دنیای وب

چگونه در بازاریابی مشاغل خود در اینترنت موفق شوید: 8 مرحله اساسی!

رشد سریعی در تعداد مشاغل کوچک وجود دارد که ضروری است محصولات و خدمات خود را بصورت آنلاین بازاریابی کنند. مشتریان برای مقایسه ویژگی ها و قیمت های محصول و خرید آنلاین بطور فزاینده ای به اینترنت روی می آورند. شرکتی که از وب و ایمیل برای بازاریابی مشاغل خود استفاده نمی کند می تواند مشتریان با ارزش را از دست بدهد.

برای بازاریابی آنلاین آسانتر و مقرون به صرفه تر شده است. بسیاری از وب سایت ها ، مشاوره ، برنامه های کاربردی نرم افزاری و ابزارهای دیگر وجود دارند که به شما در اجرای یک حضور موفق آنلاین می توانند کمک کنند.

در اینجا 8 مرحله اصلی برای موفقیت در بازاریابی کسب و کار شما به صورت آنلاین آورده شده است:

1. یک نام دامنه خوب دریافت کنید.قبل از ایجاد وب سایت برای تجارت خود ، به نام دامنه دوستانه موتور جستجو نیاز دارید. در حال حاضر به دست آوردن یک زمینه خوب کار سختی است ، اما کار پژوهشی که برای یافتن یک زمینه مناسب انجام می دهید ، در طولانی مدت ارزش این تلاش را دارد. دامنه خوب موتورهای جستجوگر مانند Google و Yahoo! این کار را بسیار ساده تر می کند. برای یافتن وب سایت خود در هنگام خزیدن اینترنت. میلیون ها دامنه در طی این سالها خریداری شده است ، بنابراین پیدا کردن یک محدوده مناسب برای تجارت شما به طور فزاینده ای دشوار می شود. به دست آوردن نام دامنه a.com or.net بسیار مهم است. موتورهای جستجو به احتمال زیاد وب سایت شما را ارزیابی می کنند.

برخی از نکات در مورد انتخاب نام دامنه:

  • اطمینان حاصل کنید که نام دامنه علامت تجاری شخص دیگری نیست.
  • یکی از مواردی را که به راحتی هجی می کند انتخاب کنید.
  • یکی از مواردی که به راحتی به خاطر می آورد را انتخاب کنید. ساده تر و توصیفی باشید – لازم نیست به همان اندازه “گوگل” جذاب باشند – به یاد داشته باشید که نامهای غیر توصیفی به تلاش بیشتر برندها نیاز دارند.

2. وب سایت شما باید حرفه ای و آسان به نظر برسد. وب سایت شما نمایانگر تجارت شما است. افرادی که به وب سایت شما می آیند یا تحت تأثیر سطح حرفه ای سایت شما قرار می گیرند. راه های اصلی کمک به شما در ایجاد یک وب سایت عالی ، موفق و هدفمند برای ایجاد ترافیک عبارتند از:

  1. وب سایت های زیادی مانند یاهو وجود دارد که به صورت رایگان یا با هزینه کم قالب وب سایت را ارائه می دهند.
  2. در صورت انتخاب ، می توانید با استفاده از یک وبلاگ طراحی کنید وردپرس به صورت رایگان در دسترس است. درعوض ، مشاوران حرفه ای در زمینه ساخت وب سایت وجود دارند که خدمات طراحی وب سایت های سفارشی را ارائه می دهند.

3. وب سایت خود را آسان به حرکت کنید. در تلاش برای رسیدن به یک وب سایت خیره کننده و رنگارنگ غافل نشوید. نکته اصلی یک سایت خوب این است که بازدید کنندگان آنچه را که سریع و آسان جستجو می کنند پیدا کنند. تحقیقات نشان داده است که مرورگرهای اینترنت بی تاب هستند. با وجود گزینه های بسیار زیاد ، آنها به سرعت سایت شما را ترک کرده و به مکان دیگری منتقل می شوند – بنابراین مهم است که آنها را علاقه مند نگه دارید و تجربه آنها را در سایت خود راحت و لذت بخش کنید. محصول شما باید به سادگی و واضح ارائه شود و خرید نیز باید آسان باشد. این به معنی نوار ناوبری روشن و جعبه جستجوی خوب است. برخی از سایت های مورد علاقه خود و همچنین سایت های رقبا را بررسی کنید. این می تواند به شما در طراحی نقشه سایت کمک کند.

4. لیست ایمیل خود را بسازید.بازاریابی از طریق ایمیل یکی از موثرترین و کم هزینه ترین راه ها برای ارتقاء تجارت آنلاین است. این یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مشتری و مشتری بالقوه است. بنابراین لازم است آدرسهای ایمیل را از بازدید کنندگان وب سایت خود جمع آوری کنید. به آنها آدرس اینترنتی ایمیل بدهید – مانند تخفیف یا خبرنامه رایگان.

دریافت آدرس ایمیل بازدید کننده خود را آسان کنید ، اما همچنین مطمئن شوید که خط مشی رازداری در سایت شما روشن شده است و توضیح می دهد که چگونه قصد دارید از اطلاعات شخصی آنها استفاده کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که همیشه از قوانینی که بر بازاریابی ایمیل تأثیر می گذارد آگاه هستید ، مانند قانون CAN-SPAM.

5- از خبرنامه های ایمیل استفاده کنید. استفاده از خبرنامه های الکترونیکی روشی اثبات شده برای حفظ مشتریان موجود و برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه است. کلید یک کمپین بازاریابی موثر ایمیل:

  • خبرنامه خود را به خوبی طراحی کرده و به مطالب توجه کنید – که بسیار مهم است. اگر مطالب جالب نباشد ، توجه خواننده را به خود جلب نخواهد کرد. شامل تصاویر و گرافیک ها. چندین لینک به وب سایت خود ارائه دهید.
  • بازاریابی روزنامه خود را از طریق ایمیل به صورت خودکار انجام دهید. از برنامه های نرم افزاری مانند Aweber می توان برای تهیه و زمان ارسال خبرنامه استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید نوشتن خبرنامه خود و بارگذاری آن در برنامه است. همچنین می توانید گزینه ای را برای فعال کردن اشتراک گیرندگان درج کنید.
  • بر کارایی تبلیغات خبری خود نظارت کنید.

6. بهینه سازی موتور جستجو. میلیون ها جستجو روزانه توسط گوگل ، یاهو و سایر موتورهای جستجو در وب انجام می شود. موتورهای جستجو میلیون ها صفحه وب را “عنکبوت” می کنند. یک ابزار در حال رشد سریع به نام “SEO” وجود دارد که نشان از تلاش برای بالا بردن رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو دارد. ابزارهای ویژه طراحی شده وجود دارد – برای بهبود رتبه خود ، ارتقاء وب سایت خود و رسیدن به بازدید کنندگان بسیار هدفمند. یکی از این ابزارها مدیر عامل وب، که شامل یک نسخه رایگان است.

7. کلمات کلیدی موتور جستجو. بسیاری از شرکت های آنلاین می دانند که تبلیغات کلمات کلیدی بسیار مؤثر است. به عنوان مثال ، اگر کتابهای رایانه ای را در وب سایت خود بفروشید ، می توانید وقتی کسی جستجو برای کلید واژه “کتابهای رایانه” جستجو کند ، یک تبلیغ کوچک یا لیست Google پیدا کنید که ظاهر شود. اگر موتور جستجو ، Google در این حالت ، تبلیغ پرداخت شده خود را انتخاب کند و جستجوگر روی آن کلیک کند ، به وب سایت شما هدایت می شود و به صورت پرداخت به ازای هر کلیک یا بر اساس “PPC” به گوگل ، مثلاً 10 کلیک می کند. هدف این است که ترافیک بسیار هدفمند به وب سایت خود وارد کنید.

برای تحقق این امر ، باید موارد زیر را انجام دهید:

  • کلمات کلیدی مرتبط با شغل خود را جستجو و خریداری کنید.
  • تبلیغاتی ایجاد کنید که بازدید کنندگان واجد شرایط را برای کلیک بر روی تبلیغ ایجاد کنند.
  • این تبلیغ باید به صفحه ای در سایت شما منجر شود که محصول یا خدمات دقیق مربوط به کلید واژه را نشان دهد. به طور کلی ، ارسال یک بیننده به صفحه اصلی شما به همان اندازه مؤثر است که ارسال آن به صفحه محصول خاص انجام شود.
  • دائماً بررسی کنید که چقدر پرداخت می کنید و نرخ تبدیل کلیک هایی که منجر به خرید می شود ، می کنید.
  • صفحات مختلف کپی و فرود آگهی را آزمایش کنید تا بهترین مورد برای وب سایت شما تعیین شود.

8- خرید آن را برای بازدید کنندگان آسان کنید. اگر در وب سایت خود اقدام به فروش محصولات می کنید ، به یک سیستم سبد خرید و فرآیند مجوز کارت اعتباری نیاز خواهید داشت. بسیاری از شرکت ها چنین سیستم هایی را در قفسه مانند Yahoo! ارائه می دهند. مشاغل کوچک یا Payloadz اگر محصولات دیجیتالی مانند کتابهای الکترونیکی را می فروشید. مهم است که روند خرید سریع و کارآمد باشد. بسیاری از وب سایتهای پرداخت پیچیده ، خریداران بالقوه را که از میزان زمان و تلاش در آن ناامید شده اند ، از دست می دهند. به یاد داشته باشید که خریداران آنلاین بی تاب هستند!

برای همه شما آرزوی موفقیت دارم!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا