دنیای وب

چگونه با استفاده از اینستاگرام کسب و کار کوچک خود را توسعه دهیم؟

بازاریابی مشاغل کوچک با استفاده از اینستاگرام

اینستاگرام یک اپلیکیشن موبایل آنلاین است که برای به اشتراک گذاری عکس و فیلم استفاده می شود. اینستاگرام از فیس بوک و توییتر پیروی می کند و به یک ابزار رسانه اجتماعی بسیار محبوب تبدیل شده است. اینستاگرام در ابتدا به گونه‌ای طراحی شد که به افراد اجازه می‌دهد فیلترهای مختلفی را روی عکس‌هایی که با گوشی خود گرفته‌اند اعمال کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد به راحتی آن عکس‌ها را با دوستان (یا دنبال‌کنندگان حساب) با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام آپلود کرده و به اشتراک بگذارند. ویدیوهایی که اخیراً در اینستاگرام آپلود شده اند اکنون قابل آپلود هستند، اما ویدیوهای اینستاگرام محدود به 3 تا 15 ثانیه است.

چرا شرکت ها به اینستاگرام روی می آورند؟

  • بیش از 300 میلیون کاربر اینستاگرام در سراسر جهان وجود دارد.
  • هر روز حدود 70 میلیون تصویر آپلود می شود.
  • حساب “رایگان” راه اندازی شده است، بنابراین مانع کمی برای دسترسی وجود دارد.
  • این ابزاری است که به شما امکان می دهد به راحتی محتوا را در 24 ساعت شبانه روز به اشتراک بگذارید.
  • یک شرکت با استفاده از اینستاگرام چه نوع موفقیتی می تواند داشته باشد؟
  • شرکت هایی مانند Levis، L’oreal و صدها نفر دیگر توانستند از این ابزار برای موارد زیر استفاده کنند:
  • برای افزایش آگاهی از محصولات و خدمات خود.
  • برای افزایش برند.
  • برای به نمایش گذاشتن جامعه و کار حرفه ای خود برای ایجاد انگیزه و جذب مشتریان بالقوه به یک محصول، خدمات یا نام تجاری.
  • تبلیغات، مسابقات و کمک های مالی موثر انجام دهید.

موفقیت در بازاریابی کسب و کارهای کوچک با اینستاگرام

به نظر می‌رسد اینستاگرام به دلیل ماهیت بصری‌اش بیشترین محبوبیت را در بین مشاغل مبتنی بر محصول دارد. بسیاری از محصولاتی که بر اساس محصولاتی مانند پوشاک، جواهرات، آرایش و یا حتی شرکت های مبتنی بر مواد غذایی ساخته شده اند، در استفاده از اینستاگرام موفق بوده اند. این به این دلیل است که این برنامه امکان ارسال و اشتراک گذاری تصاویر را با افرادی که از این محصولات استفاده می کنند یا استفاده می کنند را می دهد. به عنوان مثال، یک غذاساز ممکن است تصویری از شخصی که با هم غذا می خورند، غذا را به اشتراک گذاشته یا دوستی را با استفاده از غذای خود پذیرایی می کند، پست کند. این موفقیت مختص برندهای بزرگ نیست، زیرا بسیاری از شرکت‌های کوچک توانسته‌اند از قدرت اینستاگرام برای جذب مشتریان خود استفاده کنند. به عنوان مثال، The Kettle Black در ملبورن در مارس 2016 بیش از 45800 دنبال کننده داشت که با استفاده از عکس های جذاب از غذاها و ظروف قهوه خود که برای کاربران اینستاگرام جذاب خواهد بود و همچنین با استفاده از هشتگ هایی که دوستداران غذا، وبلاگ نویسان غذا و سایر کاربران اینستاگرام خواهند داشت، بیش از 45800 دنبال کننده داشت. علاقه مند یا کنجکاو

بازاریابی تاثیرگذار

وبلاگ نویسان، ستارگان رسانه های اجتماعی و شخصیت های رسانه ها فالوورهای آنلاین وفادار خود را با صدها و گاهی هزاران نفر که اکانت های اینستاگرام خود را دنبال می کنند جمع آوری کرده اند. این گروه «اینفلوئنسر» به این معنی است که تعدادی تأثیرگذار وجود دارند که مایلند به محصول یا خدمات شما نگاه کنند. مخاطب از قبل برای شما ساخته شده است. پیوندها قبلاً ایجاد شده اند و لمس آن با قرار دادن محصول خود در فید اینستاگرام آنها یا نمایش توسط یک وبلاگ نویس محبوب یا صاحب حساب اینستاگرام به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را سریعتر افزایش دهید. بنابراین مهم است که برای شناسایی «نفوذگذاران» اصلی در صنعت خود و نحوه مشارکت در آنها وقت بگذارید.

هشتگ ها – آنها چیست؟

چگونه می توان از آنها برای رشد کسب و کار استفاده کرد؟

توصیه می کنم اگر علاقه مند به ورود به اینستاگرام هستید، از قبل برای جستجوی هشتگ وقت بگذارید. هشتگ هشتگی است که می توانید به عنوان تصویر آپلود شده خود اضافه کنید. برای ایجاد هش، باید از هش # در جلوی هش استفاده کنید و تعدادی کلیدواژه یا هشتگ بدون فاصله بعد از هش اضافه کنید. برای مثال می توانید عکس محصول را روی شلوار جین قرار دهید. هشتگ شما می تواند این باشد: #مد #استایل #جین #سبک دوست داشتنی. ممکن است قبلاً با هشتگ ها آشنا باشید زیرا در توییتر نیز محبوب هستند، اما اگر به صورت آنلاین نگاه نکنید، نمونه هایی از استفاده از آنها را خواهید یافت. هدف از هشتگ این است که عکس‌های شما را بر روی موضوعات یا دسته‌های موضوعی که در اینستاگرام «قابل جستجو» یا «محبوب» هستند، تگ کنید.

یاد آوردن:

  • هیچ فضایی در هشتگ شما وجود ندارد
  • هیچ کاراکتر خاصی نمی تواند در هشتگ شما استفاده شود، به عنوان مثال!@$ &

اینستاگرام دارای ویژگی جستجوی قدرتمندی است، بنابراین اگر پست‌های شما به صورت عمومی منتشر می‌شوند، می‌توانید از هشتگ‌ها برای برچسب‌گذاری عکس‌ها و ویدیوهای خود استفاده کنید تا جستجوی محتوای خود را آسان‌تر و برای عموم مردم در دسترس‌تر کنید. این بدان معناست که وقتی شخصی تحقیق می‌کند و آن «اصطلاح جستجو» را جستجو می‌کند، ممکن است محتوایی را بیابد که باعث شود افراد بیشتری درباره شرکت یا برند شما بدانند.

برخی از هشتگ ها به قدری محبوب هستند که شناسایی آنهایی که بیشترین ارتباط را با صنعت شما دارند مهم است. هدف بازی این است که مردم را وادار به صحبت، لایک، دنبال کردن و به اشتراک گذاری محتوای شما کند. هشتگ ها وقتی به طور موثر استفاده می شوند به بیرون آوردن کلمات کمک می کنند، بنابراین زمانی را صرف بررسی نحوه استفاده از آنها کنید تا از محتوای خود بهترین استفاده را ببرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا