک هستند علاوه بر صفحه اعلان طرفداران فیس بوک ، یک شرکت می تواند بدون جلب نظر بینندگان و پاسخگویی به موقع و شخصی به آنها ، نتایج دقیق را بدست آورد.پاسخ های افرادی که تجربیات شخصی خود را به اشتراک می گذارند ، یک کاربر تجاری را آگاه می کند ، زیرا ممکن است با کلیک یک دکمه پیامی را بر روی دیوار صفحه طرفداران شرکت بگذارند ، کار ساده ای است اما سخت نیست. نوشتن ایمیل یک مزیت دیگر برای یک شرکت وجود دارد: صاحب صفحه فن واقعی به نظر می رسد و به مشتریان خود اهمیت می دهد. ایجاد چنین نوع نگرشی شما را از رقابت دور می کند. تا می توانید دریافت می کنید. شما باید در سرگرمی طرفداران فیس بوک خود سهیم باشید. این امر از طریق به روزرسانی مداوم و ارائه اخبار خوب و مزایای مشتریان مانند بلیط ، اقلام ویژه و پیشنهادات ویژه برای مشتریان محقق می شود. با گوش دادن به بازخورد و به روزرسانی های مکرر ، احساس تفاهم بین طرفداران آنها و نام تجاری وجود دارد. و سازمان یافته این امر منجر به روابط نزدیکتر می شود که منجر به اعتماد بیشتر مشتری می شود – یک رابطه حیاتی که درک آن برای اکثر شرکت ها با مشتریانشان دشوار است. اینجا فیس بوک است سایر سایت های شبکه های اجتماعی هنوز موفقیت و این نوع نفوذ را در نگرش های فرهنگی محبوب تجربه کرده اند. در هر صورت ، به نظر می رسد فیس بوک مورد انتقاد شدید کسانی قرار گرفته است که در ساخت سایتهایی با ارزش طولانی مدت سرمایه گذاری می کنند. به احتمال زیاد ، رشد و تداوم آن برای تجارت شخصی شما بسیار سودآور است – این سرویس شبکه اجتماعی ، به جای جذب افراد جذاب ، کاربران را از زمینه های مختلف ، گروه های سنی و مکان های مختلف جذب کرده است. قرار دادن شما ، ساختن طرفداران صفحه فیس بوک به عنوان یک استراتژی بازاریابی نباید نادیده گرفته شود. علاوه بر این ، تبلیغات اطلاعات بسیار ارزشمندی برای کمترین سرمایه گذاری است. به همین دلیل ، من به شدت شرکتها را تشویق می کنم که مزایای یک صفحه فن طراحی شده حرفه ای را که می تواند کار شما را به 600 میلیون کاربر فیس بوک نشان دهد ، در نظر بگیرند.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا