دنیای وب

چگونه مشتریانی داشته باشیم که قهرمان پرشور شما باشند

Tales from the Internet Marketing Vault – جلد. 7

در دنیای بازاریابی از عمو تومس قدردانی کنید

من مطمئن هستم که هر خانواده حداقل یکی از آنها را دارد. یاغی گوسفند سیاه وحشی.

ما عمو تام را داریم.

بخاطر داشته باشید که او شمع شخصیت عمو باک را که جان کندی بازی می کرد ، نگه نداشت ، اما با این وجود ، او تمایل خاصی دارد که باعث می شود او از بقیه اعضای خانواده متمایز شود.

یک تابستان ، بسیاری از ما در گرلمین قدیمی خود قرار گرفتیم – ظاهراً یکی از معمای ترین اتومبیل های تاریخ است – و به Airshow Abbotsford رفتیم. این قبل از اجباری بودن کمربند ایمنی بود و من مطمئن هستم که هفت یا هشت نفر در آن ماشین کوچک گیر کرده بودیم.

من که جوانترین بودم به دریچه عقب اعزام شدم.

من زمان را کاملاً خوب به خاطر می آورم زیرا سالی بود که CF-101 Voodoo کانادایی در آسمان منفجر شد ، به معنای واقعی کلمه لحظاتی پس از آنکه همه از ماشین او پیاده شدیم. ما تعجب می کردیم که آیا این بخشی از نمایش است ، اما اینطور نبود. خوشبختانه هیچ مصدومیتی نداشته است.

عمو تام هم راوی بود. او این داستان Airshow را چندین بار برای هر کسی که به آن گوش می دهد ، تعریف کرده و هر بار به دلیل سرگرمی جزئیات تزئینی جدید اضافه می کند.

نمی توانید لبخند بزنید ، زیرا انرژی او مسری بود – مخصوصاً وقتی در مورد گریملین محبوب صحبت می کرد!

فکرش را بکنید ، همه ما مشتریانی مثل عمو تام داریم.

شما این نوع را می شناسید. افرادی که با برخی از ایده های وحشیانه یا ماجراجویی جدیدی که شما را به راه انداخته اند ، با شما تماس می گیرند و می خواهند همه چیز را در مورد آن به شما بگویند.

آنها کسانی هستند که لبخند می زنند.

آنها مواردی هستند که همه چیزهای خوبی را که هنگام کار مستقیم با مشتری لذت می بریم به ما یادآوری می کنند.

آنها کسانی هستند که متناسب با هیچ استاد راهنمای بازاریابی نیستند – و شما با این طرح ایست بازرسی 10 مرحله ای ، برنده آن مشتریان بی نظیر نخواهید شد.

اما آیا می دانید؟ آنها کسانی هستند که قهرمان پرشور شما خواهند بود و هر زمان که فرصتی پیش بیاید خوشحال خواهند شد که مشتریان جدید را به راه شما بفرستند.

من درست می گویم؟

بنابراین از کتاب راهنمای معلم خلاص شوید و این یک کار را انجام دهید تا این شورشیان را در زندگی خود نگه دارید: به آنها سپاسگزار باشید.

به آنها بگویید چقدر از آنها قدردانی می کنید. بیان کنید که چقدر سپاسگزار هستید وقتی کسی را به راه شما می فرستند.

و اگر آنها در تجارت نیز فعالیت دارند ، مطمئن باشید كه چقدر برای آنها ارزش قائل هستید تا دیگران بتوانند از حضور آنها در زندگی خود لذت ببرند.

گاهی اوقات ما درگیر قیف های بازاریابی ، تبلیغات و تولیدکنندگان سرب می شویم و اساس هر مشاغلی را فراموش می کنیم: روابط خوب قدیمی با مردم!

این که آیا این افراد نسخه شما از عمو تام هستند یا نه ، سپاسگزار بودن از داشتن آنها در زندگی و تجارت خود یکی از راه های پیشرفت کار شماست. من آن را تضمین می کنم!

مشتریانی را که لبخند می زنند پرورش دهید. با سپاسگزاری در آنها سرمایه گذاری کنید. شما از بسیاری جهات سود خواهید برد که هنوز نمی توانید تصور کنید!

برای موفقیت در تجارت خود ،

سوزان

منابع پیشنهادی:

1. در مورد Tea Time Advice: بازاریابی به کارآفرینان پرمشغله ، من به متخصص و سپاسگزار Dana Smithers پیوستم. من از دانا دعوت کردم تا به من ملحق شود تا در مورد اینکه چگونه شکرگذاری می تواند موفقیت بزرگی در موفقیت شخصی و شغلی شما ایجاد کند ، صحبت کند: چقدر شکرگذاری برای تجارت خوب است (در وب سایت من)

2. قانون 52 هفته مجله جاذبه قدردانیمجله Gratitude: قانون جذب: بیشتر از آنچه می خواهید برای ایجاد یک زندگی شاد و فراوان جذب کنید! نوشته شده توسط دانا جی. سمترها

3. در تجارت ، ما نمی توانیم فرصت های تشکر را از دست بدهیم. قدرشناسی باعث پول ما می شود. برای اطمینان از اینکه مشتریان می دانند برای آنها ارزش قائل هستید ، 4 “نکته قدردانی” را بخوانید: ABC برای تجارت – قدردانی توسط پاملا چاتری

4 کتابرهبری سپاسگزار: هشت شیوه رهبری برای نتایج تجاری غیرمعمول توسط نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز ، چستر التون و آدریان گوستیک.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا