چگونه رتبه بندی گوگل خود را بهبود ببخشیم – اسرار بی نظیر یک متخصص SEO

جهل سعادت در بازاریابی اینترنتی نیست. اشتباهات رایج توسط کارآفرینان بی تجربه می تواند منجر به فروش ضعیف شود ، زیرا تعداد کمی از افراد از وب سایت آنها بازدید می کنند. چرا؟ از آنجا که در زمینه سئو وب سایت تلاش کمی انجام شده است و یا هیچ تلاشی صورت نگرفته است ، احتمالاً مهمترین جنبه داشتن وب سایت تا به امروز است.

اگر وب سایتی دارید ، احتمالاً می دانید جایی که در جستجوهای روزانه Google ظاهر می شود ، می تواند شما را از بین ببرد یا از بین ببرد. اگر واقعاً تو را گم کردم ، بگذارید توضیح دهم. امروزه هر شخصی که از اینترنت استفاده می کند دارای علایق خاصی است و در یک زمان یا دیگری برای یافتن وب سایت هایی که علایق آنها را پیدا می کند ، یک عبارت کوتاه در قسمت جستجوی Google تایپ می کند. به عنوان مثال ، اگر آنها به یک حمام کودک جدید دعوت شده اند ، می توانند با اصطلاح “هدایای حمام کودک” در اینترنت جستجو کنند. اگر هدایایی برای کودکان می فروشید ، اتفاقاتی که در ادامه می افتد برای وب سایت شما حیاتی است. سایت های ذکر شده در صفحه اول نتایج جستجوی Google محبوب ترین وب سایت هایی هستند که به کودکان هدیه می دهند ، به طور مبهم توسط الگوریتم Google طبقه بندی می شود که میزان بازدید سایت ، تعداد پیوندهای خارجی را به این لینک در نظر می گیرد. سایت ، ارتباط نام دامنه و آدرس صفحه ، توضیحات صفحه و محتوای واقعی به اصطلاح جستجو شده ، چقدر “غنی” یا شامل این محتوا ، تعداد دفعات بروزرسانی این محتوا و تعداد پیوندهای داخلی سایت مربوط می شود به جستجو ، مانند علاوه بر دستیابی به یک سری دیگر از معیارهای SEO.

در حالی که بیشتر افرادی که وب سایتی دارند در مورد سئو یا سئو اطلاعاتی شنیده اند ، اکثر صاحبان مشاغلی که من با آنها کار کرده ام این سرویس را غیر ضروری می دانند که برای سرقت پول ارزشمند بازاریابی آنها بدون هیچ گونه سود مشخصی طراحی شده است. و به پر کردن فیلترهای هرزنامه با ایمیل های روزانه “متخصصان” جستجوگرها کمک نمی کند که به آنها قول می دهند مقام اول را در رتبه بندی گوگل داشته باشند. اعتراف می کنم که کمی حوصله آور و سخت بلعیده می شود!

به همین دلیل ، من SEO را به عنوان بخشی از خدمات طراحی وب سایت خود قرار داده ام که هر دلیلی را که مشتریان من نگران هزینه های آن باشند حذف می کند. در واقع ، این آسودگی خاطر آنها بسیار راحت است که آنها از این تصمیم تعریف می کنند زیرا ترجیح می دهند با کسی که به او اعتماد دارند کار کنند. به نظر من ، این فرصتی به من می دهد که به آنها در رتبه بندی خود که به نوبه خود منجر به بازدید و فروش بیشتر می شود ، نشان دهم. بسیاری از آنها می گویند که من یک جادوگر هستم. اما من می دانم که او فقط آنچه گوگل به دنبال آن است را می فهمد.

یک دلیل بزرگ ممکن است رتبه شما رنج ببرد

به عنوان مثال اگر شما در یک گروه از وب سایت های محبوب مانند هدایای کودک قرار دارید ، احتمال اینکه وب سایت شما به عنوان اولین نتیجه جستجو ظاهر شود ، چه رسد به اینکه در صفحه اول بیست نتیجه اول جستجو باشد ، کاملاً دور از دسترس است. در حقیقت ، تعجب آور نخواهد بود اگر وب سایت شما در صفحه 1056 از کل نتایج جستجو ظاهر شود ، وقتی متوجه شوید که جستجوی هدایای کودک در Google فقط 24200000 نتیجه را در 0.22 ثانیه برگردانده است.

شگفت آور! این یک رقابت سخت است! و کدام وب سایت خوش شانس در بالای لیست ظاهر می شود؟ من روی آن کلیک کردم و دیدم که در دسته هدایای کودک ، با گزینه های بسیار زیاد و گزینه های خرید بسیار زیاد ، به صورت حرفه ای و جذاب ارائه شده است. من همچنین دریافتم که میزبانی آن توسط فروشگاه های یاهو انجام می شود که ممکن است از نظر عملکرد سبد خرید و همچنین کمک بهینه سازی پیشرفته ، عملکرد پیشرفته را تسهیل کرده باشد.

این باعث تعجب من نبود. از آنجا که مشتریانی دارم که در eBay و Amazon و همچنین وب سایت تجارت الکترونیکی آنها فروشگاه هایی دارند که از سبد خرید برتر ShopSite استفاده می کنند ، به خوبی می دانم که می توانید به راحتی از مزایای روابط با این غول های اینترنتی در افزایش رتبه خود بهره مند شوید. گوگل اینکه آیا ثبت نام های اضافی که برای همه سایتهای مشتریانم با استفاده از Google Webmaster Tools و Google Analytics انجام داده ام نیز به رتبه بندی عالی جستجو کمک می کند یا نه یک واقعیت قطعی نیست ، جرات می کنم بگویم اگر پیوندها با Google تأثیر مثبتی بر رتبه آنها نداشته باشد دانش جمع آوری شده از آنها!

تجربه روزانه من با تجزیه و تحلیل بازدیدکننده برای هر یک از وب سایت های من ، یک رقابت مشخص را در درک آنچه بر بازدیدها ، جستجوها ، رتبه بندی و نتایج تأثیر می گذارد ، به من می دهد. علاوه بر این ، هر یک از غول های اینترنتی که نام بردم با تقسیم درصدی از فروش ، شارژ هزینه ثبت نام ، یا گرفتن ماهیانه هزینه سبد خرید ، در موفقیت فروشگاه های خود سهم مالی دارند که به نظر من ارزش این همه را دارد! شما قطعاً آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید.

البته ، من نمی توانم در مورد ارزش استفاده از PayPal به عنوان یک درگاه پرداخت برای فروشگاه شما بحث کنم که به شما امکان می دهد از قابلیت کامل کامل آن در پذیرش کارت های اعتباری رایگان بهره ببرید! سالها پیش ، برخی از مشتریان من برای چنین خدماتی هزینه های سنگین ماهیانه به بانک ها پرداخت می کردند ، که بسیاری از آنها در پشتیبانی دفتر کار عملکرد ضعیف و ضعیفی داشتند. واقعاً تازه کننده است که می بینید برخی از غول های اینترنت امروزی به راحتی در دسترس هستند و به طرز شگفت انگیزی به نیازهای کاربر پاسخ می دهند!

و باید اضافه کنم که رهبر گروه ، گوگل ، گزینه های باورنکردنی از نظر دانش خود را تقریباً در هر موضوع ممکن ، بدون هیچ هزینه ای ارائه می دهد … و با این حال یکی از ثروتمندترین شرکت های جهان است.

برای بهبود رتبه بندی Google خود چه کاری باید انجام دهید

اما به وب سایت هدیه کودک خود و رتبه بندی کمتر از آن در جستجوی گوگل برگردید. اگر در رقابت با کل جهان هستید چه کاری می توانید برای بهبود رتبه خود انجام دهید؟ در وهله اول ، همانطور که در هر تلاش بازاریابی توصیه می کنم ، سایت تجارت الکترونیک شما اگر بخش خاصی از بازار را جذب کند نه یک گروه کلی در سراسر جهان ، در رتبه بندی Google عملکرد بهتری خواهد داشت. به جای هدف قرار دادن “هدیه” یا حتی “هدیه کودک” ، بهتر است برای توصیف جنبه منحصر به فرد هدیه کودک ، از نظر مضمون ، جغرافیا یا روش دیگری که تلاش شما را متفاوت از باقی مانده. در حالی که شما با تعداد زیادی از وب سایت های دیگر به رقابت ادامه خواهید داد ، اگر به طور تصادفی فردی در عبارات جستجوی خود دقیق تر باشد تا جای شما را وارد کند ، ممکن است رتبه بندی Google شما تأثیر مثبت بگذارد. استراتژی مفید دیگر این است که یک وبلاگ را به عنوان بخشی از وب سایت خود بگنجانید زیرا این محتوا به طور منظم به روز می شود و توجه Google را به خود جلب می کند. به طور کلی ، در حالی که من همچنان به شما توصیه می کنم در هزینه های بازاریابی خود در این رکود اقتصادی صرفه جویی کنید ، از شما می خواهم مطمئن شوید که وب سایت خود را در هر کجا که می توانید بازدیدکننده داشته باشید افزایش دهید. علاوه بر افزودن URL وب سایت خود (www.yourwebsite.com) به هر سبک بازاریابی که استفاده می کنید ، از جمله امضای ایمیل ، کارت های بازرگانی ، سربرگ ها ، تبلیغات ، خبرنامه ها ، آگهی ها و فرصت های ارتباطی چت ، و غیره ، همچنین مسئولیت شماست برای جستجوی انواع مختلف سایت در اینترنت که شامل لیست های رایگان در مورد مشاغل شما مانند توییتر ، فیس بوک ، لینکدین ، ​​صفحات زرد ، یاهو ، لیست های محلی Google و غیره ، و همچنین انجمن ها و وبلاگ ها با موضوعات مناسب در اینترنت است. می تواند از جمله پیوندها به وب سایت شما ارسال شود.

هنگام تجزیه و تحلیل رتبه بندی Google خود ، بیش از حد بر ترس خود مبنی بر نداشتن تسهیلات برای گرافیک زیبا ، به دلیل طراح وب خود تأکید نکنید زیرا Google حتی آثار هنری وب سایت شما را نمی بیند. و اگر چنین باشد ، رتبه بندی جستجوی گوگل اهمیتی به میزان ابتکاری بودن آثار هنری شما ، چشم نواز ، متناسب یا خوش سلیقه بودن ، گفتن ناراحت کننده نمی دهد. در عوض ، تکنیک های SEO مورد نیاز برای یک رتبه بندی موفقیت آمیز بیشتر به استراتژی هایی بستگی دارد که کنایه از آنها می تواند زیبایی وب سایت را تحریف کند اگر توسط یک طراح وب کنترل نشود که درک کاملی از آنچه برای دستیابی به استانداردهای گوگل لازم است با حفظ و درک اینکه چه چیزی باعث حفظ حرفه ای بودن و جذابیت بیننده در طراحی وب.

اغلب اوقات ، هنگامی که من در یک موضوع خاص به جستجوی گوگل می پردازم تا ببینم چه رقابتی برای مشتری من وجود دارد ، از ظاهر برخی از وب سایت هایی که به بالای نتایج جستجو رسیده اند منزجر می شوم. لیست ها زیرا آنها به وضوح موقعیت رشک برانگیز خود را در درآمد کسب کرده اند و هیچ ارتباطی با پیچیدگی طراحی گرافیک ندارد! با این حال ، متخصصان جستجوگرها (اگر خود صاحبان وب نباشند) با درك آنچه وب سایت بهینه سازی شده را به درستی شناسایی می كند ، بدون در نظر گرفتن ظاهر آن ، کد Google را برای رتبه بندی برتر هك كرده اند! من غالباً تعجب می کنم که آیا ارتباط خاصی بین متخصصان رایانه وجود دارد که به آنها یک وجه جهانی می دهد و تسلط بر شعبده بازی سئو را آسان می کند برخلاف بقیه ما که بیشتر بر اهمیت ظاهر و تمایز در برند تمرکز می کنیم؟

در هر صورت ، خوشحالم که به شما اطلاع می دهم که هر دو طرف می توانند به نفع صاحب وب سایتی که می تواند از حضور ممتاز در بالای نمودارهای جستجو لذت ببرند در حالی که با جذابیت ، حیله گری و زرق و برق قلب خریداران را به دست می آورند ، در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند. گوگل آن را کاملا از دست داد.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا