چه چیزی روستاهای سفید اندلس را بسیار ویژه می کند؟

[ad_1]

دهکده های سفید اندلس به دلیل اینکه با نمای های بیرونی متمایز سفید مشخص می شوند نامیده می شوند. خانه های روستا به طور سنتی با کاشی های قرمز روی سقف ها نقاشی شده است. این خانه ها از یک لحن یکنواخت و یک معماری سنتی اسپانیایی و مراکش برخوردارند که مناظر زیبایی را به وجود می آورد. کوچه های شیب دار باریک بادگیر و مربع های کوچک زیبا گل ها را باز می کنند و زیبایی چشم انداز باعث می شود روستاها بهترین مکان برای لذت بردن از تعطیلات باشند.

دهکده های سفید اندلس نمادهای زیبایی از منطقه جنوبی اسپانیا و تاریخ و فرهنگ غنی آن است. اگر واقعاً می خواهید از زیبایی روستاها لذت ببرید می توانید سفری را از طریق روستاهای شگفت انگیز پامپانرا و کابلرا در لا آلبوجارا شروع کنید. همچنین می توانید در جاهایی مانند دهکده آرام Bubion متوقف شوید. سعی کنید از روندا که یکی از زیباترین روستاهای تاریخی اندلس است بازدید کنید. یکی از جالب ترین موتورهای اتومبیل در جنوب اسپانیا جاده از Algodonales نزدیک Cadiz به Ronda است. می توانید کوه های زیبا دره های رودخانه و دریاچه ها را ببینید. در بهار می توانید مناظر زیبایی را پر از گلهای وحشی نارنجی و لیموهای لیمو ببینید. وقتی از دهکده ها عبور می کنید خانه های سفید را خواهید دید که در قسمت چاه قرار گرفته اند.

هر روستای اندلس جشنواره سالانه خود را جشن می گیرد. شما می توانید در جشنواره ها از آتش بازی موسیقی اجرای مذهبی مقدسین محلی غذاهای سنتی و شراب لذت ببرید. اگر مدت زمان کوتاهی دارید می توانید در کنار روستاهای جذاب Istana و Penhaves جذاب متوقف شوید. دهکده ها در کوهپایه کوهستان Serrania de Ronda منظره روستایی زیبایی را ارائه می دهند. طی ده دقیقه از مرکز ماربلا می توانید به دهکده بزرگتر اوژن برسید.

راندا مهمترین روستای روستاهای سفید است. در ضلع غربی روستا دره سبز موجود در زیر توصیف تپه های کوهستان را مشاهده می کنید. زیباترین سایت Puente Nuevo است یک سازه سنگی زیبا که در قرن 18 ساخته شده است. اگر از اینجا به غرب سفر کنید به کشور Serrania de Ronda خواهید رسید که منطقه ای با آسمان آبی عمیق کوهستان های جنگلی دره های رودخانه آبشارها نهرهای کوهستانی و دهکده های سفید است.

هر روستا به دلیل خانه های صخره ای آویزان خصوصی است. دهکده جذاب Zahara de la Sierra دارای دریاچه بزرگی است و Ubrique به دلیل محصولات چرمی خود که در سراسر جهان صادر می شود مشهور است. از اینجا می توانید به جنوب به Jimena de la Frontera بروید که به انتخاب قارچ و آهو در پاییز مشهور است و به Gaucin و Casares شگفت انگیز نزدیک به سواحل که مورد علاقه گردشگران است مشهور است.

مناطق و دهکده های اندلس بیشتر برای کشف وجود دارد اما دهکده های سفید اندلس اقامت فوق العاده ای را در جهان ارائه می دهند. در نیم ساعت می توانید به اندلس قدیمی برسید. اگر آبی را به سفید ترجیح می دهید می توانید به Genalguacil یک دهکده هنرمند جذاب مراجعه کنید. جاده های روستاهای سفید مسیرهای زیبایی است که از بسیاری از روستاها عبور می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا