چگونه تجزیه و تحلیل SWOT می تواند به تجارت MLM یا شبکه شما کمک کند؟

تجزیه و تحلیل SWOT یک رویکرد استراتژیک رایج در محل کار است که طول ، eaknesses ، امضا و وقفه هایی را که یک شرکت تجربه می کند یا احتمالاً تجربه می کند بررسی می کند. این می تواند ابزاری ارزشمند در ارزیابی وضعیت موجود باشد. و مسیر MLM یا آینده شرکت های بازاریابی آنلاین. و اگر با اطلاعات بیش از حد زندگی می کنید و نمی دانید چه کاری باید انجام دهید ، می تواند به شما در ایجاد یک تجارت کمک کند. برای اهداف ما در اینجا ، یک تجزیه و تحلیل SWOT قرار نیست “یک پروژه بزرگ” باشد. فقط 15-20 دقیقه وقت صرف کنید تا اطلاعات زیر را در مورد MLM یا شرکت بازاریابی آنلاین خود بنویسید. ممکن است از آنچه می بینید متعجب شوید. تجزیه و تحلیل SWOT را انجام دهید 1. بیانیه و اهداف MLM خود را تعریف کنید قبل از اینکه وارد SWOT شوید ، مهم است که شما اهداف تجارت خود را بدانید. و شما چه گفتید؟ پیشنهاداتی برای تعریف کلمات خود: الهام بگیرید: ماموریت “ماموریت” “هدف من کسب درآمد نیست” است. “اجازه دهید الهام بخش شما باشد ، فراخوان عمل کنید ، چیزی مانند … ماموریت MLM این است که به ایجاد صلح در انسان کمک کند (با ارائه کالاهایی که سلامتی و رفاه را ارتقا می دهند).” این زمانی است که باید از شرکت خود ، خودتان الهام بگیرید . 2. نقاط قوت MLM را لیست کنید. فعالیت ها یا ویژگی های شرکت شما چیست که به آن در دستیابی به اهداف خود کمک می کند؟ ارزش شما چیست؟ چی میدونی 3. نقاط ضعف MLM خود را ذکر کنید ، چه چیزی مانع شما می شود؟ چه چیزی را از دست می دهید؟ چه “عوامل حواس پرتی” باید اصلاح شوند؟ چه چیزی مانع پیشرفت شما می شود؟ خودتان لیستی تهیه کنید. چه عواملی در موفقیت تجارت شما نقش دارد؟ چه رویدادها یا روندهای اجتماعی به سود تجارت شما می آیند؟ از چه ابزارها و فناوری هایی می توانید برای پیشرفت کار خود استفاده کنید؟ 5- تهدیدهای MLM خود را لیست کنید. چه عوامل بیرونی مانع رسیدن شرکت به اهداف خود می شود؟ رقبای شما چه کسانی هستند؟ رقبای شما برای جلوگیری از رشد تجارت شما چه کاری انجام می دهند یا چه کاری انجام نمی دهند؟ نکاتی در مورد نقاط قوت ، ضعف ، مهارت ها و تهدیدها: روی کسب و کار خود تمرکز کنید. وقتی می گویم “MLM شما” منظور من “شرکت شما” نیست. شما AND شرکت خود هستید. روی آن تمرکز کنید. شرکت شما این امکان را به شما می دهد تا گام های درست را بردارید تجزیه و تحلیل و استراتژی های خود به این فکر کنید که درمورد آنچه نوشتید می توانید انجام دهید. چگونه می توانید “Power” را به “Control” تبدیل کنید؟ چگونه می توانید نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کنید؟ چگونه می توانید زمان خود را بهبود ببخشید؟ چگونه می توانید ارعاب خود را کاهش دهید؟ یک برنامه ایجاد کنید آنچه می بینید را به یک برنامه اقدام استراتژیک تبدیل می کنید. پس اقدام کنید. نکاتی برای ایجاد استراتژی و ایجاد برنامه: الف. فراموش نکنید: این اوج کل فرآیند است. خود را در شرایط خود فراموش نکنید. حتی سعی نمی کنید کسی را از خواب بیدار کنید. در واقع ، هیچ کس دیگری نیازی به دیدن تجزیه و تحلیل SWOT ندارد. شما سعی می کنید ارتباط عمیقی با واقعیت های شرکت خود داشته باشید تا بتوانید در مورد آن کاری انجام دهید.خاص بودن: هنگام ایجاد یک برنامه سازمانی ، تا حد امکان مشخص باشید. “من باید پاسخ” مانند “را در ماه های آینده بهبود بخشم ، من به شما کمک می کنم.” X اعضای تیم پایین تعداد افراد حمایت کننده و درآمدزا را افزایش می دهند. “انجام یک تجزیه و تحلیل SWOT می تواند مجدداً پیشرفت شما را ارزیابی کرده و پیشرفت بازار خود را ارزیابی کند. این به شما کمک می کند اطلاعات غلط زیادی را بخوانید ، بنابراین شما باید یک مسیر خاص را دنبال کنید. مراحل بعدی را دنبال کنید و بدانید و به حرکت خود ادامه دهید. قفل.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا