دنیای وب

چرا SEO Copywriting یک کار خانگی پردرآمد و با رشد بالقوه است

نوشتن تبلیغات SEO یک شغل پردرآمد است که از خانه با پتانسیل رشد عظیم کار می کند. اگر به شروع کار در نوشتن فکری فکر کرده اید یا می خواهید شغل مناسبی را از پرداخت خوب خانه پیدا کنید ، متن های بهینه سازی موتور جستجو هستند. دلیل بعدی این است.

بازاریابان اینترنت شروع به قدردانی از خدمات نویسندگان حرفه ای موتور جستجوگر می دانند که چیزهای خود را می دانند ، به اصطلاح. جای تعجب نیست رشد تبلیغات آنلاین در حال انفجار است و هرزنامه (یعنی 5 دلار در هر ارائه دهنده محتوای مقاله) نه تنها باعث افزایش ترافیک – و منجر به خریداران می شود – همانطور که محتوای نوشتاری حرفه ای انجام می دهد.

بازاریابی اینترنتی: رشد تبلیغات آنلاین منفجر شد

اگر موارد زیر وجود داشته باشد ، نویسندگان کپی موتور جستجوگر حرفه ای برای سالهای بعدی نیاز بسیار زیادی خواهند داشت:

براساس گزارش ZenithOptimedia در سال 2007 ، تبلیغات آنلاین در سالهای آینده به سه مرحله اصلی خواهد رسید: (1) هزینه برای تبلیغات رادیویی در سال 2008 فراتر خواهد رفت ؛ (2) سهم دو رقمی از تبلیغات جهانی در سال 2009 را به خود اختصاص می دهد و (3) هزینه های افزایش یافته است. گذراندن تبلیغات مجله در سال 2010.

این آمار ممکن است تکان دهنده ترین از همه هنگام رشد تبلیغات آنلاین باشد: “ما انتظار داریم که در سال 2008 24٪ و در سه سال آینده 69٪ رشد داشته و در سال 2010 به 61 میلیارد دلار برسد. ما انتظار داریم که رسانه های سنتی 5 برابر شوند. به ترتیب در مدت مشابه ، به ترتیب٪ 14 و 14٪ “.[منبع:انتشاراتمطبوعاتیZenithOptimedia،دسامبر2007،[منبع:ZenithOptimediaDecember2007PressRelease[المصدر:بيانصحفيZenithOptimediaديسمبر2007،[Source:ZenithOptimediaDecember2007PressReleaseبا وجود بحران اعتباری ، بازار در سال 2008 شتاب گرفت (در ZenithOptimedia dot com اطلاعات بیشتری کسب کنید)]

با ریختن این نوع پول به بازار ، بازاریابان اینترنتی روی نویسندگان سئو حساب می کنند که از قبل پیچیدگی های بازاریابی اینترنتی را درک می کنند. موقعیتی نسبتاً جدید ، زیرا این حرفه را به سرعت گسترش می دهد.

نوشتن متون سئو سودآوری بزرگی را برای کسانی که به اندازه کافی باهوش هستند برای شروع شهرت در حالی که صنعت در مراحل ابتدایی خود است ، می پردازد. درک چگالی کلمات کلیدی ، کلمات کلیدی طولانی ، محتوای بذر ، ایجاد لینک و غیره ، همه بخشی از دانستن چگونگی نوشتن محتوای SEO نه تنها به صورت صحیح دستور زبان است بلکه به موتورهای جستجوگر نیز کمک می کند تا ترافیک را افزایش دهند.

جذب ترافیک و تبدیل مشتری بازاریابی اینترنتی است. نویسندگان SEO که می دانند چگونه این زبان را با مشتریان بالقوه صحبت کنند ، می توانند از رشد گسترده ای که در تبلیغات آنلاین اتفاق می افتد ، بهره مند شوند.

مبانی جستجو در ویرایشگر متن SEO

اگر شرکتی هستید که به دنبال استخدام نویسنده رونویسی SEO هستید ، در اینجا چند راهنما آورده شده است:

1. آیا آنها SEO را درک می کنند: وقتی او مواردی مانند عبارات کلمات کلیدی ، پیوندهای ورودی ، بازاریابی مقاله و کلمات کلیدی دم بلند را ذکر می کند ، قادر به صحبت با آن زبان است.

اگر نویسنده سئو مورد نظر شما اصول را درک نکرده است ، با جستجو ادامه دهید.

2. خدمات ارائه شده: لیست خدمات نویسنده تبلیغات SEO به شما نشان می دهد که صاحبان صنعت چقدر می دانند. به عنوان مثال ، اگر آنها نوشتن متا تگ را ارائه می دهند ، می دانید که آنها دانش در پشت صحنه و همچنین مهارت های نوشتاری خوبی دارند.

3. نمونه های نوشتن SEO: هر نویسنده مستقل باید نمونه هایی از نوشتن داشته باشد تا بتواند به شما نشان دهد. متخصصان وب سایت خود را دارند.

این اصول اولیه ای است که باید هنگام استخدام یک نویسنده نسخه برداری به دنبال آن باشید.

اگر یک نویسنده بلندپرواز سئو هستید ، این مواردی است که باید قبل از شروع بازاریابی به مشتریان ، در این زمینه اعمال کنید. نوشتن سئو کار دشواری نیست ؛ فقط یک منطقه است که به مطالعه می پردازد. هنگامی که مفاهیم نوشتن SEO را درک کردید ، می توانید در کار آزاد در حرفه نوشتن (به عنوان مثال ، 25 تا 100 دلار یا بیشتر برای SEO 350-500 کلمات) به یک حرفه بسیار سودآور تبدیل شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه از SEO می نویسد ، این پایه را بخوانید نوشتن آغازگر SEO.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا