ساختمان و مسکن

چگونه خانه خود را بزرگتر از خیابان جلوه دهیم

به عنوان یک معمار ، در طراحی خانه های جدید برای مشتری ها ، آنها ابتدا با سلیقه های استانداردی که در هر خانه و در هر محله مشاهده می کنید ، به من می آیند. کاری که من می خواهم انجام دهم این است که واژگان معماری آنها را گسترش دهم و جسورانه در مورد کارهایی که سعی می کنند انجام دهند ، بدون خرج پول زیاد. بخشی از این امر باعث می شود خانه آنها از خیابان بزرگتر به نظر برسد و در داخل بزرگتر زندگی کنند. اگر چند نکته ساده را در طراحی خانه خود امتحان کنید ، می توانید فاکتور “Wow” زیادی به دست آورید.

1. خانه خود را بلندتر کنید ، نه مربع. بیشتر افراد می خواهند خانه های خود را طراحی کنند ، ایده صرفه جویی در هزینه. اگرچه این ممکن است به طور کلی صحیح باشد ، اما خانه شما را بسیار کوچک (و کسل کننده) می کند. برای خانه ای به مساحت 2،500 متر مربع به جای طراحی خانه 50ft x 50ft ، خانه خود را به طول 75ft 33 بلندتر کنید. شما تعجب خواهید کرد که چقدر ظریف تر و گران تر است زیرا به دنبال پول بیشتر نیستید. همچنین به شما می دهد تقریباً به هر اتاق خانه خود ویندوز پاداش دهید و به آن فضای بصری و تصویری دهید.

2. از مفهوم تقسیم خانه استفاده کنید. خانه تقسیم شده در دهه شصت از امروز محبوب تر بود ، اما اگر آن را به روز کنید ، مزایای بسیاری دارد. سطح تقسیم پناهگاه را از زمین بیرون می کشد. در بیشتر مناطق شمالی کشور (من اهل ایندیانا هستم) برای رسیدن به خط سرمازدگی محلی حداقل به 30 اینچ یا پا عمیق تر نیاز دارید. خوب ، بگذارید این نقطه خیره کننده در زیرزمین باشد (یا همانطور که از آن به عنوان “سطح پایین” یاد می شود.) این بدان معنی است که سطح پایین کمتر از دو درجه پایین تر از سطح است ، این بدان معنی است که شما می توانید ویندوزهایی با ابعاد کامل داشته باشید. طول دیوار فونداسیون با سطح پایین 30 است اینچ ، و بقیه ارتفاع دیوار می تواند به جای چوب باشد (بتونی ، طول 8 یا 9 اینچ) که موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود.اگر از ارتفاع 8 اینچ کم (برای کاهش هزینه ها) استفاده می کنید ، طرحی وجود دارد که دوست دارم از آن برای رفع موانع استفاده کنم مایعات جهت گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع ؛ … وارد کردن مجاری به سیستم چرخ دنده کف. من دوست دارم از وسط پشتی های 16 و 24 اینچی در طبقه بالا استفاده کنم و تکیه گاه ها را در همان جهت در سرتاسر خانه نگه دارید و فضای کافی برای گرم کردن ، تهویه و مجاری تهویه مطبوع را فراهم می کنند. در سیستم پشتیبانی کف ، بدون موانع ، به معنای هزینه کمتری از آنجایی که شما دارای پشت بام های مسطح هستید و هیچ قاب اضافی برای این موانع وجود ندارد ، در صورت نیاز به فضای گرم کردن ، تهویه و تهویه هوا (HVAC) برای “ورود” از بالای یکدیگر ، این کار را در اتاق مکانیکی انجام دهید.

3. با یک خانه جدا شده ، طبقه دوم (یا “سطح اصلی” که من دوست دارم آن را صدا کنم) در هر جایی از 7 تا 9 پا بالاتر از پله قرار دارد ، نه تنها از همه جا به وی نمایی می دهد ، بلکه به نظر می رسد مانند یک ساختمان دو طبقه با قیمت یک طبقه است. . می توانید پنجره ها را در شب باز بگذارید زیرا آستانه های پنجره 10 فوت بالاتر است. شما از خصوصیات بصری زیادی برخوردار هستید زیرا افراد در خیابان نمای مستقیم از خانه ندارند. وقتی می نشینید ، حتی اگر پنجره های زیادی دارید ، نمی توانند شما را ببینند. در سطح اصلی ، من دوست دارم از خرپا های سقفی گنبدی در سطح اصلی استفاده کنم تا ارتفاع بصری بیشتری در اتاق ها ایجاد شود.

4- از پیش بینی های گسترده استفاده کنید. اوج های گسترده در دوره سبک دلفریب رایج تر بود.این ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما اوج های گسترده (مانند 4 اینچ) باعث می شود که هم در داخل و هم در خارج از آن بزرگتر شوید. همانطور که در بالا اشاره کردم ، خرپاهای سقف گنبدی را دوست دارم. با یک دیوار 8 اینچی (به جای 9 اینچ) شروع کنید. با ارتفاع 4 فوت و خرپاهای سقف گنبدی ، فضای داخلی دیوار اکنون 10 اینچ (8 پا ، 2 فوت در خرپاهای سقف) است ، با ارتفاع سقف 15 ‘. این امر به این دلیل است که سقف شروع به “بالا رفتن” از دیوار بیرونی می کند. سقف هایی از ارتفاع 10 تا 15 فوت را برای قیمت یک دیوار از ارتفاع 8 فوت دریافت کنید. عکس های برجسته گسترده همچنین در تابستان با محافظت از پنجره ها در سایه و نگه داشتن مستقیم نور خورشید در خارج از خانه کمک می کند.

5- در طراحی از عرشه ها و بالکن ها با صفحه استفاده می کند. عرشه ها و ایوان ها ایده بعدی نیستند ، اما آنها را در طراحی گنجانید ، یعنی تخمگذار یا سایدینگ با آجرها ، قرار دادن سقف بر روی آنها و ایجاد دهانه ها مانند پنجره ها ، اما آنها را در شیشه قرار ندهید. و در نظر بگیرید که آن را در جلوی خانه قرار دهید ، نه در پشت. من خانه پدرم را با مساحت 1300 فوت مربع در طبقه اصلی طراحی کردم ، اما یک بالکن صفحه نمایش را به جلوی خانه اضافه کردم. این خانه در قسمت جلویی 72 فوت (گالری صفحه نمایش 24 اینچی ، اتاق 16 اینچ عالی ، 8 اینچ ، گاراژ 24 اینچی) و حجیم به نظر می رسد. (اگر می خواهید آن را ببینید ، به وب سایت من (آدرس وب در زیر) بروید ، صفحه اصلی ، در نزدیکی وسط صفحه ، “اینجا را کلیک کنید تا بیشتر عکس های خانه را کلیک کنید” ، که اولین تصویر در سمت چپ است) قسمت داخلی تمام شده است از رواق صفحه در جلوی دیوار ضد رطوبت است ، بنابراین فضای داخلی مانند هر اتاق دیگری در خانه به نظر می رسد (همچنین دارای سقف طاق دار است) اما گرم نمی شود و سرد نمی شود. بیشترین فضای زندگی در خانه است. داشتن یک بالکن یا دک روی صفحه نمایش در جلوی خانه ، اجتماعات بیشتری را با همسایگان خود رقم می زند ، در حالی که می تواند حریم شخصی بیشتری به شما بدهد. در خانه من ، عرشه دیواری جامد از ردیف تا 42 “بالای عرشه دارد. این باعث می شود حریم خصوصی دیداری هنگام نشستن باشد ، اما وقتی من ایستاده ام ، می توانم با همسایگان صحبت کنم (42” همچنین تمایل به آرنج قد شما دارد). به عنوان یک جایزه ، با یک خانه مسطح ، فضای زیر عرشه (از آنجا که دارای یک جانبداری ، کف 7 ‘بالاتر از پله) و سقف بالای عرشه است ، من 18 فوت و 28 فوت عرض زیر چمن زنی چمن ، دوچرخه و وسایلی را که نباید از آنها در گاراژ نگهداری کنم.

6. گاراژ را دست کم بگیرید. هیچ چیز از نظر بصری در مورد گاراژ لذت بخش نیست. مهمترین اتاق های خانه (اتاق عالی ، اتاق غذاخوری ، شاید صفحه بالکن) باید در خانه شما حضور بصری داشته باشد. داشتن یک گاراژ هیولا 24 پا با 36 پا در مقابل خانه شما چیز خوبی نیست. آن را از جلوی خانه برگردانید و در صورت امکان آن را در پشت خانه قرار دهید. در صورت امکان از ورودی جانبی درهای گاراژ استفاده کنید. و بسیاری از پنجره های معمولی مانند سایر خانه ها قرار دهید. سعی کنید آن را مانند هر اتاق دیگری در خیابان جلوه دهید. با بهره برداری از گاراژ و زیبایی ظاهری آن به اتاق دیگری در خانه شما ، باعث می شود خانه شما بزرگتر به نظر برسد. اگر صاحب خانه هستید که در نهایت گاراژ خود را به یک فضای نشیمن تبدیل کرده اید ، بنابراین ساختن این گاراژ مانند یک اتاق معمولی از بیرون باعث می شود این تبدیل ها راحت شود. فقط کافی است درب های گاراژ را برداشته و اندازه پنجره ها را مانند سایر خانه های خود نصب کنید.

7. از ویندوزهای مکرر استفاده کنید. استفاده از همان اندازه پنجره بارها و بارها به سبک بلند باعث می شود خانه طولانی تر به نظر برسد. این پنجره ها نیازی به کارایی ندارند. پنجره های ثابت برای اجرای ویندوز ارزان تر هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا