دنیای وب

چرا میزهای کوارتز از گرانیت سازگارتر با محیط زیست هستند

میزهای کوارتز از گرانیت به عنوان محبوب ترین میز آشپزخانه پیشی گرفتند. طبق House Logic ، یک نشریه اینترنتی مصرف کننده انجمن ملی Realtors ، کوارتز پس از گره زدن در سال 2013 ، از گرانیت سبقت گرفت. این مزایای بسیاری را به عنوان سطح کار ارائه می دهد ، و میزهای کوارتز از جمله مواد سازگار با محیط زیست برای استفاده هستند.

تولید کانتر کوارتز فرآیندی سازگار با محیط زیست است

محصولات سنگی مانند گرانیت اغلب در معرض آتش سوزی هستند زیرا استخراج ، تراش و جابجایی سنگ از منابع قابل توجهی استفاده می کند. در حالی که مقداری گرانیت محلی است ، درصد زیادی از ایتالیا ، چین ، هند ، آفریقا و برزیل می آید و برای رساندن آن به آمریکا مقادیر زیادی سوخت فسیلی لازم است. زباله های قابل توجهی در فرآیند استخراج تولید می شود ، به خصوص که بسیاری از صفحات ترک خورده و قابل استفاده نیستند. زباله های اضافی که در فرایندهای تولید و نصب اتفاق می افتد معمولاً بازیافت نمی شوند.

کوارتز یک سنگ مهندسی شده با فرمول 93٪ کوارتز (دی اکسید سیلیسیم (SiO2) ، 7٪ رزین و رنگدانه ها است. بیشتر مواد از ایالات متحده آمده است که باعث صرفه جویی در هزینه های استخراج و حمل و نقل می شود.

تولید میز کار کوارتز یک فرآیند سازگار با محیط زیست است. Caesarstone ، تولید کننده عمده محصولات کوارتز ، ادعا می کند که 97 درصد از آب مورد استفاده در برش را بازیافت می کند و تلاش می کند تا از حداقل منابع برای حمل و نقل ، حمل و نقل ، فرآوری و تولید استفاده کند. این شرکت همچنین در تولید خود از 42٪ مواد بازیافتی پس از مصرف مصرف می کند. سایر تولیدکنندگانی مانند کامبریا از آمار مشابهی برخوردار هستند.

چرا کوارتز را در آشپزخانه خود دوست خواهید داشت

اگرچه ممکن است جنبه های سازگار با محیط زیست کوارتز را تحسین کنید ، اما ممکن است بیشتر در مورد شکل ظاهری و عملکرد آن در خانه نگران باشید. بهترین کار این است که با یک فروشنده محلی کار کنید و برای معرفی کاربردی مواد و مزایای بسیاری که دارند از نمایشگاه خود بازدید کنید:

کوارتز در انواع رنگ ها و الگوها از جمله مواد سخت وجود دارد. در صورت تمایل می توانید ظاهر گرانیت و سنگ های طبیعی دیگر را داشته باشید ، اما رنگ های خنثی و با شدت بالا نیز در این پالت وجود دارد. برخلاف گرانیت ، که دارای تغییرات دال به دال است ، کوارتز دارای رنگ و الگوی ثابت است.

– این محصول به طور طبیعی سخت است و باعث می شود سطح کار با دوام در برابر تراشه ، سوختگی یا ترک مقاومت بیشتری داشته باشد. در حالی که تمام سنگها باید با احتیاط درمان شوند ، کوارتز سالها دوام خواهد داشت.

از آنجا که میزهای کوارتز غیر متخلخل هستند ، مانند گرانیت نیازی به آب بندی ندارند. این امر باعث نفوذ ناپذیری آن در برابر باکتری ها و کپک می شود که این یک مزیت بزرگ برای مبتلایان به آلرژی است. این محصول همچنین از مقاومت بیشتری در برابر لکه برخوردار است.

همانطور که برخی دیگر از مواد ساخته شده توسط انسان ، مانند صفحات ، روی میز کار کوارتز گاز منتشر نمی شود و مواد شیمیایی آلی فرار (VOC) در هوا آزاد نمی کند.

یک نصاب باتجربه انتخاب کنید

با ظاهر ، دوام و یا ویژگی های سازگار با محیط زیست کوارتز که از نظر قیمت گرانیت رقیب است و اکنون از محبوبیت آن پیشی می گیرد ، نمی توانید اشتباه کنید. شکل آن تا حد زیادی به کیفیت نصب آن بستگی دارد ، بنابراین اگر می خواهید مزایای سطوح کوارتز را کشف کنید ، با تهیه کننده ای که مواد با کیفیت و نصب کنندگان باتجربه را ارائه می دهد کار کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا