دنیای وب

چگونه تبلیغات رسانه های اجتماعی را تقویت کنیم – نکته 1 – پیوندهای اجتماعی خود را خودکار کنید

این مقاله اولین مقاله از مجموعه مقالاتی است که به شما در تقویت بازاریابی در شبکه های اجتماعی کمک می کند. با انتشار نشانک های خود در سرویس پیوند در سایت های شبکه های اجتماعی می توانید از این مزایا بهره مند شوید.

آیا شما نیاز دارید به وب سایت ، وبلاگ یا صفحه ثبت نام خود ترافیک جدیدی را هدف قرار دهید ؟؛ فرصت های بیشتری برای نمایش سایت خود در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی بزرگ ایجاد کنید ؟؛ فرصت هایی برای ایجاد ترافیک ویروسی ایجاد می کنید؟

البته که انجامش میدی. اینها می تواند از مزایای ارتباط اجتماعی شما باشد. از همه مهمتر ، روند درخواست می تواند به صورت خودکار انجام شود و در وقت شما صرفه جویی می کند.

سرویس نشانه گذاری اجتماعی یک سرویس آنلاین متمرکز است که کاربران را قادر می سازد نشانک های صفحات وب سایت مورد نظر خود را اضافه ، ویرایش و به اشتراک بگذارند. با هر رایانه متصل به اینترنت می توانید به راحتی از بوک مارک های خود استفاده کنید.

قرار گرفتن در سایتهایی مانند Digg و Delicious می تواند بازدید جدیدی را به وب سایت شما منتقل کند. به هر حال ، Delicious اصطلاحات “معاشرت” و “برچسب گذاری” را رایج کرد. این سایت ها بهترین نوع بازدید کننده را ارائه می دهند. افرادی که از یک سایت نشانه گذاری اجتماعی به سایت شما می آیند به طور کلی در آنجا هستند زیرا وب سایت شما در جستجوی موضوعات مورد علاقه خود قرار گرفت.

موتورهای جستجو اغلب نتایج سایت های مرجع را لیست می کنند. بنابراین اگر سایت شما علامت گذاری شده باشد ، این یک فرصت اضافی برای نمایش در نتایج جستجو است.

حضور شما در یک سایت نشانه گذاری اغلب باعث می شود افراد سایت شما را در سایت های نشانک گذاری دیگر برچسب گذاری کنند تا امکان بازدید ویروسی را داشته باشید.

5 سایت برتر مرجع از نظر تعداد بازدید کنندگان بی نظیر در هر ماه Reddit ، StumbleUpon ، Delicious ، Digg و Slashdot هستند. اما چیزهای فراتر از این وجود دارد. موتور جستجوگر ژورنال لیستی از 125 سایت پیوند دهنده اجتماعی را گردآوری کرده است که برخی از آنها بسیار پرطرفدار و برخی دیگر جدیدتر یا تا حدودی شنیده نشده هستند.

علاوه بر هدف قرار دادن سایت های بزرگ نشانه گذاری اجتماعی ، برخی از الماسهای خشن را خواهید دید که به طور خاص توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو هدف قرار گرفته اند یا به خوبی اداره می شوند.

برای به دست آوردن سهم خود از ثروت ارائه شده توسط بوک مارک های اجتماعی ، باید بوک مارک های خود را در چندین سایت بگذارید. این کار ممکن است کاری دلهره آور به نظر برسد اما می تواند با یک نرم افزار مناسب مانند IMAutomator خودکار شود.

این نرم افزار نشانه گذاری اجتماعی به شما امکان می دهد فقط در لحظاتی پیوند ایجاد کنید. IMAutomator با استفاده از اعتبار اعزام کار می کند. هر سایت در سیستم دارای اعتبار اعتباری برابر با PageRank خود است ، بنابراین ارسال سایت PR1 1 اعتبار ، سایت PR4 4 اعتبار و غیره هزینه دارد. هنگامی که برای یک کار درخواست می کنید ، دقیقاً سایت هایی را که می خواهید در آن قرار بگیرید انتخاب می کنید و بدین ترتیب دقیقاً تعداد اعتباراتی را که برای هر یک هزینه می کنید کنترل می کنید. اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید ، بهترین گزینه استفاده آزمایشی رایگان است ، سپس اعتبارات مورد نیاز را بخرید.

شما تعجب خواهید کرد که روند ارسال آسان واقعاً آسان است. پس از تکمیل جزئیات و ارسال شغل ، به برنامه درخواست برای هر شغل دسترسی خواهید داشت.

برای جلوگیری از مجازات موتور جستجو ، نرخ پیش فرض ارسال پیوند یک بار در روز است. شغل من شامل 63 ارسال برنامه ریزی شده بود و هزینه اعتبارات حدود 6 دلار بود. سایت نشانه گذاری با بالاترین رتبه صفحه Delicious بود. 62 سایت باقیمانده از 1 تا 7 صفحه PageRank داشتند.

بنابراین شما اینجا هستید. نشانه گذاری خودکار اجتماعی شما. هزینه اتوماسیون 6 دلاری موجب صرفه جویی در ساعتها وقت من می شود. با این حال ، در میان 5 سایت برتر ، فقط Delicious در جدول ارسال قرار گرفت. بنابراین من Reddit ، StumbleUpon ، Digg و Slashdot را به صورت دستی انجام می دهم. با توجه به مزایای طولانی مدت این کار دلهره آور نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا