دنیای وب

چگونه محصولات دیگران را تبلیغ کنیم

وقتی محصولات دیگران را تبلیغ می کنید و از فروش کمیسیون می گیرید، به آن بازاریابی وابسته می گویند. بازاریابی وابسته یک راه عالی برای کسب درآمد اضافی است و اگر کارت های شما خوب بازی کند، می تواند به یک درآمد تمام وقت تبدیل شود.

در اینجا چند راه موثر برای تبلیغ محصول خود به دیگران و کسب درآمد از آن آورده شده است.

یک وبلاگ راه اندازی کنید

وبلاگ نویسی در مورد یک موضوع یک راه عالی برای تبلیغ محصول خود به دیگران است. شما می توانید به طرق مختلف به یک وبلاگ نزدیک شوید، از ایجاد ایده های محصول، ارائه آموزش عمومی، تا تبلیغ مستقیم یک محصول یا راه حل.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بهترین راه برای اطلاع رسانی درباره محصولات وابسته این است که در مورد آنها در رسانه های اجتماعی صحبت کنید. می‌توانید پست‌های وبلاگ را به اشتراک بگذارید، مقالات جدیدی بنویسید و مستقیماً در رسانه‌های اجتماعی درباره محصولاتی که می‌خواهید تبلیغ کنید، تبلیغ کنید.

کتاب الکترونیکی Manorata

می‌توانید محصولات مرتبط با کتاب الکترونیکی، از جمله کتاب‌های Kindle را تبلیغ کنید. فقط خلاقانه فکر کنید و یک نام دامنه منحصر به فرد را انتخاب کنید که مردم به راحتی آن را به خاطر بسپارند.

تبلیغات فیس بوک

امروزه یکی از ساده ترین شکل های تبلیغات، تبلیغات فیس بوک است. شما می توانید مخاطبان خود را با تیز بودن و استفاده بسیار آسان متمایز کنید.

تبلیغات PPC گوگل

یکی دیگر از راه های عالی برای کسب درآمد از محصولات دیگر، تبلیغ آنها از طریق تبلیغات پرداخت به ازای کلیک گوگل است. شما باید تحقیقاتی در مورد کلمات کلیدی انجام دهید و آزمایشاتی را انجام دهید تا ببینید چه چیزی برای نتایج شما مفید است.

تبلیغات بنری

حتی با وجود اینکه اکثر مردم عاشق تبلیغات متنی هستند، شما همچنان می توانید درآمد کسب کنید و تبلیغات بنری را از گوگل و سایر وب سایت ها و شبکه های تبلیغاتی خریداری کنید. استفاده از بنرها راهی عالی برای دریافت اطلاعات زیادی از مشتریان خود در زمان و مکان کوتاه است.

بازاریابی ایمیلی

راه اندازی یک پاسخگوی خودکار به طوری که بتوانید از طریق ایمیل به مخاطبان خود بفروشید، یک راه عالی برای تبلیغ محصولات مرتبط به آنها است. اگر راه‌حل‌های متعددی برای مخاطبان خود پیدا کرده‌اید، این راه‌حل خوبی است تا مطمئن شوید که آنها درباره آنها یاد می‌گیرند.

بازاریابی ویدئویی

YouTube راهی عالی برای شروع فروش محصولات مرتبط است. از طریق YouTube ویدیو بسازید، محتوا ارسال کنید، و ایده بسازید و به زودی می توانید تمام وقت زندگی کنید. نه فقط با فروش محصول، بلکه به دلیل درآمد حاصل از تبلیغات به اشتراک گذاشته شده در YouTube.

استفاده از این روش ها برای تبلیغ محصولات وابسته ای که می خواهید بفروشید می تواند بسیار سودمند باشد. ترفند واقعی این است که دو یا سه مورد را انتخاب کنید و آنها را کامل کنید. تا زمانی که تمام امکانات انتخابی شما تمام نشده است چیزی به مخلوط اضافه نکنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا