دنیای وب

چرا ممکن است در مورد بازاریابی وابسته حق نداشته باشید

بازاریابی وابسته یک مدل تجاری است که به “شرکت های وابسته” برای تبلیغ محصولات دیگران در اینترنت پاداش می دهد. با ارسال ترافیک وب سایت به محصولات و خدمات مختلف ، بازاریابان وابسته می توانند از طریق فروش کالاها و خدمات بصورت آنلاین امرار معاش کنند.

اما همه از این نوع کارها کوتاه نیستند. این شامل کار طولانی مدت به تنهایی است. مهارت های فنی بسیاری وجود دارد که شما باید آنها را بیاموزید مانند ایجاد وب سایت ، اجرای تبلیغات و پیوند دادن برنامه های مختلف با یکدیگر برای کار کردن در تجارت اینترنتی خود.

اگرچه اخیراً جهش های بزرگی در فناوری به وجود آمده است ، این بدان معناست که مسائل مربوط به فناوری کمتر است ، برخی از افراد فقط در برابر آن صبور نخواهند بود. حتی اگر جامعه ای برای کمک و پشتیبانی پیدا کنید ، هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد و برای همه در دسترس نیست.

پیش از دیدن نتیجه ، انتظار داشته باشید که بین 6 ماه تا یک سال نیز کار کنید. این کار بسیار دشوار است ، خصوصاً اگر کاملاً به آنچه انجام می دهید اعتقاد نداشته باشید. در بازاریابی شرکت های وابسته مقدار معقول آزمایش و خطا وجود دارد. بیشتر مردم خیلی زود منصرف می شوند و هرگز ثمره تلاش خود را نمی بینند.

برای کسانی که می چسبند ، پاداش های بزرگی کسب می شود. اما آنها برنده شدند. نه روش سنتی برای کسب درآمد با معامله وقت خود ، بلکه با غلبه بر موانع موفقیت. شما به مقدار کافی پشتکار و صبر نیاز دارید. این شغلی نیست که در ابتدا ماهانه حقوق دریافت کنید. بنابراین ، اگر عادت دارید وقت خود را با پول معامله کنید و ماهانه حقوق دریافت کنید ، هنوز کار روزانه را رها نکنید!

بازاریابی وابسته یک تجارت است ، نه یک شغل. شما باید هر موقعیت لیاقتی را که ممکن است در ذهن شما دفن شود کنار بگذارید. نمی توانید انتظار پاداشی داشته باشید مگر اینکه قبلاً آن را دریافت کرده باشید! اگر چیزی کار نمی کند ، پس باید ارزیابی کنید و عادت های خود را تغییر دهید. سالها طول کشید تا نتیجه ملموسی از بازاریابی شرکت های وابسته دیدم. من فقط از ترک سیگار خودداری کردم!

البته روش های سریع تری برای بهره مندی از بازاریابی وابسته وجود دارد. دریافت آموزش و آموزش صحیح از همان ابتدا می تواند تفاوت ایجاد کند. اگر راه را اشتباه بروید ، هیچ مقدار از سختی کار مهم نخواهد بود. من وقت زیادی را در اینجا گذراندم ، احمق شلوغ بودم. نمی دانم کاری که می کردم اصلاً نتیجه ای نداشت. قبل از اینکه دوره مناسب را پیدا کنم چندین دوره آنلاین انجام دادم.

هنگام موفقیت در کسب و کار اینترنتی ، چالش های ذهنی زیادی نیز وجود دارد. برخی از افراد برای مقابله با اینها در مکانی بهتر از دیگران هستند. به عنوان مثال اگر قبلاً مشاغلی را اداره می کنید ، درک بهتری از تجارت آنلاین خواهید داشت. سالها اعتقاد داشتم فقط می توانم روی فعالیتهایی تمرکز کنم که از آنها لذت می برم. بعداً فهمیدم این چیزی است که من را عقب نگه داشته است. شما باید کسب و کار خود را یاد بگیرید و رشد کنید. در غیر این صورت ، سقف شیشه ای برای تجارت شما همیشه شما خواهید بود.

با کی می گذرونی؟ جمله ای گفته می شود که درآمد شما می تواند با میانگین 10 دوست صمیمی شما تعیین شود. باز هم ، این می تواند پیامدهای زیادی در موفقیت یا عدم موفقیت در تجارت اینترنتی شما داشته باشد. از چه کسی گوش می کنید و از او مشاوره می گیرید؟ آیا آنها رهبران تجاری هستند که 6 عدد می سازند؟ یا ، به احتمال زیاد ، شخصی در حال انجام یک کار منظم است و به هر چیز متفاوت بسیار مشکوک است.

خودتان را چطور می بینید؟ تصور از خود بدون توجه به اینکه در کدام حوزه از زندگی می خواهید موفق باشید ، ارتباط زیادی با موفقیت نیز دارد.

بازاریابی وابسته یک مدل تجاری عالی است. همه این را نمی بینند اگر تأثیر شما در این مورد تردید داشته باشد ، احتمالاً از بین می رود. اگر بخشی از ذهن شما به آن یا به خودتان اعتقاد نداشته باشد ، ایجاد مشاغل بسیار دشوار است.

سپس موانع پولی مشخصی برای ورود وجود دارد. هنگامی که من برای اولین بار تحقیق در مورد بازاریابی شرکت های وابسته را شروع کردم ، دچار مشکلات مالی زیادی شدم. من آگاهی عمیقی از فقر ریشه داشتم ، و از نظر مالی واقعاً مشکل داشتم. بنابراین بسیاری از دوره های وابسته و برنامه های تجاری برای من دور از دسترس بودند. من با موارد ارزان تر شروع کردم و در نتیجه به آرامی پیشرفت کردم. من نمی توانستم از استراتژی های بازاریابی پولی استفاده کنم ، بنابراین مجبور شدم از بازاریابی محتوایی استفاده کنم. این مدت زمان زیادی طول می کشد و نتایج هرگز تضمین نمی شوند.

اگر در تلاش برای ایجاد مشاغلی هستید و در عین حال با آگاهی فوق العاده ای از فقر دست و پنجه نرم می کنید و می ترسید کسری از داشته های خود را صرف کنید ، من بازاریابی وابسته را پیشنهاد نمی کنم.

یک جمله قدیمی در دنیای تجارت وجود دارد که می گوید: “پول ترسناک پول بیهوده است”. در مورد بازاریابی وابسته نیز می توان همین را گفت. اگر از پولی برای تجارت خود استفاده کنید که از از دست دادن آن می ترسید ، به احتمال زیاد آن را از دست خواهید داد.

از طرف دیگر ، اگر بتوانید هر ماه مقداری پول برای تجارت خود خرج کنید و آن را به آرامی رشد دهید ، شانس موفقیت شما بسیار بیشتر خواهد شد. شروع یک درآمد در یک تجارت اینترنتی در واقع یک ضرورت است. ایجاد ثبات تجاری بر روی شن روان مشکل است.

وقتی بازاریابی شرکت های وابسته را شروع کردم ، کار منظمی نداشتم. در نتیجه ، من روی فعالیت هایی تمرکز کردم که رایگان هستند. این یک تاکتیک بسیار کند است. اگرچه در پایان پیشرفت کردم ، اما سرعت آن بسیار کندتر از شرکتهای وابسته بود که از بازاریابی پولی استفاده می کردند و شروع به کار می کردند. غیرممکن نیست ، اما بسیار کند است.

با این اوصاف ، من همچنین معتقدم اگر وقت و پول کمی دارید ، بازاریابی وابسته چیز خوبی برای تمرکز بر آن است. شما فقط باید استراتژی های متناسب با شرایط و شرایط خاص خود را پیدا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا