دنیای وب

چرا نباید وب سایت ها را به طور مستقل توسعه یا طراحی کنید – پیشنهادات یک شرکت توسعه وب

این یک نامه پیشنهادی از طرف شرکتهای توسعه دهنده وب در هند به کلیه توسعه دهندگان مستقل وب است. طراحی وب مستقل یا ایجاد برنامه وب برای کسب درآمد اضافی برای شما خوب است اما تأثیرات منفی مختلفی بر اقتصاد هند دارد. اثرات زیر می تواند هند را از جنبه های مختلف ویران کند.

1. طراحان وب مستقل آزاد هستند بنابراین قیمت های بسیار کمی را برای طراحی وب در نظر می گیرند. این قیمت های بازار را برای همان کار کاهش می دهد. شرکت های تولید برنامه وب نمی توانند قیمت های ارائه شده توسط فریلنسرها را کاهش دهند. در نهایت ، یک شرکت جدید می تواند زودرس بمیرد یا بیشتر از این زنده نماند. شهرستان واحد تجاری خود را از دست می دهد و توسعه تجارت متوقف می شود.

2. فریلنسرها برای بدست آوردن درآمد اضافی روی پروژه ها کار می کنند ، اما علاقه ای به پرداخت مالیات بر آنها ندارند ، بنابراین آنها از طریق روش های مختلف جایگزین ، مانند اینها پرداخت نقدی ، درخواست پرداخت می کنند. فریلنسرها از درآمد نقدی مالیات نمی پردازند. کشوری مانند هند درآمد مالیاتی خود را از دست می دهد ، اگر یک شرکت توسعه وب بود ، آنها مالیات بر درآمد می پرداختند.

3- یک توسعه دهنده وب شخصی برای پول کار می کند نه برای اعتبار ، بنابراین اگر پروژه برنامه وب مشتری خراب شود ، هیچ مسئولیتی بر عهده او نخواهد بود اما مشتری دریافت کننده تصور بدی از صنعت توسعه وب هند دارد. گاهی اوقات مشتریان خارج از کشور به دلیل تجربه بد با توسعه دهندگان مستقل وب هرگز برنمی گردند.

4- بسیاری از توسعه دهندگان وب مستقل حتی زمانی که شروع به ارائه خدمات خود به مشتریان خارج از کشور می کنند ، تجربه ندارند. مشتری فکر می کند هند بسیار ارزان است ، بنابراین این پروژه مختص کارفرمایان آزاد و بی تجربه است. سرانجام ، برنامه وب توسعه یافته توسط Freelance Web Developer یا مزخرف است یا ناپایدار ، در غیر این صورت این امکان برای شرکت توسعه دهنده وب فراهم می شود که تجربه مشتری خوبی داشته باشد.

5- یک شرکت توسعه وب در حال ایجاد یک واحد تجاری است و آنها انتظار دارند توسعه دهندگان صادقانه ای در شرکت داشته باشند. اگر شما یک توسعه دهنده وب مستقل هستید و هنوز با یک شرکت کار می کنید ، در حال تلاش برای فریب شرکت فعلی خود هستید که برای تأمین معاش خود هزینه می کند.

بنابراین ، اگر می خواهید به هند ، کشور خود کمک کنید ، فریلنس را ترک کنید و برای یک شرکت وب خوب کار کنید یا اگر یک کارآفرین هستید ، یک شرکت توسعه برنامه وب جدید ایجاد کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا