دنیای وب

چگونه مقاله بنویسیم و به راحتی با آنها درآمد کسب کنیم

آینده طولانی مدت شما در بازاریابی اینترنتی ممکن است به توانایی شما در تحقیق و نوشتن مقالات با کیفیت بستگی داشته باشد. هر روز صدها میلیون جستجو در هر موضوعی که قابل تصور باشد انجام می شود. آیا تا به حال در مورد بیماری Peyronie چیزی شنیده اید؟ من حتی مقاله خود را برای نوشتن درخواست نوشتن 5 مقاله در مورد آن نداشتم. در مورد نحوه ساخت خانه پرستاری یا نحوه راه اندازی کارگاه گله داری چطور؟ فقط دو نمونه دیگر از آنچه می توانید بنویسید. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید با این کار مقاله بنویسید و درآمد کسب کنید.

اگر فقط می خواهید بنویسید ، تحقیق و نوشتن مقالاتی را برای AssociatedContent.com در نظر بگیرید. شما حتی نیازی به وب سایت خود ندارید و می توانید با تهیه مقالات با کیفیت برای آنها پول نقد دریافت کنید. این یکی از بزرگترین دایرکتوری ها در اینترنت است و این واقعیت که آنها برای مقالات به مردم پول می دهند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی یا حتی درآمد تمام وقت است. شما باید 18 ساله باشید و در این زمان در ایالات متحده زندگی کنید ، اما این را بررسی کنید زیرا ممکن است تغییر کند.

اگر وب سایت یا وبلاگی دارید ، یادگیری نوشتن مقاله به نفع شماست. بسیاری از بهترین دایرکتوری های مقاله آنلاین مانند EzineArticles.com کار بسیار خوبی دارند که مقاله شما را به صورت آنلاین می بینند تا ناشران وب دیگر آن را مشاهده کنند. در عرض چند روز می توانید مقاله ای کاملاً خوب با جعبه منبع مرتبط با سایت خود در صفحه اول Google یا Yahoo داشته باشید. من خودم بارها این اتفاق را دیده ام. این پیوند می تواند برای سالها در بازدید شما صرفه جویی کند.

اگر نمی دانید چگونه بنویسید ، یا فکر نمی کنید که بتوانید ، پس نگاهی به “سیستم نوشتن مقاله 30 دقیقه ای” ما بیندازید که راهی آسان برای ادامه نوشتن مقاله فراهم می کند. این یک روش عالی برای گرفتار نشدن این فکر است که باید شاهکار کاملی بنویسید. یک مقاله با کیفیت بالا می تواند شامل 300 تا 400 کلمه باشد و مشکلی را حل کند. اگر می توانید صحبت کنید می توانید بنویسید.

وقتی شروع به نوشتن مقاله می کنید ، باید مقاله خود را در وبلاگ یا وب سایت خود منتشر کنید. با افزودن Google Adsense ، کتابهای الکترونیکی دیجیتالی ClickBank یا سایر محصولاتی که می توانید بدون فروش در جمع آوری پول یا حمل و نقل کالا برای فروش دریافت کنید ، برنامه های وابسته را به مقاله و صفحه خود اضافه کنید. انجام این کار بسیار آسان است و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به جستجوی Google وابسته شوید.

با ایجاد هرچه بیشتر وب سایت و وبلاگ ، نیاز به محتوا همیشه در حال افزایش است. اگر می خواهید بنویسید ، می توانید نویسنده شوید و برای نوشتن برای این مدیران وب حقوق دریافت کنید. نشستن با لباس زیر در خانه و کسب درآمد هرگز به این آسانی نبوده است. من باید این را بدانم زیرا من هر روز این کار را انجام می دهم و این باعث جهنم کار 20 ساله فروش فشار بالا می شود.

اگر یاد گرفته اید که چگونه فقط یک کار را در ماه های آینده انجام دهید ، یاد بگیرید چگونه مقاله های خوبی بنویسید. این در آینده شغلی بازاریابی اینترنتی شما به شما زمان مالی می دهد و شما هرگز از یادگیری نحوه انجام این کار پشیمان نخواهید شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا