دنیای وب

چه چیزی در تبلیغات دیجیتالی وجود دارد؟ 5 ترند برتر که باید منتظر آنها در سال 2018 بود

شکی نیست که انقلاب دیجیتال مارکتینگ در حال پیشرفت است و هر روز بهتر می شود. با نوآوری مستمر در تکنیک های تبلیغاتی، فناوری های جدید، ماندن در این عرصه رقابتی مهم است. تبلیغات موثر بخش مهمی از دنیای بازاریابی است.

حال سوالی که پیش می آید این است که … چگونه تبلیغات را موثر کنیم؟

بدون نگرانی

در اینجا 5 گرایش تبلیغاتی وجود دارد که قطعاً امسال به موز برتر دیجیتال تبدیل خواهد شد.

تبلیغات موبایل اول

مردم از زمان اختراع آن به تلفن های همراه خود چسبیده اند. این یک جایگاه در لیست «ضروری روزمره» از انسان‌ها قرار گرفته است. تبلیغات موبایلی یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه است. ایجاد استراتژی‌های بازاریابی برای گوشی‌های هوشمند و تلفن‌های همراه در این عصر مهم است، زیرا نیمی از جمعیت جهان در حال حاضر تحت سلطه نسل هزاره‌ها هستند که در واقع از بدو تولد به صورت دیجیتالی سیم‌کشی شده‌اند. مطالعه ای با عنوان “گزارش اکوسیستم موبایل و اندازه” گزارش داد که انتظار می رود بازاریابی و تبلیغات موبایلی تا پایان سال 2018 به 10000 کرور روپیه برسد.

شرکت هایی مانند Domino’s و zomato همه در مورد تبلیغات موبایلی هستند. اس ام اس، ایمیل ها ابزاری برای تبلیغات موبایل اول هستند.

واقعیت افزوده

پس از عرضه پوکمون گو، واقعیت افزوده تبدیل به یک چیز شد. برخلاف واقعیت مجازی، AR اطلاعات جدیدی را بدون ایجاد چیز جدیدی تولید می‌کند. این یک فناوری است که در آن نمای کاربر توسط یک تصویر تولید شده توسط رایانه روی هم قرار می گیرد، بنابراین یک نمای ترکیبی ارائه می دهد. این کمک می کند تا خریدهایمان را پیش بینی کنیم و تصمیم درستی بگیریم. تحلیلگران تحقیقات و بازار پیش‌بینی می‌کنند که استفاده جهانی از بازاریابی واقعیت افزوده با CAGR 30.79 درصد در دوره 2017-2021 رشد کند.

درآمد در بخش تبلیغات ویدیویی معادل 0.01٪ از تولید ناخالص داخلی هند در سال 2018 است. IKEA از این فناوری به طور کامل استفاده می کند. این باعث شده است که مردم بررسی کنند که آیا یکی از صندلی های فانتزی آنها به خوبی با بقیه مبلمان اتاق نشیمن ترکیب می شود یا خیر!

تبلیغات ویدیویی

آیا هنوز تبلیغی را که چند هفته پیش به صورت تصادفی تماشا کرده اید به خاطر دارید؟ اگر بله، درک اهمیت تبلیغات ویدیویی آسانتر است. ویدیو، بدون هیچ فکر دومی، تأثیرگذارتر است، زیرا از متن بصری و تعاملی تر است. وقتی صحبت از فروش به میان می‌آید، آنها مبدل‌های بالایی از سرنخ‌ها هستند. به گفته Social Media Examiner، 60 درصد از بازاریابان در سال 2016 از ویدیوها در بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کردند. مشتریان عموماً زمان بیشتری را صرف تماشای ویدیو می کنند که بیشتر از متون به اشتراک گذاشته می شود و به دلیل جذابیت بصری آن به مخاطبان گسترده تری می رسد. تبلیغات ویدیویی قدرت ارائه اطلاعات بیشتر در زمان کمتر را دارند. تبلیغات ویدیویی YouTube در حال حاضر بسیار محبوب هستند.

شخصی سازی و تبلیغات احساسی

کمپین های تبلیغاتی همیشه موثرتر بوده اند. پیامی که در زمان مناسب با محتوای مناسب ارائه می شود، هرگز در تحت تاثیر قرار دادن مخاطب شکست نمی خورد. آن را با خرج کردن احساسات تزیین کنید و آگهی عالی برای خدمت به مشتریان خود خواهید داشت! طبق یک اینفوگرافیک ارائه شده توسط دانشگاه USC کالیفرنیای جنوبی، کمپین های تبلیغاتی که عملکرد خوبی داشتند، 31 درصد محتوای احساسی و 16 درصد محتوای منطقی داشتند.

شرکت‌هایی مانند کمپین‌های تبلیغاتی اخیر هیوندای “جشن 20 سال از لحظات درخشان” به دلیل محتوای مرتبط، تأثیر زیادی بر روی مخاطبان داشته‌اند. Vicks با کمپین های خود “Learning to Love #touchofcare” قلب بسیاری را تحت تأثیر قرار داد.

ربات های چت

فیس‌بوک مسنجر، واتس‌اپ و دیگر پلتفرم‌های چت آنلاین طوفانی به جهان وارد کرده‌اند و احتمالاً روزی ممکن است استفاده از موتورهای جستجو به طور کامل پایان یابد. چگونه؟ با کمک چت ربات ها!

آنها فقط به عنوان یک عامل رزرو مجازی عمل می کنند، اما برای چشم انداز فروش نیز استفاده می شوند. خبری نیست که مردم زمان زیادی را صرف برنامه‌های چت مانند واتس‌اپ و پیام‌رسان می‌کنند، با جعبه‌های چت، برای یک شرکت آسان‌تر است که مشتریان بالقوه را شناسایی کرده و بر اساس آن به آنها خدمات ارائه دهد. اخیراً شرکت های زیادی هستند که با API (Application Programming Interface) روی پیام رسان کار می کنند. برای پاسخگویی بهتر و سریعتر، شرکت ها از چت بات ها استفاده می کنند.

پس از اینکه فیس‌بوک ویژگی‌های جدیدی را برای چت‌بات‌ها معرفی کرد، در آوریل 2017 به 100000 ربات رسید که نشان می‌دهد علاقه دنیای کسب‌وکار مدام در حال افزایش است. پاسخ در سال 2018 سه برابر شده است.

ادغام چت بات ها با پیام رسان یک فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی است که روز به روز در حال پیشرفت است. ربات کایاک یکی از بهترین نمونه ها برای پتانسیل واقعی چت بات ها است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا