دنیای وب

چه نوع محتوایی امروز در موتورهای جستجو بهترین است؟

هر صاحب وب سایت می خواهد سایتش خیلی بالاتر از Google ، Yahoo و Bing باشد. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در واقع کارهایی است که می توانید در وب سایت خود برای بالا بردن رتبه بندی موتور جستجو خود انجام دهید.

اگر می خواهید وب سایت شما در بالا یا نزدیک بالای نتایج جستجو ظاهر شود ، باید کارهای خاصی را انجام دهید که موتورهای جستجو را خوشحال می کند. هنگامی که شما در مورد موضوع کسب و کار خود به اینترنت می گویید ، موتورهای جستجو بازدیدکنندگان را به وب سایت شما هدایت می کنند که فکر می کنند از آنچه شما ارائه می دهید بهره مند می شوند.

چه نوع محتوایی در رتبه ها بهتر است؟

از هر متخصص سئو بپرسید که امروزه چه نوع محتوایی در موتورهای جستجو بهترین رتبه را دارد و پاسخ همیشه یکسان خواهد بود. Google یک چیز می خواهد ، و آن محتوای با کیفیت است.

گوگل می خواهد بهترین نتیجه ممکن را در اختیار کاربران خود قرار دهد ، دو نکته اصلی وجود دارد که آنها برای تعیین کیفیت خوب محتوا بررسی می کنند.

1. مشارکت

محتوای شما چقدر جالب است؟ آیا مردم واقعاً کل مقاله را می خوانند یا اینکه لحظه مشاهده آن دکمه برگشت را می زنند؟ Google نحوه تعامل را اندازه گیری می کند. آنها می خواهند بدانند که مردم مدت زمانی است که مطالب شما را می خوانند. اگر آنها چندین دقیقه در خانه بمانند ، می دانند که شما ارزش ارائه می دهید.

به این نرخ پرش شما گفته می شود. نرخ برگشت پایین می تواند به رتبه بندی کمک کند. اگر کاربران بار دیگر به صورت عمومی کلیک کنند و وب سایت شما مرتباً نرخ پرش بالایی داشته باشد ، این ممکن است بر رتبه بندی وب سایت شما تأثیر بگذارد.

2. بک لینک

دومین چیزی که گوگل ، یاهو ، بینگ و … به دنبال آن هستند ، همبستگی رفتار است. موتورهای جستجو می دانند که افراد به محتوایی که ارزش آن را می دانند پیوند می دهند. محتوایی که مفید یا جالب در نظر گرفته شود اغلب توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شود. محتوایی که بی ارزش قلمداد می شود به اشتراک گذاشته نمی شود.

نوشتن محتوا برای کاربران ، نه موتورهای جستجو

اگر فقط محتوای وب سایت خود را برای رتبه بندی بالا تولید می کنید ، می توانید محتوای خود را با کلمات کلیدی زیادی پر کنید. سپس این برای چشم انسان غیر قابل خواندن می شود. این تکنیک های فریبنده سئو به ندرت کارساز هستند و حتی اگر م workثر واقع شوند ، نتیجه فقط کوتاه مدت خواهد بود. موتورهای جستجو با بی توجهی به وب سایت شما ، این مورد را کشف خواهند کرد.

محتوای مفید منجر به کاربران خوشحال و نرخ پرش پایین ، اتصال کاربران خوشحال و به اشتراک گذاری مطالب می شود که منجر به ترافیک بیشتر و در نتیجه رتبه بندی بهتر گوگل می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا