دنیای وب

چرا شما نیاز به انتشار خبرنامه بصورت آنلاین دارید

هر کسی که برای مدت زمان طولانی در تجارت بازاریابی اینترنتی بوده است این جمله را شنیده است: “پول در لیست است.” بازاریابان اینترنتی هوشمند توافق دارند که یکی از ساده ترین راه ها برای رشد و نگهداری لیستی از مشتریان بالقوه ، ارسال یک خبرنامه آنلاین آموزنده با کیفیت بالا و در بازه های زمانی مشخص است.

انتشار خبرنامه بصورت آنلاین به شما کمک می کند:

• خود را به عنوان یک متخصص در زمینه انتخابی خود تاسیس کنید – با اثبات خود به عنوان یک متخصص در زمینه تخصص خود ، چشم انداز شما تصور می کند که شما یک منبع قابل اعتماد از اطلاعات مورد نظر خود هستید.

• ایجاد اعتبار – اگر سطح بالایی از اعتبار داشته باشید ، مردم تمایل بیشتری خواهند داشت که باور کنند شما می توانید پاسخی برای مشکلی که با آن روبرو هستند ارائه دهید.

• ایجاد یک رابطه با مشترکان خود – ایجاد یک رابطه یکی از تکنیک های اساسی فروش است. اگر با خوانندگان خود رابطه برقرار کنید ، قادر خواهید بود سریعتر با آنها رابطه برقرار کرده و اعتماد و اطمینان آنها را نیز بدست آورید. Rapport ابزاری قدرتمند است که به شما امکان می دهد معاملات بیشتری را با تلاش کمتری انجام دهید.

• ایجاد ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه شما – مردم تمایل دارند از افرادی که می شناسند و به آنها اعتماد دارند خرید کنند. با ایجاد ارتباط با مخاطبان ، فروش محصولات یا خدمات خود را به آنها بسیار راحت تر خواهید کرد.

• با انتظارات خود از یک خط تماس مستقیم لذت ببرید – باز کردن یک خط به شما امکان می دهد سوالات زیادی را از خوانندگان خود بپرسید. به عنوان مثال می توانید از آنها بپرسید که به دنبال چه اطلاعاتی هستند. اگر با مشترکان خود یک خط ارتباطی باز داشته باشید ، آنها بیش از هر چیز مایل به پاسخگویی به هر آنچه از آنها می پرسید خواهند بود. به عنوان مثال ، شما می توانید برای آنها یک نظر سنجی ارسال کنید و از آنها بپرسید که به دنبال چه نوع اطلاعاتی هستند. سپس می دانید که محصول یا خدمات بعدی شما دقیقاً باید چه باشد.

• ارائه اطلاعات در مورد جایگاه خود – افراد همیشه به دنبال اطلاعاتی هستند که به نفع آنها باشد. ارائه اطلاعات با کیفیت بالا در مورد جایگاه انتخابی خود از طریق خبرنامه نه تنها به نفع چشم انداز شما نیست ، بلکه به سود شما نیز خواهد بود زیرا شما شخصی هستید که برای پاسخگویی به سوالات خود به آنجا می روند. که از طریق محصولات و خدمات خود به آنها ارائه خواهید کرد.

• آگاهی از کار خود را افزایش دهید – در فیلم “زمینه رویاها” یکی از معروف ترین رگه ها بود. “بسازش و آن ها خواهند آمد.” اما این در زندگی واقعی اتفاق نمی افتد. شما باید درمورد کار خود و آنچه که ارائه می دهد به مردم بیاموزید.

• شما راهی برای آوردن محصولات و خدمات جدید به آینده خود دارید – اگر لیستی از امکانات داشته باشید ، مخاطبانی دارید که می توانید بارها و بارها آنها را تبلیغ کنید. اگرچه ممکن است هنوز هم نیاز به سرمایه گذاری در برخی از تبلیغات پولی داشته باشید ، لیست آینده آینده که با آنها رابطه برقرار کرده اید بسیار سودآور و مقرون به صرفه خواهد بود.

• توانایی جمع آوری سریع پول در هر زمان که بخواهید – در صورت اضطراری یا به هر دلیلی کمبود نقدینگی ، ارسال پیشنهاد به لیست مشترکان به شما امکان می دهد بدون نیاز به راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی وقت گیر ، سریع پول جمع کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا