دنیای وب

چگونه از طریق تبلیغات مشتریان را به دست آوریم و بر بازار تأثیر بگذاریم

تبلیغات یکی از روش های تبلیغاتی است که در دهه گذشته به خوبی جواب داده است و نقش مهمی در پایداری بلندمدت اقتصاد انحصاری ایفا می کند. اگرچه کارشناسان نظریه های زیادی در مورد تبلیغات ارائه کرده اند، اما بازار واقعی بیش از این را می طلبد. تبلیغات یک هنر است، نه یک علم. روش‌های مرسوم ممکن است در دوران رقابت مدرن کمکی نکنند. ما باید درک کنیم که مشتریان چه انتظاراتی دارند، تعداد انتخاب هایی که از رقبای ما دارند و انگیزه آنها برای خرید چیست.

درک مشتری

گاهی اوقات برای فروشندگان دشوار است که بدانند مشتری واقعاً چه انتظاری دارد. قیمت، کیفیت، در دسترس بودن به موقع، نام تجاری و سیاست بازگشت تنها تعدادی از ویژگی هایی است که هر مشتری خواستار آن است. اولین گام مهم در جلب اعتماد مشتری این است که مخاطب هدف خود را مشخص کنید. از نظر موقعیت مکانی، درآمد و/یا رده سنی مناسب است. جمع آوری مشتری به تعیین نحوه فروش محصولات و خدمات و نوع استراتژی خدمات مشتری کمک می کند. علاوه بر این، محصول مدیریت استراتژیک فروش را تسهیل می کند.

تبلیغات استراتژیک و کسب اعتبار

از آنجایی که شما مشخص کرده اید که می خواهید چه کسی را هدف قرار دهید، نحوه تبلیغ شما بر اساس نیازهای مخاطبان شما خواهد بود. اگر کودکان 3 تا 5 ساله را هدف قرار می دهید، مرحله دوم این است که ببینید چه کسی برای آنها خرید می کند. در این صورت والد خواهد بود، بنابراین نتیجه توسط والدین به ذهن متبادر خواهد شد. جذب والدین از طریق تبلیغات تلویزیونی بسیار رایج است زیرا کودکان عموماً از مزایایی که از تلویزیون به دست می آورند آگاه هستند. اکنون و بارها و بارها، آگهی‌های تبلیغاتی مانند آگهی‌های تبلیغاتی در برنامه‌های مورد علاقه کودکان خواهند بود و نحوه ارائه آنها واقعاً مهم است. فروشندگان باید در نظر داشته باشند که قدرت تصمیم گیری در دست والدین است و هر آنچه در آگهی نمایش داده می شود باید برای آنها نیز جذاب باشد. نشان دادن اهمیت محصولات برای کودکان و نحوه کمک به آنها در رشد کودک می تواند والدین را تشویق کند تا در مورد آن بیشتر بیاموزند. علاوه بر این، پیوند دادن این اطلاعات به کارتون های مورد علاقه کودکان، هم برای والدین و هم برای کودکان جذاب خواهد بود. بنابراین، هر گام در جذب مشتری و تأثیرگذاری بر بازار باید با درک روانشناسی اولیه مشتری برداشته شود.

بازار تاثیرگذار است

بازار به زبان مصرف کننده صحبت می کند. انتشار کلمه مناسب برای یک محصول در بازار می تواند طرز فکر هر مشتری بالقوه در بازار را تغییر دهد. قدرت تبلیغات به ایجاد این تغییر کمک می کند.

با افزایش محبوبیت رسانه های اجتماعی، بازیگران بازار در شناخت هر محصول بسیار فعال شده اند. بنابراین، حضور محصول در بازار را از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی نیز تسهیل می کند.

درک خواسته های بازار از جمله الزامات قانونی، کلید باز کردن درهای موفقیت برای هر کسب و کاری است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا