ساختمان و مسکن

چرا یکی از ویلاهای بسیار لوکس در پوکت را اجاره می کنید؟

اگر قصد دارید یک تعطیلات را برای تعطیلات در پوکت بخرید و به دنبال هتل های محلی هستید ، پس چرا اجاره یک ویلای لوکس در پوکت را در نظر نمی گیرید. احتمالاً هزینه بسیار ارزانتر از آن چیزی است که فکر می کنید ، و داشتن ویلای شخصی شما امنیت ، انعطاف پذیری را برای شما ، دوستان و خانواده تان فراهم می کند. ویلاهای لوکس در پوکت اغلب بهترین مکانها را ، چه در ساحل و چه در ارتفاعات با نمای Andaman ، به بهترین مکان منتهی می کند.

برخی از بهترین ویلاها در امتداد ساحل غربی در منطقه لاگونا و ساحل سورین و در امتداد “Roo میلیونر” در کامالا واقع شده اند. سورین و لاگونا نسبت به کامالا عایق کمتری دارند اما به کافه ها ، رستوران ها و سایر امکانات نزدیک تر هستند.

طیف گسترده ای از ویلا در پوکت وجود دارد ، بنابراین شما قادر خواهید بود یک مورد را پیدا کنید که پاسخگوی نیاز سایت شما باشد. و از آنجا که در حال حاضر عرضه مناسبی در پوکت و برخی رقابت سالم بین ویلاها وجود دارد ، فقط می توانید اقامت معامله کنید. اگر قیمت را بر اساس هر اتاق تقسیم کنید ، همیشه با یک هتل استاندارد مشابه بسیار خوب مقایسه می شود. علاوه بر این ، شما هیچ هزینه ای برای رستوران ، بار و فعالیت در ویلا خود پرداخت نمی کنید که اغلب گرانترین برای تعطیلات است!

فقط با شما به عنوان مهمان ، کارمندان شما می توانند تمام نیازهای شما را برآورده کنند و به جای فقط یک شماره در یک هتل بزرگ ، احساس ویژه ای به شما دهند. ویلاهای خصوصی معمولاً بین 2 تا 12 اتاق خواب هستند ، اما میانگین آن 4/5 نفر از آنها خواهد بود و کلیه سوئیت های خصوصی آنها بیشتر است و بیشتر آنها حداقل یک اتاق دوستدار کودک را ارائه می دهند که دارای تخت های دوقلوی و / یا مجاور اتاق دو نفره دیگر برای والدین است.

بیشتر ویلا ها با همه منفی همراه هستند ، مانند؛

استخرهای خصوصی.

– اتاق بازی با بیلیارد ، دارت و کنسول بازی.

ادغام بین iPod و iPhone و سیستم صوتی خانگی.

مبلمان و اتصالات کاملاً اروپایی طراحی شده است.

اتاق شراب / سیگار.

جکوزی ، اتاق بخار.

– کتابخانه و دفتر.

– مناطق تفریحی و پارک های خارج.

بیشتر با دسترسی مستقیم / غیرمستقیم به ساحل.

ماشین شخصی و راننده.

– و خیلی بیشتر …

داشتن سرآشپز خود شگفت انگیز است. غذای عالی کی و کجا می خواهید آنها معمولاً در غذاهای تایلندی تخصص دارند اما بیشتر آنها نیز برای تهیه غذای غربی نیز کاملاً آموزش دیده اند. قبلاً هم اشاره کردم که هزینه آن بخشی از رستوران هتل است.

ویلای 5 خوابه معمولاً 4 یا 5 کارمند دارد که بتواند امور را به آسانی طی کند. مدیر ویلا شخص اصلی است و با شما تماس خواهد گرفت تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز مطابق آنچه در آن است کار می کند. از برگزاری تورهای گلف گرفته تا رزرو میز در رستوران. این سرویس دربان شخصی شماست.

اگر به عنوان یک خانواده یا گروهی از دوستان در سفر هستید ، یک ویلای لوکس به طور قطع انتخاب مناسبی برای شماست. لوکس صمیمی و شخصی بدون هزینه 5 میلیون دلار برای ویلا موجود است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا