دنیای وب

چگونه مربیان ، سازندگان محتوا و بازاریاب های اطلاعات می توانند تغییر شکل دهند "چاپ دیجیتال" پول سرد و مرطوب را وارد کنید


اگر سازنده محتوا هستید و می خواهید با محتوایی که قبلاً ایجاد کرده اید بفروشید و درآمد بیشتری کسب کنید ، این مقاله نحوه کار آن را به شما نشان می دهد. این یک داستان واقعی است که به شما می گوید چه کاری باید انجام دهید: اخیراً ، من در ملاقات مادرم بودم که در یک شهر کوچک ساحلی زندگی می کند و تصمیم گرفتم تلفن را بردارم و یک فیلم آموزشی برای این مجموعه -نویسندگی حرفه ای بسازم. من معمولاً بلافاصله چنین محتوایی را در نرم افزار تلفن همراه خود ایجاد و جایگذاری می کنم و آن را به عنوان مقدار دسترسی فوری می خوانم و بسته به آنچه محتوا می فروشد ، می توانم بلافاصله گردش پول را ببینم. اما این برای کاری کاملا متفاوت است و یکی از معدود مواردی است که هزینه تولید را به عنوان استودیو دیده ام. با این حال ، آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم “ماهیگیری دیجیتال” است. من از ساحل الهام گرفتم. و این بدان معناست که تقریباً همه کسانی که من می شناسم یا می شناسم دارای نوعی محتوای خلاقانه ، نوعی مربیگری یا نوعی بازاریابی جدید یا نوع دیگری از توسعه دهنده نرم افزار دارای نوعی محتوا هستند. آنچه قبلاً داشته اید و نمی دانید و یکی از دلایل ارزشمند بودن یک برنامه تلفن همراه برای کسانی که از آن استفاده می کنند این است که به شما امکان می دهد این محتوا را در تلفن ، دیسک سخت ، کانال YouTube و غیره بارگیری کنید. خود را در برنامه ای قرار دهید که می توانید در زمینه خود کنترل کنید و این کار را از طریق یک رابط کاربری ساده و آسان انجام دهید. مخاطبان ، مشتریان و مشتریان شما می توانند فوراً زندگی کنند و از همه آن لذت ببرند. از درختان سرو دیجیتال در محل کار خود استفاده کنید. همچنین می توانم روی بزرگترین تمساح فلوریدا قمار کنم. فقط در برنامه های تلفن همراه که برای کمک به شما در سودآوری طراحی شده اند ، نصب نکنید. دن کندی در مورد مفهوم “زمان استفاده نشده” ، کار ، زمان ، کار ، استعداد ، رسانه ، دوستان ، روابط ، شبکه ها و غیره صحبت می کند. می توانید از آنچه قبلاً داشته اید اما ندارید استفاده کنید ، اما اگر می توانید “0” دیگری به درآمد فعلی خود اضافه کنید. بعد چه اتفاقی افتاد؟ صدها جلبک دریایی دیجیتال مانند LOGS و چربی با مهارت های غیر شناور که می توانید آنها را جمع آوری کرده و با خود استفاده کنید ، بفروشید و ایجاد کنید. اگر می خواهید سود خود را شروع کنید و از سود خود استفاده کنید در اینجا پیشنهادات شماست: 1. توسعه یک برنامه تلفن همراه یا پیدا کردن یک zΩservice ارزان که به شما امکان می دهد از فناوری برنامه های تلفن همراه استفاده کنید – زیرا آمار واضح است که 70٪ مردم اکنون با تلفن و 90٪ با محتوای نرم افزار غذا می خورند. خرج شده روی تلفن (مرورگر روی تلفن). شروع به قرار دادن درخت رانش دیجیتال در بالای آن کنید. 3. شروع به اشتراک گذاری ، فروش یا استفاده از آن برای مشارکت. و همین انجام این کار به تنهایی – در حالی که جگر شما “شناور است” – نه تنها باعث فروش سریعتر می شود ، بلکه می تواند کاری باشد که می توانید برای ایجاد یک مربیگری ، بازاریابی یا یک شرکت توسعه محتوا در اطراف خود انجام دهید..

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا