دنیای وب

چرا 95٪ بازاریابان اینترنتی در سال اول شکست می خورند؟

این آماری است که من به تازگی از چندین منبع معتبر در اینترنت دریافت کرده ام. این میزان کار آجر و ملات بیشتر است. آیا می توانید تصور کنید که چرا این اتفاق افتاده است؟ من میتوانم.

اول از همه ، همه وب سایت هایی وجود دارند که “هر چیزی را به آنها قول می دهند” که ادعا می کنند اگر چند هفته یا یک ماه آنچه را که می گویند انجام دهند ، می توانند یک شبه به موفقیت برسند. سپس وب سایت هایی هستند که ادعا می کنند روزنه ای پیدا کرده اند که به آنها امکان می دهد هر روز درآمد چهار رقمی کسب کنند. و البته وب سایت هایی هستند که برای ثروتمند شدن شما کلاهبرداری های کلاه سیاه ارائه می دهند. این لیست ادامه دارد. این افراد باید تعطیل شوند.

من به یاد می آورم که در مورد برخی ادعاهای موفقیت که طی چند سال گذشته داشته ام ، تحقیق کردم. یکی از آنها در مورد مرد جوانی بود که تازه ماهیانه بیش از 100000 دلار درآمد کسب کرده بود. این درست بود اما آنچه گفته نشد این است که او پنج سال به عنوان بازاریاب اینترنتی کار می کرد ، بیش از صد وب سایت راه اندازی کرد و این ماه تاج او بود. این عالی است اما نتیجه گیری در صفحه فروش شما را به این نتیجه می رساند که یک موفقیت شگفت آور بود. همچنین خانمی بود که ماهانه 21000 دلار از CPA درآمد کسب می کرد (هزینه عمل). در انتها ، آنها بیش از 400 سایت کوچک CPA در یک صفحه داشتند که برای هر ارسال 0.25 تا 0.50 دلار است. این نمونه ها کلاهبرداری نیستند ، اما مواردی را برای دلخواه باقی می گذارند.

حالا لطفاً اشتباه نکنید بسیاری از بازاریابان آنلاین وجود دارند که به طور قانونی دوره های خود را ارتقا می دهند و دوره های خوبی نیز دارند. بیشتر تمرکز بر روی یک موضوع خاص بازاریابی اینترنتی است. مشکلی هم نداره

این دشواری زمانی بوجود می آید که فرد جدیدی یک دوره را بگذراند ، برنامه را اجرا کند و کارساز نباشد. بدون کمک این امر به شخص جدید ، نویسنده دوره و بازاریابی اینترنتی آسیب می رساند.

یک دقیقه در این باره فکر کن. به موفقیت های گذشته در زندگی خود نگاه کنید. آیا یک شبه به آنجا رسیدید؟ آیا به دلیل یافتن روزنه ای در زمینه کاری خود به آنجا رسیدید؟ آیا با تقلبی بودن به آنجا رسیدید؟ آیا به آنجا رسیدید که قبل از داشتن شغلی شروع به کار کرده اید؟ من به طور جدی شک دارم

به آنجا رسیدید که مهارتها را آموخته اید و یاد گرفته اید و در حرفه خود مهارت دارید و این مهارتها را روزانه عملی می کنید. اینگونه موفقیت را محک می زنید. چه چیزی باعث می شود فکر کنید موفقیت در بازاریابی اینترنتی متفاوت است؟ خوب نیست این افراد كه به چهار پاراگراف مراجعه كردم وقت خود را صرف یادگیری بازاریابی اینترنتی ، پرورش مهارت های لازم و سپس عملی كردن آنها هر روز كردند. هنگامی که آنها با یک سایت موفقیت کسب کردند ، حدس بزنید چه کاری انجام دادند؟ دریافت کردم! آنها این کار را بارها و بارها انجام دادند.

برخی از این بازاریاب های آنلاین موفق اکنون هزینه های زیادی را صرف یک بازاریاب اینترنتی کرده اند ، زیرا همه دوره ها را گذرانده و تمام ابزارهایی را که فروخته اند خریداری کرده اند. تا زمانی که بودجه لازم را برای تخصیص روند کار داشته باشید مشکلی ندارد. این همه راه را برای هدایت موفقیت شما طی می کند.

مشکل این است که بسیاری از افراد جدیدی که قصد ورود به دنیای بازاریابی اینترنتی را دارند این منابع را ندارند ، بنابراین آنچه را که دارند می گیرند و به سرعت در یک جنبه از بازاریابی اینترنتی سرمایه گذاری می کنند و وقتی تمام می شود ….. آنها از بین می روند .

من پسری را می شناسم که از این طریق تازه وارد و خارج می شد. او 2300 دلار سرمایه داشت. وی تحقیقاتی را انجام داد و تصمیم گرفت که PPC بهترین و سریعترین راه برای دستیابی به موفقیت مالی است. دو هفته بعد ، او 2300 دلار از مبلغ مبارزات انتخاباتی را به طور کامل صرف کلمات کلیدی بسیار رقابتی کرد و به یک آمار تبدیل شد. او حتی یک فروش هم نکرد. او یک پسر بسیار باهوش است اما بعضی چیزها را ندارد. اول اینکه ، او برای یادگیری و کسب مهارتهای اساسی در انتخاب کلمات کلیدی و ارزیابی رقابت وقت نگذاشته و پشتکار نیز نداشته است.

اکنون به این رویکرد جایگزین فکر کنید. بر این اساس استوار است که موفقیت بلند مدت در بازاریابی اینترنتی دقیقاً همان موفقیت طولانی مدت در تجارت آجر و ملات است. کسب مهارت برای ایجاد بنیانی محکم و مبتنی بر استراتژی مهم است ابتدا کسب مهارت مهم است. هنگامی که مهارت کسب کردید و آب ها را آزمایش کردید ، وقت آن است که دوره پیشرفته را در یک موضوع واحد در بازاریابی اینترنتی ارزیابی و سرمایه گذاری کنید. زیرا اکنون شما آماده هستید.

یک فرمانده سابق من بالای درش یک تابلو داشت. به راحتی پنج بار حرف “P” بود. به این معنی “از پیش تنظیم شده از عملکرد ضعیف جلوگیری می کندچقدر حق داشت

معنای حروف را هرگز فراموش نکنید PPPPP

در تجارت ، دوستی و خدمات ،

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا