دنیای وب

چرا Autoship به چیزی از گذشته تبدیل شده است؟

امرار معاش در این اقتصاد یک چیز است، اما مزایا و ایجاد یک تجارت موفق چیز دیگری است. اگر برای مدت طولانی در صنعت مشاغل خانگی بوده اید، به خوبی از اصطلاح اتوشیپ اجباری آگاه هستید.

در بیشتر موارد، مردم کسب‌وکاری را راه‌اندازی می‌کنند، در عرض چند ماه هزینه آن را پرداخت می‌کنند و به دلیل اینکه سودی به دست نیاورده‌اند، آن را ترک می‌کنند. آنها باید هر ماه محصولاتی را بخرند تا کمیسیون دریافت کنند و اگر نتوانند از دیگران حمایت کنند تا همین کار را انجام دهند، درآمدی کسب نخواهند کرد.

برای اکثر افراد، این یک انتظار غیرمنطقی است و اغلب اولین دلیل برای ترک مشاغل خانگی است. در واقع، بسیاری از شرکت‌ها شروع به تغییر مدل‌های خود و اتخاذ سیاست «بدون خودرو» کرده‌اند.

برای مدت طولانی، این شرکت ها فقط به بالاترین لایه افراد موفق نگاه می کردند، در حالی که لایه پایین تری از افراد ایجاد می شد و هر ماه از دست می رفت زیرا دستگیری ها از پشت بام انجام می شد. به همین دلیل است که مردم می روند! آنها نمی توانند سود ببرند

به همین دلیل است که من معتقدم FTC “جایزه شروع سریع” را ممنوع کرده است. آنها به سرعت تأیید می شوند و به سمت حمایت از شخص بعدی می روند. به معنای واقعی کلمه هیچ انگیزه ای برای آنها برای کمک به موفقیت دیگران وجود ندارد، در حالی که خودشان می توانند این کار را انجام دهند.

این تصویر زیبایی ایجاد نمی کند و مطمئناً منجر به استقامت یا رشد طولانی مدت نمی شود.

به همین دلیل است که من واقعاً معتقدم که شرکت خودروها را مجبور به خروج از خانه می کند. امروزه شرکت‌های بزرگ زیادی وجود دارند که مجبور نیستید برای بازی‌ها پولی بپردازید یا حداقل مجبور نیستید ماهیانه برای دریافت کمیسیون هزینه کنید.

اشتباه نکنید، سال‌ها شرکت‌هایی هستند که کشتی‌های خودکار را مجبور می‌کنند و بسیاری از آنها موفق و پر رونق هستند. اما فقط به این دلیل که آنها موفق هستند به این معنی نیست که شما موفق خواهید شد.

بهترین استراتژی برای شما این است که خود را با شرکتی هماهنگ کنید که ثابت شده است برای ماشین پول نمی دهد، محصولات خوبی دارد و در سطح جهانی فعالیت می کند. بسیاری از جنبه های مهم دیگر وجود دارد که باید در نظر داشت که نقطه شروع هستند. با قرار دادن خود در شرکتی که اجباری به autoship ندارد، فوراً موفقیت خود را 50 درصد افزایش می دهید.

چگونه؟

زیرا شما و افرادی که با آنها صحبت می کنید نیازی به پرداخت هزینه ماهانه برای دریافت کمیسیون ندارید.

امیدوارم این مقاله به شما آموزش داده باشد و چشمان شما را باز کرده باشد. برای بیش از یک دهه در این شرکت، من می توانم 100٪ به شما بگویم که هرگز به شرکت دیگری که مجبور به اتوشیپ می شود، نخواهم آمد. تنها راهی که می توانم خودم موفق باشم کمک به موفقیت دیگران است و این با پرداخت بیش از 150 دلار در ماه برای دریافت حقوق شروع نمی شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا