دنیای وب

چرا نوشتن SEO و وبلاگ نویسی مهم است

نوشتن مطالب سئو یک مهارت مهم است و ممکن است قابلیت نوشتن وبلاگ شما موفقیت شما را بصورت آنلاین و مشخص کند – یا نه! اگر وب سایت یا وبلاگ دارید ، احتمالاً موفقیت آن در محتوا خوب است.

چرا این؟ خوب ، یک لحظه فکر کنید. اگر به دنبال اطلاعات در اینترنت هستید ، می خواهید واقعی و دقیق به نظر برسد. اگر با یک صفحه وب یا پست وبلاگ ضعیف روبرو شدید و پس از آن دیگری را پیدا کردید که به راحتی دنبال کنید ، آیا همچنان در آن باقی خواهید ماند؟ چه چیزی را از آن خریداری خواهید کرد؟

او فکر نمی کند! بسیاری از افراد وقت خود را صرف طراحی یک وب سایت عالی و با گرافیک و شکل های عالی می کنند. درمورد مطالب چطور؟ مطمئناً طراحی زیبا یا تصویر بسیار عالی به نظر می رسد ، اما اگر بازدید کنندگان شما می خواهند به فلیکر یا پینترست بروند! این فرض است که آنها وب سایت یا وبلاگ شما را پیدا کرده اند!

نوشتن محتوای SEO و Google

ما از گوگل به عنوان موتور جستجوی پیش فرض خود استفاده می کنیم زیرا بیشترین کاربرد را در جهان دارد. Baidu چینی در رتبه دوم قرار گرفت! اگر از Google به عنوان موتور جستجو برای یافتن اطلاعات استفاده می کنید ، یک عبارت جستجو در پنجره جستجوی Google وارد می کنید. می توانید اصطلاح جستجو را با یک کلمه کلیدی برابر کنید. کار شما این است که تا حد ممکن اطمینان داشته باشید که Google معتقد است صفحه شما آنچه را که این محقق به دنبال آن است فراهم می کند. این لیست ده صفحه برتر در اولین صفحه نتایج موتور جستجو را نشان می دهد.

روند افزایش شانس صفحه وب شما برای حضور در این ده نفر برتر با عنوان “SEO” شناخته می شود. در تلاش برای یکی از 10 بهترین نتیجه ، می توانید هنگام نوشتن محتوای وب در جستجوگرها شرکت کنید. بسیاری از جستجوگرها در صفحات وب خود ، در حالی که برخی دیگر داده های کافی را در اختیار گوگل قرار نمی دهند تا ارزش نمایه سازی را داشته باشند ، چه رسد به رتبه بالا در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERPS – میانبرهای زیادی در بازاریابی اینترنتی!)

بسیاری از سئو به اندازه نداشتن هیچ چیز بد است. هرزنامه و استفاده بیش از حد از همان متن بارها و بارها صفحه شما را نادیده می گیرد و آن را توسط گوگل ایندکس نمی کند ، چه رسد به آن در SERP ها.

وبلاگ نویسی و نوشتن محتوا یک مهارت است

نوشتن محتوای SEO به مهارت نوشتن مطالب وب یا پست های وبلاگ است که الگوریتم های گوگل (عنکبوت ها و غیره) را ترغیب می کند که صفحه شما دارای قدرت کافی برای رتبه بندی بالا برای یک عبارت خاص یا کلمه کلیدی خاص است. این یک مهارت واقعی است که اکثر مردم فکر می کنند که آنها در اختیار دارند ، اما آنها واقعاً چنین ندارند.

نوشتن وبلاگ همان نوشتن مطالب وب است: همه از نظر گوگل یکسان هستند. گفته می شود که هر کدام از آنها برای خواننده نوشته شده است ، نه برای موتورهای جستجو. از تراکم بیش از حد کلمه کلیدی باید پرهیز شود ، اما واژگان به کار رفته در صفحه یا پست باید دانش تخصصی در مورد موضوعی را که کاربر Google در جستجوی آن است نشان دهد.

Google از الگوریتمی موسوم به فهرست بندی معنایی پنهان (LSI) برای تعیین معنای متن در صفحه شما استفاده می کند. این نقش مهمی در تعیین قرار دادن صحیح صفحه شما برای Google SERPs دارد. مطمئنا ، این تنها یکی از بیش از 200 عامل است که شما را در رده های بعدی قرار می دهد ، اما این یک عامل وزن بسیار مهم است.

هرگز موتور جستجو را نادیده نگیرید

بنابراین به این موضوع بازگردید که چرا نوشتن SEO و مطالب وبلاگ نویسی برای موفقیت آنلاین خود بسیار مهم است! بیشتر افراد می توانند انگلیسی مناسب و متناسب با زبان خود بنویسند. با این حال ، اکثر کاربران نمی توانند برای کاربران موتور جستجو که به صورت آنلاین به دنبال اطلاعات هستند بنویسند. مواردی که ادعا می کنید باید برای خواننده بنویسید و نه موتور جستجو ، به نوعی درست است – اما کاملاً نیست. موتور جستجو را نادیده بگیرید و ممکن است خواننده ای پیدا نکند!

این بسیار مهم است که مطالب شما را که موتورهای جستجو و خوانندگان را می نویسد ، در نظر بگیرد. این نه تنها به متن قابل رویت در صفحه شما ، بلکه همچنین برای فوق داده های نامرئی در قسمت “سربرگ” از HTML صفحه شما اعمال می شود. در صورت عدم توجه به برچسب عنوان و توضیحات متا توضیحات برای هر صفحه در وب سایت خود و رتبه بندی آن در وبلاگ خود رده بندی می شود. شگفت آور است که چند وب سایت چنین ابرداده ای ندارند.

نوشتن مطالب SEO و نوشتن وبلاگ: خلاصه

من نمی توانم همه جنبه های SEO را در اینجا پوشش دهم ، اما می توانم تأیید کنم که نمی توان آن را نادیده گرفت. شما باید محدوده پیکسل برای برچسب عنوان خود و حداکثر تعداد کاراکترها را برای برچسب توضیحات متا خود درک کنید. این موضوع به همان اندازه مهم است که از کلمه کلیدی در متن قابل مشاهده در صفحه خود استفاده کنید.

مهمترین دلیل اهمیت محتوای سئو و نوشتن وبلاگ این است که خوانندگان باید محتوای شما را درک کنند ، اما گوگل نیز باید آن را درک کند. عدم موفقیت در اولین حالت باعث افزایش گزاف گویی و عدم تبدیل آن خواهد شد ، در حالی که عدم ترغیب Google از قدرت صفحه شما ، در صورت وجود ، به تعداد معدودی از بازدید کنندگان منجر می شود.

حتی امروزه بسیاری از افراد تعجب می کنند که چرا نمی توانند سایت ها و وبلاگ های خود را در گوگل ارسال کنند. مقاله نویس حرفه ای این همه را درک می کند و می تواند به نوشتن مطالب سئو و نوشتن وبلاگ مورد نیاز برای موفقیت شما توصیه کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا