دنیای وب

چرا پول آنلاین نمی گیریم …

(Pssss … شما باید اقدام کنید!)

من تازه تدریس یک کارگاه آنلاین فشرده 3 روزه را به پایان رساندم. هر شرکت کننده 3 روز را در لبه صندلی خود گذراند در حالی که ما در حال کشف جزئیات بازاریابی و فروش اینترنتی بودیم زیرا آنها کشف کردند که چگونه یک وب سایت کوچک را به یک ماشین پول کوچک تجارت غیرقابل توقف تبدیل می کنند.

و علی رغم صرف هزاران دلار برای شرکت در این کارگاه ، آنها در همان موارد اساسی با اکثر افرادی که می خواهند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند ، مشترک هستند ، اما این کار را نمی کنند.

مسئله شماره 1 – آنها کارها را بسیار پیچیده می کنند. در حالی که من به صورت آنلاین میلیون ها دلار درآمد کسب می کنم ، بیشتر کارهایی که انجام می دهم ضروری است. من فقط بسیاری از آن را انجام

مسئله شماره 2 – آنها وقت خود را صرف ایجاد وب سایت های پیچیده و عملیات پیچیده فروش می کنند. اینجا جایی نیست که بتوانید برای مبتدیان درآمد کسب کنید. همچنین به دلیل فرصت های فراوان و ایده های تجاری موجود می توانید احساس خستگی و گمراهی کنید.

بیایید مستقیم به خط آخر برویم. در اینجا چیزهایی است که شما باید بر روی آن تمرکز کنید تا در اسرع وقت کسب درآمد آنلاین کنید:

ابتدا – محصولی را انتخاب کنید. هر محصولی مال شما مال خودم. من اهمیتی نمی دهم

دوم – در صورت نیاز ، وب سایت خود را تنظیم کنید تا آماده جمع آوری پول باشید. ساده باش گیج نشوید سعی نکن والمارت باشی. آنها همه چیز را دارند. شما می خواهید فقط روی این عنصر تمرکز کنید.

سوم – اعلام شده است. تبلیغ شده بازار. این کار را بی امان انجام دهید. خوب ، در واقع کار به نظر می رسد. این یک. اما ، برای دستمزد بسیار بالا … در بخش مدیران سابق Enron. به یاد داشته باشید که شما کار خود را از خانه اداره می کنید

مطمئناً نمی توانید این کار را بی وقفه انجام دهید ، مگر اینکه در واقع اولین تبلیغ را اجرا کنید. سلسله پیروزی ها با اولین برد آغاز می شود. کمپین تبلیغاتی با اولین تبلیغ آغاز می شود.

و بگذارید چیزی به شما بگویم. مردم از من س askال می کنند ، “چطور امروز به جایی که هستم رسیدم؟” “شما چه کاری انجام داده اید که در اینترنت اینقدر بزرگ شوید؟”

همانطور که بارها گفته ام. به طور مکرر حالت تهوع. کسب درآمد از طریق اینترنت کار چندان دشواری نیست. بیشتر کارهایی که من انجام می دهم در واقع منحصر به فرد نیستند. اما کاری که من نسبت به یک فرد معمولی متفاوت انجام می دهم این است که بسیاری از کارهای آن را انجام می دهم. وقتی چیزی را پیدا می کنم که به درد من بخورد ، بلافاصله شروع به افزایش درآمد می کنم.

راز من – و آن را راز نمی گذارم – این است که بی امان هستم.

بی امان رانندگی می کنم. به طور مداوم. به طور مداوم. روز و شب. شب و روز. مکررا. همیشه در اینجا تفاوت جزئی وجود دارد.

تعداد زیادی از بازاریاب های اینترنتی هوشمند در آنجا وجود دارند. بسیاری از آنها بدون شک بسیار باهوش تر از من هستند. اما من درآمد زیادی کسب می کنم. چرا؟ چون بی امانم.

هوشمند و بی امان بودن چه تفاوتی دارد؟

من می دانم بسیاری از فقرا که باهوش هستند – و تحصیل کرده اند – فقیر هستند. و من میلیونرهای زیادی را می شناسم که به نظر هوشمند نیستند. من دوستی دارم که دبیرستان را ترک کرده است. شرکت دولتی وی (بیش از نیمی از او را در اختیار دارد) در مجموع بیش از 60 میلیون نفر در سال و 10 یا 12 میلیون خالص خواهد داشت. این سخته. اوه ، آره … خیلی غنی هم هست.

من گروهی را می شناسم که متخصص اینترنت نیستند. اما آنها ماهانه 10 تا 20 هزار دلار در اینترنت برداشت می كنند. آنها راز واقعی کسب درآمد آنلاین را کشف کردند …

نیازی نیست که متخصص باشید. لازم نیست باهوش باشید.

شما باید اقدام کنید. پس سخت باش

شما در موفقیت ،

شان ام کیسی ، جی دی

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا