دنیای وب

چه چیزی در قیف بازاریابی شما وجود دارد؟

مشتری سابق من ، که من او را مری می نامم ، یک برنامه ریز مالی بود. او چند سال وب سایتی داشت که به عنوان یک بروشور آنلاین برای او کار می کرد. وقتی مری وارد شد ، او به غیر از کار مستقیم با مشتری به دنبال راه های دیگری برای درآمدزایی بود.

در اولین مکالمه ما لذت بازاریابی را به او معرفی کردم. اگر از یک قیف عکاسی کنید ، می دانید که در بالا آن پهن و باز است و در پایین آن کوچک و باریک است. در بالای قیف جایی است که می خواهید بیشترین تعداد لید ممکن را بدست آورید. در پایین قیف محصول یا خدمات با بالاترین قیمت قرار دارد. و در وسط بین سطح خدمات / محصول و قیمت قرار دارند.

بنابراین وقتی از قیف پایین می آیید ، قیمت محصولات بالاتر و بالاتر می رود و ایده این است که جریان مردم را از بالا به پایین ادامه دهید.

ابتدا آنها را وارد قیف کنید
ارائه چیزی رایگان بهترین راه برای جذب انبوه مردم به قیف شماست. اکثر افراد با دادن چیزی رایگان مانند گزارش ، ایمیل یا صفحه از راه دور منجر به دریافت می کنند. وقتی افراد برای این موارد خوب ثبت نام می کنند ، نام و آدرس ایمیل آنها را دریافت می کنید که به شما امکان می دهد دوباره با آنها تماس بگیرید.

در بالای قیف مری ، محل الکترونیکی او قرار داشت. و در پایین ، خدمات آن به خصوص گران بود. اما هیچ چیز در وسط سرکوب او نبود.

من این را با بسیاری از متخصصان یک به یک ، مانند مربیان و مشاوران ، زیاد می بینم. هزینه های رایگان یا زیادی وجود دارد. به همین دلیل است که بسیاری از آنها در تبدیل سرنخ با مشکل روبرو هستند – مردم معمولاً آماده نیستند که جهش بزرگ را از 0 دلار به چند هزار دلار برسانند!

بنابراین من به مری کمک کردم تا بسیاری از محصولات اطلاعاتی دیگر (“محصولات اطلاعاتی”) و سایر نرم افزارهایی را که می تواند به سرعت ایجاد کند و شروع به فروش کند ، تهیه کند.

محصولات اطلاعاتی یک راه حل عالی است
با جمع آوری دانش خود در محصولات اطلاعاتی ، به مشتریان بالقوه این فرصت را می دهید تا شما را با قیمت پایین “نمونه” کنند و وسط قیف تبدیل را پر کنند. اینجا تعدادی ایده برای نحوه شروع شما موجود است:

* نوشت
* کتابهای الکترونیکی
* گزارش های ویژه
* راهنما
* کتابهای کاری
مجلات
* پرونده های صوتی (بارگیری ، سی دی ، یا نوار کاست)
* فیلم (بارگیری ، نوارهای DVD یا VHS)
* دوره ها یا درس های مطالعه در منزل (معمولاً ترکیبی از رسانه)

بهتر از این ، فروش این محصولات در وب سایت شما درآمد منفعلانه ای دارد. یعنی این پول است که به طور خودکار می آید. کسب و کار X شما برای یک دلار یورو به یک ساعت زمان نیاز ندارد. فروش می تواند 24 ساعته 7 ساعته انجام شود و شما حتی نیازی به حضور در آنجا ندارید.

و دوره های آموزشی یا وبینارها را که از طریق تلفن داده می شوند یا حتی وبینارهایی که از طریق اینترنت آموزش داده می شوند ، فراموش نکنید. اینها به مشارکت مستقیم شما احتیاج دارد ، اما به شما امکان می دهد به طور همزمان افراد زیادی را آموزش دهید. این قالب ها به شما امکان می دهد در هر ساعت درآمد بیشتری کسب کنید و همچنین به مشتریان بالقوه دسترسی کمتری نسبت به استخدام جداگانه شما امکان می دهد.

بیایید ببینیم قیف مری چگونه است:

اجلاس سرگرمی:
e-zine رایگان است

نیمه تفریحی:
کتاب کار (49 دلار)
Teleseminar (79 دلار)
برنامه صوتی دو دیسک (97 دلار)
دوره 4 هفته ای از راه دور (249 دلار)

پایین سرگرم کننده:
مشاوره خصوصی یک ساعته (250 دلار)
کارگاه زنده 2 روزه (997 دلار)
برنامه مشاوره شخصی (3000 دلار در ماه)

چند دقیقه دیگر وقت بگذارید و قیف خود را ترسیم کنید. ببینید کجاست این شکاف ها وجود دارد و به فکر محصولاتی باشید که می توانید اضافه کنید تا مشتریان بالقوه شما بتوانند تخصص شما را امتحان کنند و از شما خرید کنند.

© 2004-2009 شرکت بین المللی الکساندریا براون.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا