دنیای وب

چهار نوع ویژگی برای بازاریابی شبکه ای

من در سال اول در بازاریابی شبکه ای برای حمایت از 4 نفر تلاش کردم. وقتی در مورد چهار نوع ویژگی یاد گرفتم، در دومین کسب و کار بازاریابی شبکه ای خود از نزدیک به 200 نفر حمایت کردم.

در این مقاله مروری بر چهار نوع صفت به شما ارائه می شود. از آنجایی که چهار رویکرد مختلف وجود دارد و شما فقط یک نفر هستید، اگر به همان شیوه با مشتریان بالقوه بازاریابی شبکه ای خود ارتباط برقرار کنید، حتی اگر مهارت های فروش خود را داشته باشید، 25 درصد موفقیت خواهید داشت.

موفقیت به این معناست که در رابطه شما همکاری بیشتر از تنش وجود دارد. وقتی در گفتگوهای خود با همکاران و مشتریان احتمالی خود مشارکت بیشتری داشته باشید، ثبت نام های بیشتری دریافت خواهید کرد، فروش بیشتری خواهید داشت و افراد بیشتری شما را دوست خواهند داشت.

چهار گونه شخصیت عبارتند از خارپشت سبز، نهنگ زرد، کوسه قرمز و دلفین آبی.

خارپشت سبز – خارپشت سبز بسیار کنجکاو، محتاط، شکاک و محافظه کار است. آنها کمتر خطرناک هستند و شما اغلب در اجتماع تنها هستید. آنها ممکن است دوستانه ترین تیپ شخصیتی نباشند، اما می توانید به سرعت با آنها رابطه برقرار کنید زیرا درک افراد را یاد می گیرید.

نهنگ زرد – نهنگ‌های زرد محبوب‌ترین افراد هستند و به بهترین دوستان تبدیل شده‌اند. آنها بسیار قابل اعتماد، صادق و شنوندگان بسیار خوبی هستند. آنها دوست دارند به دیگرانی که تقریباً مقصر هستند کمک کنند زیرا اغلب افراد بد از آنها سوء استفاده می کنند.

کوسه قرمز – Red Sharks رهبر شما است، بیش از تولید کننده موفق و برتر. اگر در تماس با یک کوسه قرمز ضعیف و ناامن به نظر می رسید، این کوسه شما را زنده زنده خواهد خورد. آنها احساسات شما را جریحه دار می کنند و ممکن است نادیده گرفته شوند. درک کوسه‌های قرمز ممکن است سخت‌ترین افراد باشند، اما وقتی مردم را درک کنید، نتایج خوبی نیز با کوسه‌های قرمز دریافت خواهید کرد.

دلفین های آبی – اینها کینه توست … “انسان”. آنها زندگی کل مهمانی هستند و عشق مرکز توجه است. این احتمالا ساده ترین نوع شخصیت برای کنار هم قرار دادن است. شما نمی توانید آنها را دوست نداشته باشید!

همه ما نوعی شخصیت منحصر به فرد داریم. به طور طبیعی این کار را انجام می دهیم. شما حتی می توانید شخصیت یک کودک را ببینید و بدانید که وقتی بزرگ شد چگونه خواهد بود.

درک افراد نتایج بهتری را برای شما در مشاغل خانگی و زندگی شخصی به ارمغان می آورد. قبل از اینکه چهار تیپ شخصیتی را بفهمم، بیش از 3 ماه رابطه ای نداشتم.

این خبر واقعاً زندگی من را از بسیاری جهات تغییر داد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا