دنیای وب

چگونه محتوای خود را در شبکه های اجتماعی پیدا کنیم

تولید محتوا برای رسانه های اجتماعی بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی است. این می تواند یک تار با پیوند به یک ویدیو یا پست وبلاگ باشد، یا می تواند یک اینفوگرافیک یا الگوی رفتاری باشد که به شما کمک کند یک یا دو امتیاز کسب کنید.

از قبل آماده کنید

به نظر می رسد اکثر مردم کاملا فراموش کرده اند که از قبل در مورد محتوای رسانه های اجتماعی آماده شوند. این اشتباه است. برای مثال، اگر در حال ایجاد پست‌های وبلاگ هستید، باید توییت‌ها، پست‌های فیس‌بوک و سایر موارد مبهم را برای شبکه‌های اجتماعی که می‌خواهید اخبار را با آنها به اشتراک بگذارید، ایجاد کنید.

جگر را به تقویم خود اضافه کنید

محتوای رسانه های اجتماعی را در تقویم انتشارات خود بگنجانید. اگر می‌دانید که در ماه آگوست محصول یا خدمات جدیدی را تبلیغ می‌کنید، باید برای استفاده از محتوای اجتماعی در آن تبلیغات – قبل از راه‌اندازی یا در حین راه‌اندازی – آماده باشید.

ایجاد تصاویر برای رسانه های اجتماعی

به یاد داشته باشید که تصاویر نوعی محتوا هستند و شما باید تصاویری را برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. تصاویر را می توان بیشتر از متن به اشتراک گذاشت و بخش مهمی از کمپین بازاریابی شما در رسانه های اجتماعی است. استفاده از انواع تصاویر به عنوان محتوا، مانند اینفوگرافیک و میم، اشتراک گذاری و تعامل را افزایش می دهد.

بیش از یک بار تقسیم کنید

مهم است که محتوایی را که ایجاد کرده اید تبلیغ کنید و این کار را بیش از یک بار انجام دهید. مردم کل شبکه اجتماعی خود را کنترل نمی‌کنند، بنابراین اشتراک‌گذاری محتوای مشابه با تارهای جدید و پخش اخبار جدید بارها و بارها باعث افزایش نرخ بازدید می‌شود.

تست A/B را انجام دهید

که به آن تست جداسازی نیز می‌گویند، می‌خواهید ببینید چه زمانی، عنوان و موضوع جذاب‌تر از بقیه هستند. هنگامی که این داده ها را جمع آوری می کنید، به زودی بهترین زمان برای اشتراک گذاری به روز رسانی ها را با دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود خواهید دانست.

هر مخاطب را هدف قرار دهید

هر شبکه اجتماعی هویت خاص خود را دارد و بخشی از مخاطبان شما که شما را دنبال می کنند و در هر شبکه با شما ارتباط برقرار می کنند اغلب کمی متفاوت است. بنابراین، مهم است که اطمینان حاصل کنید که محتوایی که برای هر شبکه ایجاد می کنید، فقط در آن شبکه موجود است.

اغلب محتوا ایجاد کنید

با رسانه های اجتماعی، باید هر روز هفته محتوا داشته باشید و بیش از یک بار در روز آن را به اشتراک بگذارید. ممکن است محتوای زیادی برای ایجاد به نظر برسد، اما همه اینها از پیام اصلی است که می‌خواهید بر اساس تبلیغات خود به مخاطبان منتقل کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا