دنیای وب

چرا شرکت های بازاریابی اینترنتی از سایت های MFA متنفر هستند

اگر به روزرسانی اخیر Google باعث کاهش سریع رتبه های سایت شما شود ، ممکن است نفس نفس نفس بزنید. سلام ، کجا اشتباه کردید؟ اگر نیم نگاهی به مناظر الکترونیکی بیندازید ، بسیاری از سایت های Warrior را می بینید که نفس گیر می شوند. ماهیت و دامنه بهینه سازی موتور جستجو با به روزرسانی اخیر گوگل دستخوش تغییر اساسی شده است. حقیقت این است که ، با هر به روزرسانی گوگل ، یک شرکت بازاریابی اینترنتی خوب باید به سرعت بازنگری و استراتژی خود را ارائه دهد. بنابراین خواندن “این من نبودم” شاگی برای الهه گوگل هیچ فایده ای ندارد. دیگر متقاعد کردن آنها را برای استفاده از سایتهای MFA (ساخته شده برای Adsense) متوقف نکنید. هرچه زودتر حقیقت را بپذیرید ، بهتر است – سایت های MFA مانند مایکل جکسون در دنیای جستجوگرها هستند – یکبار داغ و اکنون سرد.

بهینه سازی موتور جستجو و MFA

اگر تا به حال سایت MFA ساخته اید ، بدون شک در تمام این مدت در بالای رتبه بندی یا جایی به اندازه کافی کافی قرار داشته اید. با این حال ، اکنون هر شرکت قانونی بازاریابی اینترنتی به شما اطلاع می دهد که MFA در لیست نتایج جستجوگرها است. خواهر و برادر بزرگ گوگل شما را از نزدیک تحت نظر دارد. معلق شدن شما – فقط جعبه ماسه ، ممنوع کردن یا حذف شدن از SERPs – فقط چند وقت طول می کشد – هیچ شرکت بازاریابی اینترنتی نمی تواند به تلاش شما در زمینه جستجوگرها کمک کند.

بنابراین ، همانطور که خردمندان سئو می گویند ، بهتر است با پیشرفت ، سیگار را ترک کنید. رها کردن توسط وزارت امور خارجه ، ادامه SEO و باریک. از تکنیک های سنتی سئو مانند محتوای غنی برای سئو خوب استفاده کنید – آن را مرتباً به روز کنید و خواهید دید که رتبه بندی به آرامی و به تدریج بهبود می یابد. از سایت های هدف پیوندهای یک طرفه بگیرید ، شما می دانید که از چه روال سئو استفاده می کنید … پسر خوبی باشید و خدایان سئو دوباره به شما لبخند می زنند. با خیال راحت یک شرکت سئو استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

چرا سایت های MFA مکیدن

به هر حال ، به هر حال سایت MFA شما برای چه استفاده می کند؟ Made for AdSense برای قرار دادن تبلیغاتی است که ممکن است مورد علاقه کاربران باشد. هنگامی که کاربر روی این تبلیغات کلیک کرد و خرید کرد ، سایت از تبلیغ دهنده کمیسیون می گیرد. به نظر ایده خوبی می رسید ، تا اینکه شرکت های سایه دار سایه چیز خوبی را گرفتند و آن را سیاه کردند.

لاغری ، ماسک گذاری و سایر تکنیک های کلاه سیاه باعث شده است که وب سایت های MFA مانند یک زخم دردناک برای شرکت ها و استراتژی های واقعی جستجوگرها تشدید شود. همانطور که می بینید ، MFA کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار می دهد. وقتی مرورگرها چنین کلمات کلیدی را در موتور جستجو وارد می کنند ، آنها به صفحاتی هدایت می شوند که به نظر می رسد حاوی محتوای مفیدی هستند. پر کردن کلمات کلیدی و متن مشابه با سایر رنگ ها و سبک های ظریف باعث می شود که این صفحات در بالاترین رتبه بندی SEO قرار بگیرند. با این حال ، کاربران فقط لیستی از تبلیغات را مشاهده می کنند و اکثر آنها حتی به کلمات کلیدی اولیه پیوند ندارند. محتوای اطلاعاتی بی معنی است و علاقه آن صفر است. در حقیقت ، بیشتر وب سایت های MFA دیگر توسط انسان ایجاد نمی شوند ، بلکه با اسکریپت ها و سایر ترفندهای SEO ساخته شده اند.

همانطور که می توانید تصور کنید ، سایت های MFA کیفیت نتایج موتور جستجو را از بین می برند. وقتی بیشتر سایت ها به عنوان MFA پایین تر باز می شوند ، یک مرد چه کاری باید انجام دهد؟ فکر می کنید چنین موج سواری دوباره از این موتور جستجو استفاده می کند؟ بعید.

علاوه بر این ، تصور کنید که یک آگهی دهنده پولهای سخت خود را در Adword یا AdSense قرار داده است؟ او معتقد است که خریداران و چشم اندازهای واقعی خدمات وی را جستجو می کنند. با این حال ، تنها افرادی که از راه او استفاده می کنند ، موج سوارانی هستند که فریب داده شده و بر روی تبلیغات وی کلیک کرده اند. به طور خلاصه ، خریدار Adword هزینه کلیک های تصادفی را پرداخت می کند. این کلاهبرداری SEO است ، به هر شکلی که نگاه کنید.

MFA در بهینه سازی موتور جستجو تداخل می کند

سایت MFA شما نه تنها مانند سنگ در باتلاق وب فرو خواهد رفت ، بلکه به سراغ کلاه های سیاه دیگر نیز خواهد رفت. به عنوان مثال ، صفحات فرود خود. اگر متوجه شده باشید ، Google مقادیر پیشنهادی شما در AdWords را افزایش داده است. هنگامی که سایت ها پیشنهادات خود را با AdWords نسبتاً ارزان تر ارائه می کردند ، هیچ مشکلی برای هدایت کلیک به سایت های MFA خود نداشتند. در چنین سایت هایی ، با هر کلیک چندین دلار برای صاحب درآمد ایجاد می شود. بنابراین نرخ بازگشت سرمایه عالی بود – با چند سنت پیشنهاد در AdWord قرار دهید و در ازای آن چندین دلار دریافت کنید. چه کسی می تواند در برابر آن مقاومت کند؟

حالا یک داستان متفاوت است. این سایتهای MFA با توجه به صفحات فرود AdWord مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرند. شرکت های بازاریابی اینترنتی اکنون متوجه شده اند که چنین صفحاتی می تواند در رتبه بندی سایت آنها اختلال ایجاد کند یا بدتر از این ، سایت های آنها را مسدود کند. SERP ها نشان داده اند که تنها راه برای ماندن سایت های قانونی AdWords در رقابت ، خنثی کردن وزارت امور خارجه است – پیوند دادن به صفحات فرود.

نتیجه جدیدترین به روزرسانی این است که SEO کلاه سیاه سایت های MFA و صفحات فرود AdWords را برای این سایت ها مستثنی کرده است.

Google را از کجا می شناسید؟

خیلی ساده است آنها الگوریتم را کمی تغییر دادند و آن را تغییر دادند تا فقط سایت های قانونی در بالای صفحه قابل مشاهده باشند. در واقع ، از دسامبر 2005 ، گوگل شروع به گرفتن امتیازات کیفیت برای صفحات فرود AdWords کرده است. مشابه روش هویج و چوب ، صفحات هرزنامه منجر به ارزش پیشنهادی بالاتر برای کلمات کلیدی مرتبط و امتیازات پایین تر می شود.

بهترین روشها برای شرکتهای بازاریابی اینترنتی

  • ASAP همه سایت های MFA را که متعلق به شماست اصلاح کنید. اطلاعات مربوط به کلمات کلیدی مورد استفاده خود را جایگزین کنید. دردناک است ، گران است اما در طولانی مدت نتیجه می دهد.
  • صفحات فرود AdWords خود را برای برخی از مطالب مرتبط ویرایش کنید.
  • همیشه کلاه سیاه خود را با احتیاط استفاده کنید. اگر می خواهید با قانون معاشقه کنید ، برای مرحله محافظت آماده شوید.
  • از یک شرکت حرفه ای بازاریابی اینترنتی کمک بگیرید – به هر حال آنها متخصص هستند.

شرکت بازاریابی اینترنتی دانش ، تجربه و از همه بهتر را به ارمغان می آورد ، آنها دقیقاً می دانند چگونه از منطقه خطر دور بمانند. هیچ کس نگفت سئو آسان یا ساده است. آنچه امروز گرم است فردا منسوخ می شود. به عنوان یک شرکت بازاریابی اینترنتی ، باید بسیار هوشیار ، چابک و باهوش باشید تا یک قدم جلوتر از مسابقه موش بمانید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا