دنیای وب

چگونه محصولات دیجیتال بفروشیم؟

تبلیغ و فروش محصولات دیجیتال مستلزم این است که محصول خود را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید. وقتی مشتری عالی شما احساس می کند که جام مقدس را دیده است آسان تر است زیرا شما آن را در مقابل آنها قرار می دهید تا اشتباه نکنند.

وب سایت و وبلاگ شما

همه چیز با وبلاگ یا وب سایت شما شروع می شود. این ایده خوبی نیست که شخصی را به جای دیگری بفرستید تا از شما خرید کند، مگر اینکه از بازاریابی وابسته کسب درآمد کنید.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

علاوه بر یک وبلاگ، هر چیزی را که ارائه می‌دهید در هر پلتفرم رسانه اجتماعی مورد استفاده مخاطبان خود تبلیغ کنید. هر مقاله ای که انجام می دهید، هر معامله ای که دارید، هر داستانی که می توانید با آن ارتباط برقرار کنید و غیره باید در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود. همچنین، دکمه های اشتراک گذاری را به پیام های بازاریابی ایمیلی و پست های وبلاگ اضافه کنید.

بازاریابی محتوا

پست‌های وبلاگ، پست‌های مهمان، و مقاله‌های چگونه بنویسید. از تمام محصولات خود ویدیو بسازید. محصول شما چه مشکلاتی را حل کرد؟ محتوایی در مورد مشکل ایجاد کنید تا بتوانید مخاطبان خود را در مورد آن آموزش دهید و همچنین راه حل را به آنها ارائه دهید.

تبلیغات پولی

تبلیغات پولی را دست کم نگیرید. آنها کار میکنند. سعی کنید همه چیزهای دیگر را قبل از انجام تبلیغات پولی قرار دهید. شما به یک صفحه فرود خوب، فرآیند غربالگری و غیره نیاز دارید تا آن را ارزشمند کنید.

بازاریابی تاثیرگذار

هنگامی که محصول خود را آماده کردید، یک فعال رسانه اجتماعی برای رسیدن به هدف خود پیدا کنید. می‌توانید برای آنها پول پرداخت کنید یا می‌توانید با استفاده از پیوندهای وابسته، مواردی را بیابید که بر درصدی از فروش شما کار می‌کنند. اینفلوئنسر فقط در مورد محصول شما صحبت خواهد کرد، شاید وبلاگی در مورد آن داشته باشد و افکار واقعی خود را در مورد آن بیان کند.

بازاریابی وابسته

به همین دلیل است که انتخاب فناوری سبد خرید شما بسیار مهم است. اگر محصولات دیجیتال می فروشید، برای کسب درآمد بیشتر به یک برنامه ارتباطی نیاز دارید. پرداخت نیمی از قیمت یک محصول مبلغ کمی است که برای فروش بیشتر در زمانی که محصول کاملا دیجیتال است پرداخت می شود.

صفحات فرود بیشتری ایجاد کنید

مطالعات نشان می دهد که بهتر است صفحات فرود بیشتر از تعداد کمتری داشته باشید. یک صفحه فرود سفارشی برای هر رایگانی که دارید، حتی اشتراک لیست ایمیل خود و محصولات بالقوه برای همکاران خود ایجاد کنید. این می تواند مانند یک پست وبلاگ یا یک صفحه باشد، اما باید به طور کامل به یک محصول در هر صفحه اختصاص داده شود.

امتحان رایگان

بسته به نوع محصول دیجیتالی که می فروشید، آزمایش رایگان ممکن است تعجب آور باشد. این برای برنامه ها، نرم افزارها و افزونه ها ضروری است. می‌توانید با ایجاد یک هدیه رایگان که کارهای شما را به نمایش می‌گذارد، نمونه‌ای از ظاهر محصولات دیگر خود ارائه دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا