دنیای وب

چگونه اولین نمایه سازی موبایل Google بر وب سایت شما تأثیر می گذارد

اگر می خواهید مطمئن شوید که به نتایج جستجوگر خود پایبند هستید و رتبه موتور موتور خود را حفظ می کنید ، بهتر است به آخرین به روزرسانی های بزرگترین موتور جستجوی Google ، Google توجه کنید. در زیر دلایلی وجود دارد که باعث می شود اولین نمایه سازی تلفن همراه روی صفحه شما تأثیر بگذارد.

مشکلات قابلیت استفاده تلفن همراه در سایت شما

اگر سایت شما دارای مشکل قابلیت استفاده در دستگاه های تلفن همراه است و حرکت در رایانه لوحی یا تلفن دشوار است ، این بر رتبه بندی موتور جستجو شما تأثیر خواهد گذاشت. شما باید مطمئن شوید که لینک ها و دکمه ها خیلی نزدیک نیستند و متن را می توان در هر صفحه مشاهده کرد. احتمالاً – اگر از یک مدل قدیمی استفاده می کنید – این مشکل خواهد بود. ممکن است بخواهید نگاهی پاسخگو داشته باشید ، اما این کافی نیست.

تست سرعت موبایل

هنگامی که اطمینان داشته باشید که سایت شما به خوبی در صفحه های موبایل کار می کند و به بهترین تجربه ممکن کاربر شما را می دهد ، مهم است که سرعت را تست کنید. اکثر سایتها ، مانند Google Page Speed ​​Checker و Pingdom Tools ، سرعت صفحه را در دستگاه های رومیزی و موبایل به شما می گویند. هر چیزی کمتر از سه ثانیه خوب است ، اما هر چیزی بیش از شش ثانیه رتبه موتورهای جستجوگر شما را از بین می برد.

نمره صفحه Google

همچنین باید نکات مربوط به کیفیت صفحه و نکات عملکردی خود را بررسی کنید. به حساب Google Webmaster Tools خود وارد شوید و مشکلات را جستجو کنید. اگر چیزی نباشد ، می توانید پیشرفت های خود را انجام دهید ، به خصوص اگر سایت شما به آرامی بارگیری شود. منشا ترافیک را در نظر بگیرید. اگر مخاطب بین المللی دارید ، بهتر است از CDN استفاده کنید. CDN به شبکه توزیع محتوا اشاره دارد. به عنوان مثال ، اگر میزبان شما در آستین ، تگزاس باشد و همه سرورها حضور داشته باشند و ترافیک از اروپا وارد شود ، در این صورت سرور زمان لازم برای پاسخگویی خواهد داشت. CDN می تواند این مشکل را حل کند.

نحوه به روزرسانی سایت خود

مهم است که وب سایت خود را به روز کنید و زمان بارگیری را بطور مرتب بررسی کنید ، به خصوص پس از نصب افزونه ها یا ابزارهای جدید. با این حال ، تغییر به نمای سبک تر گزینه دیگری است که می تواند به خوبی کار کند. به جای پرداخت هزاران نفر به طراح وب برای ایجاد یک سایت جدید ، فقط می توانید اجزای بهینه سازی سرعت را اضافه کنید یا تنظیمات را به صورت دستی تغییر دهید. به دست آوردن یک نصب جدید احتمالاً مشکل را برطرف خواهد کرد. همچنین می توانید اولین سایت همراه را که توسط LMNts بازاریابی ایجاد شده است ، دریافت کنید.

عملکرد وب سایت برای وب سایت شما اهمیت دارد. برای حفظ جریان ترافیک ، حتماً رتبه و سرعت صفحه خود را بررسی کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا