دنیای وب

چگونه آن بازار طاقچه را تصرف کنیم

پاسخ به تمام تماس های بازاریابی اینترنتی ما یافتن جایگاه مناسب ، ایجاد یک وب سایت ساده و نمایش آن در صفحه اول Google است. این البته همان چیزی است که همه ما می خواهیم و اگر بتوانیم آن را تضمین کنیم ، همه ما میلیونر خواهیم بود. ساده نیست؟

یافتن مکان مناسب سخت ترین قسمت یک سیستم کامل است. شما به دنبال یک کلمه کلیدی طاقچه هستید که بسیاری از افراد بدنبال آن هستند اما در عین حال رقابت بسیار کمی از وب سایت های دیگر برای همان کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی وجود دارد. چگونگی یافتن جایگاه مناسب و کلمات کلیدی مناسب موضوع ساده ای نیست و می تواند زمان و تلاش زیادی را صرف کند.

یکی از بهترین راه ها برای یافتن بازار طاقچه ، اندیشیدن درباره موضوعی است که به آن علاقه دارید ، مانند باغبانی ، ماهیگیری و … اگر کلمه کلیدی “gardening” را در Google جستجو کنید ، متوجه خواهید شد که بیش از 70 میلیون سایت به آن اشاره دارند. همانطور که مشاهده می کنید طراحی وب سایتی که در صفحه 1 Google است با این همه رقابت تقریباً غیرممکن است. با این حال ، اگر کلمه کلیدی را به یک عبارت کلیدی مانند “تختخواب های باغی برجسته” بسط دهید ، متوجه می شوید که تعداد وب سایت های مراجعه کننده به این عبارت به 712000 نفر کاهش یافته است. اگرچه تعداد رقبا به طور قابل توجهی کاهش یافته است ، اما هنوز هم بسیار رقابتی است. . اگر ایده شما یافتن مکانی است که می خواهید برای آن وب سایت ایجاد کنید و ما به شما درآمد می دهیم ، بدون اینکه هزینه زیادی برای تبلیغات آن صرف کنید ، حضور در صفحه 1 Google تنها راه حل است.

یک راه عالی برای یافتن جایگاه مناسب و کلمات کلیدی مرتبط ، ورود به سایت Google Keyword Tool است. وب سایت ابزار کلید واژه به شما تعداد بازدیدکنندگانی را می دهد که هر ماه کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی خاصی دارند و اگر وارد عبارت کلمه کلیدی شوید ، به صفحه Google مربوط به آن منتقل می شوید و سپس می توانید ببینید که تعداد بیشتری وب سایت از آن کلمه کلیدی استفاده می کنند .

هنگام جستجوی طاقچه ای ایده آل که تعداد بازدیدکنندگان معقول و منطقی داشته باشد اما رقابت زیادی نداشته باشد ، جستجوی یک عبارت کلیدی با حداکثر 5000 بازدیدکننده در ماه ، یک راهنمای خوب است. حداقل در این صورت می دانید که تعداد معقولی از افرادی که از این عبارت کلیدی خاص بازدید می کنند وجود دارد.

راهنمای بعدی بازدید از تمام عبارات کلمه کلیدی خود برای دیدن تعداد بسیاری از وب سایت های دیگر است. یک سرنخ خوب این است که یکی را انتخاب کنید که کمتر از 30،000 رقبا داشته باشد.

به محض یافتن عبارت واژه کلیدی مناسب و متناسب با این معیارها ، حداقل یک فرصت عادلانه برای ایجاد وب سایتی دارید که بتواند در صفحه 1 Google قرار گیرد. با این حال ، این تنها کاری نیست که شما باید انجام دهید ، طراحی یک وب سایت دوستانه SEO گام مهم بعدی است. بسیاری از کتابهای راهنما در مورد چگونگی ایجاد بهترین وب سایت برای افزایش شانس حضور در صفحه 1 در دسترس است

شما اکنون کلمات کلیدی مناسب را پیدا کرده و در حال ساخت یک وب سایت و افزودن محتوای مناسب به آن هستید. برای اطمینان از اینکه کلمات کلیدی طاقچه خود را حداقل در هر صد کلمه محتوای خود قرار دهید ، حداقل سه تا چهار برابر ضروری است.

اکنون یک وب سایت در جای مناسب خود دارید و اکنون باید مطمئن شوید که با پول کار می کند. ساده ترین راه برای انتقال پول به وب سایت خود استفاده از ClickBank است. نحوه استفاده از محصولات ClickBank که به شما امکان فروش کتابهای الکترونیکی را می دهند بسیار ساده است و با کلیک روی وب سایت ClickBank می توانید آن را پیدا کنید. اگر محصولات فیزیکی را دوست دارید ، می توانید با ورود به سایت آنها و ثبت نام در آنها ، محصولات را در آمازون بفروشید.

اکنون می توانید آرام بنشینید و منتظر بمانید تا وب سایت شما در Google 1 ظاهر شود.

امیدوارم که این کار به همین سادگی بوده باشد یا شما حوصله نشستن و انتظار را داشته باشید. با این وجود ، روشهای مختلفی وجود دارد که می توانید به آنها در روند کار کمک کنید ، اگرچه این کار نیاز به تلاش بیشتر شما دارد.

نکته مهم برای هر سایتی این است که شما می خواهید هرچه بیشتر افراد بر روی آن کلیک کنند. اگر در صفحه 1 هستید ، احتمالاً این اتفاق می افتد اما اگر در صفحه 1 نیستید ، باید راه های دیگری برای تحقق این امر بیابید. یکی از بهترین راه ها نوشتن مقاله است. نوشتن مقالات و انتشار آنها در فهرست مقالات مانند EzineArticles.com با پیوندی به وب سایت شما روش خوبی برای شروع است. همچنین می توانید وب سایت خود را به دنبال کنندگان فیس بوک یا توییتر خود ارائه دهید.

با این حال ، راهی برای حضور در صفحه 1 Google وجود دارد و آن از طریق Pay Per Click است. این کار می تواند بسیار پرهزینه باشد و باید با احتیاط فوق العاده انجام شود. اگر طعمه شما در محدوده محبوبیت مانند رژیم های غذایی و غیره نیست ، به دلیل رقابت کمتر ، هزینه “پرداخت به ازای هر کلیک” می تواند بسیار کمتر باشد.

به طور کلی ، اگر از این توصیه پیروی کنید ، مطمئن هستم که به زودی درآمد مناسبی خواهید داشت. مانند همه موارد ، هرچه تلاش بیشتری انجام دهید احتمال بیرون رفتن از خانه بیشتر خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا