دنیای وب

چگونه بیبی بومرها می توانند از بازاریابی قانع کننده برای خارج شدن از دنیای کار استفاده کنند؟

بیبی بومرها به رسانه های اجتماعی می روند و قدرت این ابزار بازاریابی جدید را می بینند. بسیاری از بیبی بومرها مانند من بیش از 30 سال برای یک برند یا سازمان کار کرده اند و هیچ علاقه ای به برند خاصی ندارند.

بسیاری از بومرزها به دلیل تغییرات اقتصادی در سراسر جهان بازنشسته می شوند. این تغییرات اقتصادی اخیر باعث ایجاد شرکت هایی شده است که در ازای فارغ التحصیلان اخیر برای حذف هزینه های نیروی کار، بیبی بومرهای قدیمی تر و با دستمزد بالاتر را کنار می گذارند.

به دلیل این تغییرات سریع روند، افزایش قیمت ها و ناپدید شدن پس انداز 401 (k) شروع به ایجاد تورم قابل توجه برای بسیاری از بیبی بومرها کرده است. بنابراین، بومرها دوباره فکر می کنند که آیا می توانند پس از پشت سر گذاشتن مزایای زیادی که در انتظار آزادی مورد انتظار در دوران بازنشستگی به دست آورده اند، بازنشسته شوند یا خیر. برخی از بومرها باید به سر کار برگردند اما مطمئن نیستند که در کجا ممکن است زندگی کنند.

من پیشنهاد می کنم به بازاریابی جذب به عنوان راهی برای استفاده از رویدادهای بازاریابی اجتماعی در هنگام تعامل مجدد با کارمندان نگاه کنید. ما در اطرافمان نشانه هایی داریم. مثال: همه تبلیغاتی که در تلویزیون نمایش داده می‌شوند، نشان‌های فیسبوک و توییتر خواهند داشت.

این همچنین زمانی مشهود است که به مطب پزشک و/یا شرکت‌های بزرگ و کوچک می‌روید و متوجه می‌شوید که می‌توانید با آنها در فیس‌بوک و توییتر ارتباط برقرار کنید. شبکه های اجتماعی روندی است که در اینجا باقی می ماند.

بسیاری از Boomers در حال حاضر در قایق هستند، بنابراین بی معنی است که Baby Boomers از بازاریابی جاذبه به عنوان ابزاری برای موفقیت در تجارت آنلاین خود استفاده کنند.

ظهور رایانه ها، بسیاری از بیبی بومرها را در موقعیتی منحصربفرد قرار داده است تا از مزایای رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار برندسازی منحصر به فرد برای خلق ثروت استفاده کنند. اینجاست که آنها می توانند از قدرت مغز خود استفاده کنند. از تجربه اکثر بومرها می توان برای ارائه آموزش یا آموزش مؤثر در بسیاری از زمینه ها استفاده کرد که به آنها امکان می دهد با افرادی همفکر که برای آنها ارزش قائل هستند کار کنند.

فرآیند بازاریابی جذب را می توان با قدرت برندسازی شخصی و شبکه های اجتماعی مهار کرد. برای مواجهه با بازگشت به کار، بومرزها باید همچنان به دنبال راه هایی برای افزایش ارزش خود برای دیگران از طریق آموزش و تجربه کاری باشند.

اگر بیبی بومرها قصد بازگشت به کار را داشته باشند، با چالش های زیادی مواجه خواهند شد. واقعیت این است که بسیاری از بومرها تازه شروع به احساس تغییرات در زندگی فیزیکی خود به دلیل سلامت شخصی خود می کنند. اینها تنها برخی از چالش های عمده ای هستند که هر بیبی بومر باید با آن روبرو شود. بسیاری از چالش ها بیشتر جسمی خواهند بود تا ذهنی، بنابراین عادت فیزیکی به کار معمولی ممکن است غیرقابل حل باشد.

بازاریابی رابطه مند همان چیزی است که اکثر بیبی بوم ها پس از ترک شبکه های اجتماعی بزرگ در محل کار قبلی خود به آن نیاز دارند. فرآیند بازاریابی جذب به بیبی بومرها اجازه می دهد تا روابط جهانی را با مردم توسعه دهند. وقتی با بیبی بومرها صحبت می کنید، این چیزی است که در مورد رویاها و خواسته های آنها خواهید دید.

آنها می خواهند سلامتی خود را حفظ کنند، به سفر بروند و روابط جدید ایجاد و توسعه دهند. متأسفانه، بسیاری فاقد تجهیزات یا سلامتی برای انجام این کار هستند. اما، شبکه های اجتماعی راه حل هستند زیرا می توانند به افراد کمک کنند تا با افراد جدید ارتباط برقرار کنند و با دوستان و خانواده دوباره ارتباط برقرار کنند.

از طریق بازاریابی جذب، شما این فرصت را دارید که برای دیگران ارزش قائل شوید، تحت تأثیر قرار دهید و به آنها خدمت کنید. بسیاری از بومرها در زمانی بزرگ شدند که برای بقای بسیاری از خانواده ها لازم بود به دیگران خدمت کنند. وقت آن رسیده بود که چیزهای اندکی که داشتند با همسایه ها در میان بگذارند تا مطمئن شوند همه می توانند این کار را انجام دهند.

تا زمانی که مادرم فوت کرد، ساخت و ساز را دیدم که توسط بسیاری از افرادی که مادرم به آنها کمک می کردند اهدا شد. من به معنای واقعی کلمه از دوری کل خانواده شوکه شدم فقط برای اینکه بگویم مادرم چگونه به آنها کمک کرد.

من که در یک خانواده فقیر بزرگ شدم، فقط فکر می کردم که چیزی نداریم که به دیگران بدهیم، زیرا ما بسیار کوچک هستیم. با این حال، چیزی که من دریافتم این بود که چقدر کم داشتیم که با دیگران به اشتراک بگذاریم.

کمک به دیگران چیزی است که بیبی بومرها به خوبی یاد گرفته اند و برای بیبی بومرهایی که در عصر رسانه های اجتماعی که با بازاریابی جذاب استفاده می شود به سر کار باز می گردند، می تواند به حل مشکل دوستان کمک کند. آنها اطلاعات زیادی در سرتاسر دنیا دارند تا به آنها کمک کند. کار انجام شده !

بله، ما می توانیم آن را انجام دهیم! ما به عنوان بیبی بومرها از طریق تجربه زندگی و آموزش برای حل مشکلات مردم به این برنامه می‌رسیم.

بازاریابی در زمانی اتفاق می‌افتد که بسیاری از بیبی بومرها از مسابقه موش‌ها، پیاده روی و فشار شرکت‌های آمریکایی خسته شده‌اند. این استراتژی بازاریابی اجتماعی به Boomers اجازه می دهد تا با جامعه ارتباط برقرار کنند و از برند خود به جای شرکت یا سازمان استفاده کنند.

اول از همه، ما می دانیم که یک “شرکت/سازمان” به شما نیاز ندارد، اما شما فقط یک عدد روی یک کاغذ یا یک عدد در فضای مجازی هستید، و آنچه مهم است ارزشی است که می توانید به بازار بیاورید. فرصتی برای بومرها برای توسعه برند خود یکی از راه‌های کمک به دیگران و موفقیت در هر کاری است که شخص انتخاب می‌کند.

برای موفقیت، بیبی بومرها باید روی تجارت واقعی خود تمرکز کنند. که “بازاریابی” است و به یک برند جدید تبدیل می شود که در بازار ارزش می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا