دنیای وب

چگونه با استفاده از توییتر در زمان صرفه جویی کنیم

من قطعا در مورد اتلاف وقت توییتر خوانده ام. اما من باید مخالفت کنم. در واقع، توییتر از زمانی که یاد گرفتم چگونه از آن استفاده کنم، هر روز به من زمان زیادی داده است.

بله، من درباره افرادی می‌دانم که فقط درباره رویدادهای معمول (بله، مزخرف) توییت می‌کنند – چه چیزی خواهند خورد، چه احساسی خواهند داشت، کجا خواهند رفت، برنامه‌های برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌شان چقدر ناامیدکننده است. پس چی؟ علیرغم کسانی که استدلال می کنند که همه کسانی که شما را دنبال می کنند باید از آنها پیروی کنند (آداب توییتر؟)، این واقعاً تصمیم همه است.

زیبایی توییتر در این است که شما می توانید از هر آنچه که می خواهید استفاده کنید. افرادی را دنبال کنید که در مورد موضوعات مورد علاقه شما صحبت می کنند. این آسان تر از نگرانی در مورد چگونگی فالو کردن 15000 نفر در روز است. و در واقع، متوجه خواهید شد که اکثر افرادی که دنبال می‌کنید، اغلب توییت نمی‌کنند. بنابراین نگران نحوه انجام آن نباشید. تصمیم بگیرید چه چیزی برای شما مفید است و ادامه دهید.

به همین ترتیب، کسی را دنبال می کنید که توییت هایش شما را خسته می کند؟ مشکلی نیست فقط روی “دنبال نکن” کلیک کنید. هیچ قانون سختگیرانه و سریعی در غرب وحشی در رسانه های اجتماعی وجود ندارد.

در مورد بیانیه صرفه جویی در زمان که گفتم ….. بگذارید شایسته آن باشم. استفاده از توییتر با فیس بوک و لینکدین زمان زیادی را برای من آزاد کرده است.

از آنجا که بسیاری از همکاران من (و برخی از مشتریان) از این ابزارها استفاده می کنند، ما می توانیم از طریق رسانه های اجتماعی یا شبکه های اجتماعی به جای ایمیل با هم ارتباط برقرار کنیم. هنگامی که وارد یک سایت شبکه اجتماعی شدید، می توانید به سرعت چندین پیام ارسال کنید و به جلو حرکت کنید. حتی بهتر از آن، می‌توانید یک به‌روزرسانی پست کنید، در مورد یک رویداد بحث کنید یا یک مقاله را با همه همکاران خود به اشتراک بگذارید.

چیزی که من متوجه شدم این است که به جای اینکه هر روز صبح بیش از 300 ایمیل را در کمد خود ببینم، ممکن است 75 ایمیل داشته باشم. یعنی می توانم به جای دو ساعتی که هر روز طول می کشد، در 15 تا 20 دقیقه ایمیل ها را دریافت کنم. مطمئناً بخشی از آن به این دلیل است که میکروبلاگینگ با 140 کاراکتر شما را مجبور می کند کوتاه قد باشید. اما چه اشکالی دارد؟ این بدان معنا نیست که شما نوشتن را فراموش کرده اید. این شما را به واسطه موثرتری تبدیل می کند.

من این واقعیت را دوست دارم که اکنون اطلاعات بیشتری را دریافت می کنم. نکات و ترفندها به من کمک می کند بهتر، سریع تر و هوشمندانه تر کار کنم. پستی که مرا در جریان آخرین اخبار فیس بوک یا ابزارهای توییتر قرار می دهد. من کارآمدتر کار نمی کنم اما اطلاعات زیادی را … در زمان واقعی دریافت می کنم.

اگر نقطه ضعفی در اینجا وجود داشته باشد، من نمی بینم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا