دنیای وب

چگونه رستوران خود را در 6 مرحله آسان به بازار عرضه کنید

شروع یک تجارت جدید با بودجه بازاریابی پایین ، یک پروژه سنتی دشوار است ، اما این روزها بسیار بهتر است. با وجود اینترنت ، موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی و خدمات مرتبط بدون هزینه ، صاحب مشاغل جدید می تواند نام تجاری خود را به سرعت – و به شکلی که کمتر از بودجه باشد ، به اطلاع عموم برساند.

روشهای زیادی برای بازاریابی مشاغل خود با بودجه محدود یا بودجه محدود وجود دارد و می توانید با جستجو در اینترنت بسیاری از آنها را پیدا کنید:

بازاریابی کفش

مرحله اول – یک وب سایت

نکته اصلی که باید یک وب سایت داشته باشید – اگر وب سایتی ندارید که حاوی اطلاعاتی در مورد سایت ، غذای شما و “داستان” شما باشد ، یک فرصت عالی را از دست می دهید.

مردم عاشق تعامل با افرادی هستند که آنها را می شناسند ، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند – اگر کسی بخواهد درباره شما بیشتر بخواند ، می تواند این کار را در سایت شما انجام دهد – 24/7.

سایت خود را به راحتی در مکان های جالب ، جالب و تعداد زیادی عکس بخصوص برای شما – مالک – و کارمندان آسان کنید. به آنها کمک کنید تا در سایت از آنها استقبال کنند تا بتوانند حضوری با شما ملاقات کنند.

مرحله دوم – شما باید راهی برای ثبت نام در وب سایت خود داشته باشید

اگر مردم را تشویق می کنید برای راهنمایی در مورد ظروف جدید ، برنامه های ویژه ، کوپن و غیره در وب سایت خود مشترک شوند ، نام ایمیل آنها را خواهید داشت.

این مهمترین کاری است که یک مالک وب سایت می تواند انجام دهد. این یک روش عالی برای مراجعه به آن در هفته یا یکبار و ارتباط ماندن است و به آنها بگویید که در رستوران شما چه اتفاقی می افتد ، چه خواهد شد و غیره. به آنها دلیل ورود به رستوران خود را بدهید. در اخبار خود داستانهای کوچکی راجع به مشتریان خود ببافید تا آنها بتوانند از شما مراقبت کنند و از این طریق ببینند که شما به مشتریان خود اهمیت می دهید ، جشن های تولد یا علائم محلی محلی ها و مشاغل را به یاد می آورید و همه آنها در مورد اینکه رستوران شما چقدر شگفت انگیز است صحبت می کنند.

اگر در مورد هر یک از این جاذبه ها یا وقتی شخصی به وعده غذایی روز تولد می آید – روی کارت یا رایانه خود یادداشت کنید – اگر او را با کارت واقعی تعجب کردید ، او بسیار تحت تأثیر قرار می گیرد. ارسال یکی در پست قوی تر خواهد بود.

مرحله سوم – باعث می شود مشتریان خود را احساس ویژه کنند

از مشتریان خود عکس بگیرید ، سؤال کنید که آیا می توانید آنها را در صفحه فیس بوک کسب و کار خود قرار دهید ، و هنگامی که عکس های آنها را می بینند ، به دوستان خود می گویند (چه کسی بازدید کنندگان بیشتری را به صفحه فیس بوک شما و احتمالاً وب سایت شما وارد می کند).

سپس در خبرنامه خود در مورد مشتریان و عکس های خود بنویسید و آنها خبرنامه شما را برای دوستان خود ارسال می کنند تا بتوانند تصاویر را در فیس بوک مشاهده کنند.

ببینید که چگونه این می تواند باعث افزایش مشتری شود و به طور بالقوه بازدید کننده های سایت بیشتری را به خود جلب کند؟

اگر مشتریان شما دارای وب سایت یا صفحات فیس بوک هستید ، در مورد آنها اظهار نظر کنید ، پیوندها را به آنها ارسال کنید و آنها را با گفتگوها درگیر کنید – این امر به ارتقاء مشاغل محلی به ویژه رستوران ها کمک شایانی می کند.

مرحله 4 – ایده های منحصر به فرد بازاریابی ایجاد کنید

به چیزی واقعاً غیر معمول فکر کنید ، راهی برای متفاوت بودن با تمام رستورانهای دیگر شهر.

یک کارت وفاداری را شروع کنید و چیزی متفاوت مانند پاداش یا هدیه ارائه دهید.

استفاده از تبلیغات بارکد را برای محصولات یا خدمات خود در نظر بگیرید ، بنابراین افراد دارای تلفن های هوشمند می توانند آگهی شما را بصورت آنلاین یا مطبوعات ، بروشور و غیره مشاهده کنند و با تلفن خود اسکن کنند. اگر آنها را به یک کوپن ببرند و تخفیف بگیرند ، به دوستانشان می گویند.

مرحله پنجم – اطلاعیه ها و مقالات

هر هفته یک خبر و مقاله بنویسید درباره چیز جالب – اخبار – درباره رستوران خود – موارد بسیاری وجود دارد که مناسب خواهد بود.

در اینجا برخی از ساده ترین راه ها برای شروع ایجاد حضور آنلاین برای شغل شما آورده شده است ، بنابراین افراد می توانند در مورد شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و از بازدید از رستوران جدید شما احساس خوبی داشته باشند.

راه های زیادی برای بازاریابی خود وجود دارد ، و این یک شروع خوب است.

اطلاعیه های مطبوعاتی – آن را بنویسید که اگر شما یک روزنامه نگار هستید.

مقالات – آنها را به عنوان صاحب مشاغل خود بنویسید که یک داستان ، اخبار یا رویدادی را به اشتراک می گذارد.

مرحله ششم – ایجاد حساب رسانه های اجتماعی

در توییتر ، فیس بوک و موارد دیگر مشترک شوید و شروع به ذکر رستوران خود در مکان های بیشتر کنید. جستجو در اینترنت برای: هیچ هزینه بازاریابی – یا کلماتی در این رابطه وجود ندارد ، و متعجب خواهید شد که چگونه اطلاعات خوبی برای شما در دسترس است.

امیدوارم که این به شما کمک کند بدانید که چگونه یک رستوران بازاریابی کنید

این فقط چند کار کوچک است که می توانید بدون هزینه انجام دهید – امیدوارم که کمک کند ، و برای شما رستوران جدید بهترین آرزوها را دارم.

اگر می خواهید درباره بازاریابی مشاغل و وب سایت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید ، 7 بازاریابی رایگان دریافت کنید آموزش تصویری >>

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا