دنیای وب

چگونه فیس بوک در کمپین تبلیغاتی آنلاین شما دخالت می کند

فیس بوک. همه بچه های سرگرم کننده این کار را می کنند. آیا تو؟

برای تبلیغ‌کنندگان، عبور از بازارها دشوار است. تعداد زیادی از مردم در یک مکان در یک زمان. فروشنده چنین چیزی را می بیند و به نظر می رسد رویای او به حقیقت می پیوندد. آن نمای بیرونی براق و براق را دارد که به نظر می‌رسد می‌گوید: پیش ما بیا. ما داریم عدد.

اعداد در کمپین های بازاریابی مهم هستند. شما نمی توانید آنچه را که نمی توانید اندازه گیری کنید مدیریت کنید. با این حال، در دنیای فیس بوک برخی از این اعداد آنها را دشوار کرده است. دلیل آن این است که فیس بوک اخیراً یک پلت فرم تبلیغاتی جدید را معرفی کرده است. صحنه ای که اعداد و ارقامی در آن جمع شده است که همه با جدا شدن از آن راحت نیستند.

اعداد و جمعیت شناسی جمعیت شناسی به تبلیغ کنندگان می گوید که مشتریان بالقوه آنها چه کسانی و کجا هستند. هنگامی که میلیون ها کاربر پروفایل های شخصی خود را در رسانه های اجتماعی ارسال می کنند، ناگهان تحقیق در مورد جمعیت شناسی بسیار آسان تر از همیشه می شود.

اما به کاربران شما اطلاع نمی دهد یا به آنها امکان انتخاب کامل پلتفرم ها را نمی دهد و مقاومت زیادی وجود خواهد داشت. در عرض یک ماه می‌توانید از «آیا آن را امتحان کرده‌اید» به «آیا یادتان می‌آید چه زمانی همه آن را دوست داشتند؟» بروید.

تبلیغات آنلاین توسعه آنلاین را تشویق می کند. همه ما این را درک می کنیم و به نوعی، همه آن را پذیرفته ایم. آنقدر که دیگر به سختی به آن توجه می شود.

در اینجا یک تست فکری سریع وجود دارد. امروز صبح ایمیلت رو چک کردی؟ آیا شما آن را هر روز بررسی می کنید؟ این یک رویه رایج است. آیا می دانستید که تبلیغاتی پیرامون پیام شما وجود دارد؟ همه ما می دانیم که آنها آنجا هستند. رنگ های روشن و زیبا یا نام های خلاقانه در متن ضخیم. آنها همیشه در نزدیکی … در لبه دید ما هستند.

حالا یکی یادت هست؟ یادت هست چی فروخت؟

فکر کنم شاید نباشی

امروزه تبلیغات آنلاین نمونه ای از فروش است. اگر رنگ خوب یا متن خاصی نظر شما را جلب کرد، فقط می توانید روی آن کلیک کنید. اما این بدان معناست که حقیقت به همان اندازه که به جمعیت شناسی وابسته است به احساسات خالص نیز بستگی دارد.

فیس بوک آخرین مورد از مجموعه پلتفرم هایی است که سعی می کند دسترسی به تبلیغات هدفمند را فراهم کند. آیا این برای آنها سرگرم کننده نیست؟ ما از اطلاعات شخصی شما برای ارائه تبلیغات هدفمند استفاده خواهیم کرد، زیرا ما ملزم به تبلیغ هستیم، بنابراین ممکن است مواردی که به ما داده‌اید واقعاً دوست داشته باشید. اوه، و ممکن است اطلاعات شما را به دیگران بفروشیم، تا آنها بتوانند در این زمان آن را به اشتراک بگذارند.

اما حداقل به ما داده شد آزادی برای دریافت تبلیغاتی که می خواهید ببینید.

صبر کن. تبلیغات ما شما دیدن؟

اطلاعات شخصی مورد استفاده برای تعیین پسندیدن و نپسندیدن؟

بیا با آن روبرو شویم. نیازی به تبلیغات نیست. و کسی را فریب نمی دهد که یک پلتفرم تبلیغاتی راه اندازی کند و آن را به عنوان چیزی مفید برای کاربران ادعا کند. و پس از آزار و اذیت از این پلت فرم، فیس بوک برخی از سیاست ها را تغییر داد و پیوستن یا ترک برنامه را آسان تر کرد.

بنابراین در مورد تبلیغات آنلاین معمولی در رسانه های اجتماعی مانند این چطور؟ آیا کار می کند آیا جمعیت شناسی وابستگی تکانه ای را کاهش می دهد؟ یا آیا کاربران رسانه های اجتماعی آنقدر به محتوا علاقه دارند که تبلیغات حتی برای آنها ثبت نام نمی کنند؟

این مطالعه نشان داد که گرایش کاربران عادی به سمت این گزینه دوم است. نرخ کلیک در هر نمایش صفحه در فیس بوک (و سایر سایت های اجتماعی) بسیار پایین است.

به نظر می رسد مردم آنقدر درگیر جامعه هستند که حتی نمی توانند تأثیری بگذارند.

آیا این بدان معناست که لازم نیست رسانه های اجتماعی را در کمپین تبلیغات آنلاین خود در نظر بگیرید؟

اصلا. در حالی که بحث در مورد دوام برنامه های وب 2.0 وجود دارد و اگر در آستانه انفجار دیگری باشیم، ربطی به بحث فعلی ندارد.

در کار اجتماعی اینجا و اکنون. ممکن است تبلیغات نباشد، اما تبلیغات تنها گزینه ای نیست که در این شبکه ها دریافت می کنید.

انجمن به این دلیل کار می کند که کاربران احساس می کنند علایق آنها در ذهن شماست، نه منافع شما. جامعه همه چیز در مورد روابط است، و این احتمالا بهترین تبلیغاتی است که می توانید به آن امیدوار باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا