دنیای وب

چرا ما از ترابایت اطلاعات برای فروش آنلاین یک محصول استفاده می کنیم

اولین رایانه های شخصی در سال 1975 به عموم مردم معرفی شد. این رایانه ها در بسته ها فروخته می شدند ، اولین رایانه های شخصی MITS Altair 8800 و پس از آن IMSAI 8080. رایانه های Theses از میکروپردازنده 8080 استفاده کردند.این حافظه محدود بود ، هیچ هارددیسک و قابلیت های اتصال نداشت. البته در آن زمان اینترنت نبود. اینترنت تا اواسط دهه 1990 در دسترس عموم نبود.

امروزه بیشتر افراد صاحب رایانه شخصی شخصی هستند. همه این دستگاه ها دارای هارد دیسک با ظرفیت بایت ترابایت (به معنی tera bytes در تریلیون) هستند. از LCD های آنها این امکان را می دهد تا برای تماشای فیلم ها در بالاترین رزولوشن استفاده شود و اکثر آنها اکنون صفحه لمسی هستند. همه این رایانه ها تقریباً در هر نقطه جهان ، اغلب به صورت رایگان می توانند به صورت بی سیم به اینترنت وصل شوند. به سادگی از هر کافه یا مکان فست فود بازدید کنید و این همیشه امکان پذیر خواهد بود. حدود 2 میلیارد رایانه در جهان وجود دارد و بسیاری از آنها از این گروه لپ تاپ هستند. اگر تمام تلفن های هوشمند مورد استفاده برای اتصال به رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید ، این اتصالات اینترنت بالقوه زیادی است.

فناوری رایانه راه طولانی را طی کرده است. امروز همه جا اینترنت داریم. تلفن های همراه و تلویزیون های ما دستگاه های هوشمند نامیده می شوند ، بنابراین می توانیم از آنها برای دسترسی بی سیم به اینترنت استفاده کنیم. اصولاً ما می توانیم از تلفن های هوشمند خود برای دسترسی به اینترنت در هر نقطه دنیا استفاده کنیم. تخمین زده می شود که در سال 2018 1.56 میلیارد تلفن هوشمند در جهان فروخته شده اند. در سال 2007 تنها 122 میلیون فروخته شد. چگونه دنیا تغییر کرد. آیا تاکنون توجه کرده اید که چگونه هر شخصی که می بینید در خیابان در حال پیاده روی در یکی از این دستگاه ها است ، خیره شده است؟

کلیه ارتباطاتی که در این دستگاه ها برقرار می کنیم با سرعت بالایی انجام می شود. استفاده از این دستگاه ها برای مرور وب مانند چرخاندن صفحات در یک کتاب است. بنابراین چرا با این فناوری نمی دانید راهی برای کسب درآمد کسب کنید ، بدانید که بسیاری از افراد بخش بزرگی از روز خود را صرف خواندن ایمیل و جستجوی اینترنت می کنند. این چیزی است که اتفاق افتاد. کارآفرینان برای فروش آنلاین محصولات و ایده های خود از اینترنت استفاده می کنند.

یکی از راه های کسب درآمد آنلاین ، بازاریابی کمیسیون نامیده می شود. این نوع بازاریابی از زمان ظهور اینترنت پر سرعت بسیار رایج شده است. توسعه اینترنت پرسرعت یکی از ارکان اصلی در هنگام کسب درآمد در اینترنت است. دلیل این امر تعداد زیادی از افرادی است که به رایانه های مختلف و دارای اینترنت پر سرعت دسترسی دارند.

برای تبدیل شدن به یک بازاریاب وابسته ، به یک اتصال اینترنتی پر سرعت و برخی از دستگاه های هوشمند مانند تلفن همراه یا لپ تاپ نیاز دارید. برای اشتراک گذاری باید یک وب سایت یا وبلاگ با خوانندگان ایجاد کنید. البته شما باید با همکاری با شرکت ها ، فروش محصولات یا اطلاعات آنها و گرفتن کمیسیون ، از وب سایت خود سود کسب کنید.

احوال پرسی گرم

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا