دنیای وب

چگونه مشتری را در 24 ساعت به صورت آنلاین بدست آوریم

در این مقاله استراتژی من برای تولید سریع سرب بررسی می شود. این روش تقریباً برای هر مشاغل کاربرد دارد از جمله:

یک برقکار

نمایندگان بیمه

-تولیدکنندگان

متخصصان بینایی

مربیان سگ

-مکانیک

-و غیره

اگر افرادی به صورت آنلاین محصول یا خدمات شما را جستجو می کنند ، این استراتژی برای شما مفید خواهد بود.

من از پنج سال پیش به صورت آنلاین تولید سرم می کردم و چنان علاقه مند به این نوع سرب هستم که برای گذراندن دوره تازه آموزی در زمینه استراتژی به میامی فلوریدا سفر کردم.

با شروع یک کمپین Google AdWords ، تلفن شما می تواند ظرف 24 ساعت زنگ بخورد. برای شروع فقط یک حساب gmail نیاز دارید. با AdWords می توانید وب سایت خود را در بالای جستجوی مشتریان قرار دهید تا محصول یا خدمات خود را پیدا کنید. از نظر من ، مدت زمانی که برای دستیابی به یک صفحه در بالاترین امتیاز Google لازم است ، بسته به میزان رقابت پذیری این مدت ، از 6 ماه تا سال طول می کشد.

به همین دلیل من Google AdWords را دوست دارم ، شما کنترل می کنید:

– آنچه مشتریان شما برای یافتن شما می نویسند (به عنوان مثال: اگر لوله کش هستید ، می توانید نتایج جستجو را به “لوله کشی تجاری” یا “تعمیر بخاری آب” محدود کنید)

مشتری های شما در کجا هستند (به عنوان مثال: شما می توانید کلیک های مشتریان بالقوه را در فاصله 10 مایلی از کد پستی خود محدود کنید)

هر زمان می خواهید تلفنتان زنگ بخورد (به عنوان مثال: می توانید کمپین خود را به طور خودکار فعال کنید تا فقط از 9 تا 5 از دوشنبه تا جمعه فعال شود)

-چقدر خرج می کنی می توانید تنظیمات خود را طوری تنظیم کنید که حداکثر 50 سنت برای هر کلیک و حداکثر 50 دلار در روز هزینه کنید.

برای کار کردن ، شما به یک وب سایت نیاز دارید که دارای صفحه فرود بطور خاص به مشتری هدف شما باشد. هرچه کمپین شما مشخص تر باشد ، مبارزات شما نیز موفقیت آمیزتر است. اگر می دانید چه کاری انجام می دهید می توانید در مدت 15-20 دقیقه کمپینی ایجاد کنید و در عرض چند ساعت تلفن خود را زنگ بزنید.

Google AdWords برای من کار کرده است و من می دانم که تا زمانی که کمپین خود را به درستی مدیریت کنید ، می توانند برای شما کار کنند. بسیاری از افراد کمپین های خود را شروع کرده و پول انداخته اند زیرا از ابزارهای اساسی موجود در حساب های خود استفاده نمی کنند.

استفاده از Keyword Planner یکی از اساسی ترین راه ها برای ایجاد یک لیست با کیفیت برای کلمات کلیدی منفی است ، با این کار کلیکهای از دست رفته شما را از نظر س notالات مرتبط با کمپین خود از دست می دهید. این چیزی است که شما باید دائماً آن را مرور کنید زیرا یاد می گیرید بازدیدکنندگان برای یافتن شما چه چیزی می نویسند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا