بازرگانی

چگونه فن کوئل را تهویه کنیم؟ + مزایای دستگاه تهویه را مشاهده کنید

چگونه فن کوئل را تهویه کنیم؟
چگونه فن کوئل را تهویه کنیم؟ به طور کلی ، تعمیر و نگهداری منظم و مداوم واحد فن کوئل و همچنین بهبود کارایی و کارایی ، می تواند از خرابی و فرسودگی قطعات و قطعات تجهیزات جلوگیری کند. سیستم تهویه مطبوع فن کوئل به دلیل عملکرد خنک کننده و گرمایش دو منظوره ، یکی از بهترین گزینه ها برای تجهیزات گرمایشی مانند رادیاتور و رادیاتور دیواری است. این دستگاه ها در مدل های مختلف و ظرفیت تهویه تولید می شوند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.
هنگام پاسخ به س ofال نحوه تهویه فن کوئل ، لازم به ذکر است که سرمایش و گرمایش این مدل تهویه مطبوع توسط سیم پیچ حرارتی نصب شده در بدنه اصلی فن کوئل انجام می شود. در طی فرآیند خنک سازی ، آب سرد به داخل سیم پیچ گرمایشی سیستم می ریزد. در اثر کارکرد دستگاه دمنده دستگاه و برخورد جریان هوا و آب سرد ، دمای آب کاهش یافته و از طریق فن وارد محیط داخلی می شود. در طی چرخه گرم شدن تجهیزات نیز همین روند اتفاق می افتد ، با این تفاوت که فن کوئل گرم به جای آب سرد در سیم پیچ داغ ریخته می شود. در برخی موارد ، فرآیند سرمایش و گرمایش تجهیزات قطع می شود.
علت اصلی این مشکل بارش است و فن کوئل در حال تهویه است. هوای وارد شده به سیم پیچ تجهیزات باعث از بین رفتن عملکرد و عملکرد سیم پیچ گرم می شود و در نتیجه کارایی و کارایی سیستم کاهش می یابد. در این رابطه ، باید توجه داشت که تهویه یک مشکل رایج در سیستم های تهویه از جمله فن کوئل ها است.

نحوه تخلیه فن کوئل
در تهویه فن کوئل لازم به ذکر است که بهترین عملکرد این تجهیزات نیاز به جاری شدن کامل آب در کویل گرم دارد. مقداری هوا وارد سیم پیچ می شود و این باعث اختلال در جریان مایع می شود. در نتیجه ، راندمان خنک سازی و قدرت فن کوئل کاهش می یابد.
عدم توجه به این مشکل به تدریج منجر به پوسته پوسته شدن ، خوردگی و خوردگی در سطح فلزی سیم پیچ تجهیزات می شود. وجود نمک و ناخالصی در آب شهری می تواند باعث نشت هوا و در نتیجه سرریز سیستم شود. در طولانی مدت ، این ممکن است بر عملکرد دستگاه و در نتیجه عملکرد کلی فن کوئل تأثیر بگذارد.

سیم پیچ های تهویه از طریق شیرهای مخصوصی که در ساختار این دستگاه ها تعبیه شده وارد می شوند. در این زمینه ، باید توجه داشت که بسیاری از تولیدکنندگان هنگام طراحی واحدهای فن کوئل از شیرآلات استفاده می کنند.

با استفاده از این شیر ، فن کوئل به راحتی تهویه می شود. بسته به نوع و مدل تجهیزات ، شیرهای خروجی یا پیچ ها معمولاً در موقعیت های مختلف نصب می شوند. با استفاده از کاتالوگ محصول و کتابچه راهنمای محصول می توانید به راحتی موقعیت شیر ​​را تأیید کنید.
برای پاسخ به نحوه تهویه فن کوئل ، لازم به ذکر است که روند تهویه دستگاه توسط پیچ یا شیرهای مخصوص انجام می شود. در زیر ، نحوه انجام این کار را مطالعه خواهیم کرد.
نحوه تهویه فن کوئل

اولین مرحله تخلیه شیر و اطمینان از جریان یافتن آب از طریق سیم پیچ داغ تجهیزات است. سپس به پیچ یا شیر خروجی دستگاه بچرخید و آن را کمی باز کنید.

معمولاً با باز شدن پیچ ، آب از طریق سیم پیچ به دستگاه می ریزد. برای اطمینان از جریان آب می توان لوله کویل را لمس کرد. پس از باز کردن شیر ، باید صبر کنید تا خروجی تثبیت شود.پس از اتمام این عملیات ، شیر دستگاه به آرامی و با دقت بسته می شود. برای جلوگیری از افتادن قطرات آب به محیط می توانید از سطل یا شیلنگ برای انتقال آب استفاده کنید.
لازم به ذکر است که عدم ثبات جریان آب می تواند آلوده و مسدود شده لوله سیم پیچ تجهیزات باشد. در این حالت باید از خدمات کارکنان نگهداری حرفه ای و باتجربه استفاده شود. از آنجا که قرار است رسوبات برداشته شود ، لازم است داخل سیم پیچ را تمیز کنید. به همین ترتیب ، در بعضی موارد ، علی رغم استفاده از روش های تهویه ، عملکرد و عملکرد تجهیزات هنوز به خطر می افتد. در این حالت ، مشکل در قسمت دیگری از دستگاه است. بهترین راه حل کمک گرفتن از نیروهای مجاز خدمات است.
در مورد ادامه مشکل نحوه تهویه فن کوئل ها ، لازم به ذکر است که هوای ورودی به سیم پیچ تجهیزات معمولاً با صداهای غیرطبیعی و حتی گاهی صداهای آزار دهنده همراه است. بنابراین ، اگر صداهای غیرطبیعی از تجهیزات شنیده شود (به ویژه در حین کار) ، تهویه سیستم بسیار ضروری و مهم می شود.

مزایای تهویه فن کوئل
در پایان مبحث تهویه فن کوئل ، ما در مورد مزایا و معایب سیستم های تهویه فن کوئل بحث کردیم. بهبود کارایی و کارایی تجهیزات ، افزایش کارایی آنها و در نتیجه افزایش طول عمر سیستم ، ممکن است یکی از مهمترین مزایای فرآیند تهویه باشد. بنابراین ، هوای گرم یا هوای سرد به طور مساوی در داخل توزیع می شود. علاوه بر این ، تهویه سیستم همچنین می تواند از مشکلات تجهیزات و سو عملکرد جلوگیری کند.

لازم به ذکر است که قبل از استفاده و استفاده از تجهیزات ، باید تهویه انجام شود.

با انجام این فرآیند می توان چرخه سرمایش و گرمایش سیستم را در تابستان یا زمستان بدون هیچ مشکلی به پایان رساند. علاوه بر این ، تهویه به موقع می تواند از آلودگی و انسداد فن کوئل و حرارت کوئیل جلوگیری کند. توزیع تهویه مطبوع فن کوئل نیاز دارد که آب سرد یا گرم سرد یا کامل را به لوله سیم پیچ منتقل کند.
از مشاوران رایگان در مرکز دات کام مطلع شوید و برای دریافت بهترین مشاوره خرید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/how-to-ventilate-fancoil/
تاریخ انتشار :
2021-03-09 10:00:18.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا