دنیای وب

چگونه بدون دیوانه شدن پیشنهادات املاک و مستغلات را بصورت آنلاین ارائه دهیم

بنابراین ، بالاخره شما راهی برای تولید آنلاین مشتری های املاک و مستغلات پیدا کرده اید؟

تبریک می گویم ، شما پولدار هستید!

البته به جز یك چیز كوچك: بستن لیدها و فروش.

بدون یک سیستم جامد ، تنها چیزی که ایجاد خواهید کرد کار زیاد و دل درد است. در واقع ، من می گویم که بهتر است از مشتری های بالقوه آنلاین با هم اجتناب کنید ، مگر اینکه مایل باشید زمان بیشتری را برای راه اندازی سیستم های مناسب سرمایه گذاری کنید.

منظور من از سیستم دقیقاً چیست؟ یک سیستم ردیابی مناسب سرب دارای سه قسمت است:

1. خدمات مشتری / پیگیری سرعت اینترنت

همه چیز در اینترنت سریعتر است. به آخرین باری که برای خرید آنلاین هر چیزی مراجعه کرده اید فکر کنید. آیا حاضر بودید برای پاسخگویی از فروشگاه آنلاین حداکثر نیم ساعت صبر کنید یا اینکه بلافاصله به دنبال جواب رفتید؟

خدمات آنلاین مشتری در نوع خود مقاله کاملی است ، اما در اینجا اصول اولیه ذکر شده است:

  • تماس با شما را برای آنها آسان کنید – شماره تلفن خود را به صورت برجسته ارسال کنید و از یک فرم آنلاین استفاده کنید – فقط ارسال آدرس ایمیل خود بی فایده است.
  • ظرف 5 دقیقه پاسخ دهید – بعد از 30 دقیقه حتی ممکن است اهمیتی ندهید.
  • همیشه در هر تماس تلفنی / ایمیل / توییت / یادداشت مربوط به سنگی که از پنجره پرتاب می شود و غیره چیزی با ارزش ارائه دهید. اینها می توانند اخبار بازار ، پیوندهای مفید ، پاسخ ها و غیره باشند.

2. از سیستم CRM استفاده کنید (حتی اگر فقط یک صفحه اکسل باشد).

37 منبع ، شرکت نرم افزاری بسیار موفق یک جمله جالب دارد: نیمی از محصول را بسازید ، نه نصف یک محصول **. در مورد لیدها نیز همینطور: بهتر است نیمی از لیدهای خود را به جای اینکه سعی کنید با همه لیدهای خود کار کنید و نصف ** آنها را انجام دهید ، به خوبی انجام دهید.

برای انجام درست این کار ، باید پیگیری کنید. بدون حاشیه ، یک برگه اکسل حاوی اطلاعات آنها ، چگونگی / چرا آنها شما را پیدا کرده اند و آنچه تاکنون برای آنها ارسال کرده اید ، تهیه کنید. مهمترین قسمت را فراموش نکنید: اولویت های خود را در اولویت قرار دهید (من نمی توانم با سیستم “A ، B ، C” آزمایش شده زمان بحث کنم ، اما اگر به کمی قدرت در CRM خود نیاز دارید خلاق باشید).

مورد علاقه شخصی من در CRM املاک و مستغلات Highrise است ، با 37 مورد ذکر شده در بالا (فقط Google “highrise، # 1). برای 250 مخاطب رایگان است ، استفاده از آن آسان است و با ایمیل شما به خوبی کار می کند.

3. به مردم آنچه می خواهند بدهید.

از خود بپرسید که چرا آنها در وهله اول با شما تماس گرفتند: آنها چه می خواهند؟ این منابع را بیابید ، سپس آنها را ایجاد یا پیدا کرده و همه آنها را در پوشه ای به نام “Resources” در رایانه خود قرار دهید. مثال: راهنماهای خریدار ، گزارشات آمار بازار ، فروش اخیر محله ، مقالات مشاوره در مورد انتخاب وام دهنده ها و غیره

به این ترتیب ، هر زمان که به مشتری احتمالی خود ایمیل ارسال می کنید ، می توانید مورد مفیدی را در ایمیل خود ضمیمه یا پیوند دهید. همچنین دلیل بزرگی برای تماس با آنها به شما می دهد ، بنابراین می توانید قبل از ارسال پیوست به آنها اجازه بگیرید.

صادقانه بگویم ، هیچ راهی وجود ندارد که همان میزان موفقیت را از طریق ارجاع و روابط شخصی ، از موفقیت آنلاین دریافت کنید – این فقط طبیعت این جانور است. اگر درست انجام شود ، می توانید تجارت بزرگی ایجاد کنید بدون اینکه اجازه دهید پیگیری های آنلاین زندگی شما را بگیرد.

اکنون ، اگر معذورم ، باید برای محدودیت وزن حیوان خانگی در بلوک آپارتمان خود به دنبال یک درایو تصادفی که فقط تماس گرفتم ، بروم … سلام ، من نگفتم آسان است!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا