دنیای وب

چگونه به اشتراک گذاری عکس ها می تواند تجارت شما را رشد دهد؟

با افزایش تعداد تصاویر به اشتراک گذاشته شده در اینترنت با افزایش تعداد سیستم عامل های اشتراک تصاویر ، بدیهی است که مردم بیشتر از متن به تصاویر جذب می شوند. با این حال ، واقعیت دیگر این است که میلیون ها عکس و تصویر شناور در سراسر شبکه جهانی گسترده فقط سلفی و عکس نیستند ، بلکه تصاویر مارک ها ، آرم ها و محصولات آنها هستند. شرکت های بازاریابی دیجیتال به شدت از کانال های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و tumblr برای تبلیغ مارک های مشتریان خود با تصاویر استفاده می کنند. تصویر مارکی که در حساب مشتری پسندیده شده نشان می دهد که سزاوار چیزی بیش از کلمات یا متن است.

طبق CEP شرکت طراحی وب Blue Fountain Media ، گابریل شاولین ،فناوری ما را به یک فرهنگ کاملاً بصری تبدیل کرده است. دوربین ها در تلفن ها ، ساعت ها ، تبلت ها و لپ تاپ ها هستند. در نتیجه ، افزایش چشمگیری در استفاده از تصاویر و کانالهای مشاهده فوری برای تشخیص آنها وجود دارد. بنابراین برای برندی که سعی در ارائه پیام بازاریابی دارد ، محتوای مبتنی بر تصویر به یکی از قدرتمندترین ابزار تبدیل شده است [to do so]. “

بنابراین ، بازاریابان اینترنتی چگونه می توانند از محتوای رسانه های اجتماعی مبتنی بر تصویر بهره مند شوند؟ این سه نکته مهم در بازاریابی را که می تواند به سازمان ها کمک کند از قدرت تصویر استفاده کنند ، بررسی کنید.

1. یک استراتژی روشن ایجاد کنید

دقیقاً مانند سایر کمپین های بازاریابی شبکه های اجتماعی برای تبلیغات شرکت خود ، شما به یک استراتژی روشن نیاز دارید و همین امر در مورد استفاده از سیستم عامل های مبتنی بر تصویر نیز صادق است. در حالی که اکثر شرکت ها از ارزش استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و Pinterest آگاه هستند ، اما ایده روشنی در مورد نمایندگی صحیح نام تجاری خود از طریق رسانه ها ندارند.

وقتی نوبت به بازاریابی به اشتراک گذاری تصویر می رسد ، سازمان ها علاوه بر تمرکز بر اشتراک گذاری هدف ، باید برندهای خود را نیز به درستی معرفی کنند و تجارت خود را انسانی کنند. به طور خلاصه ، ابتدا تجزیه و تحلیل اهداف و مخاطبان هدف خود و تدوین استراتژی بصری متناسب با آن که شامل بازاریابی ویدئویی نیز باشد ، می تواند به شما کمک کند راه طولانی را طی کنید.

اهداف شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • برای برند خود نمایندگی بگیرید.

  • تعامل بصری و کلامی با مصرف کنندگان.

  • از آن لذت ببرید و آنها را آگاه کنید.

  • سخنان مشتریان خود را بشنوید.

2. بستر صحیح را انتخاب کنید

رسیدن به مخاطب مناسب از طریق کانال مناسب و در زمان مناسب بهترین شعار برای رسیدن به موفقیت است. این نشان می دهد که هر پلت فرم رسانه های اجتماعی مشخصات دموگرافیک و بازاریابی منحصر به فرد خود را دارد. از این رو ، برای موفقیت در بازاریابی اشتراک تصویر شما ، سازمان ها باید مخاطبان بالقوه خود و نحوه تعامل آنها با سیستم عامل مورد علاقه خود در شبکه های اجتماعی را بشناسند. همچنین ، از آنجا که این روزها بیشتر مخاطبان هدف شما از تلفن های هوشمند برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند ، باید محتوای خود را برای تجربه تلفن همراه نیز بهینه کنید. برای این منظور ، می توانید عکس ها یا تصاویر خود را به وب سایت تلفن همراه خود پیوند دهید ، عناصر بصری را که در صفحه های کوچکتر به نظر می رسند ، تعریف کنید و از ویژگی های جدید تلفن همراه ، مانند قابلیت قرار دادن پین ها ، بهره مند شوید.

3. بیرون از چارچوب فکر کردن

مطمئناً ارسال منظم عکس از محصولات خود شروع خوبی است ، اما نباید تنها رویکرد شما برای بازاریابی اینترنتی مبتنی بر تصویر باشد. مشتریان شما در حال حاضر از محصولات شما مطلع هستند. در عوض ، آنها به دنبال محتوایی هستند که بتوانند با آنها تعامل کنند. آنها به سمت محتوای تولید شده توسط کاربر می روند که قابل اعتماد است.

به منظور افزایش میزان محتوای تولید شده توسط کاربر در فید شبکه های اجتماعی خود ، می توانید به جای اینکه فقط عکس های آنها با آن گرفته شود ، مسابقاتی را ترتیب دهید که مشتریان شما را ترغیب می کند تجربیات خود را با محصول شما به اشتراک بگذارند. این تجربیات واقعی افراد با محصول یا شرکت شما باعث ایجاد انگیزه در دیگران می شود تا حداقل کالای شما را امتحان کنند ، که این می تواند یک بازی بزرگ برای شما باشد.

نتیجه

اگر دنبالش هستید استراتژی های ایجاد پیوند مانند اشتراک گذاری عکس یا سایر خدمات بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، از یک آژانس بازاریابی اینترنتی برای کمک به شما در فعالیت های بازاریابی خود استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا