دنیای وب

چگونه مهارت های خود را به عنوان یک نویسنده بازاریابی کنید

یک کلمه نویس خوب مانند اشیاء خانگی، آنها توانایی انتخاب دقیق کلماتی را به دست آورده اند که معنای منحصر به فردی را به خوانندگان خود در سراسر جهان منتقل می کند.

برای به دست آوردن مهارت های نوشتن نسخه ای که ارزش بیشتری برای خوانندگان شما ایجاد کند، زمان و تلاش زیادی لازم است. مهمانی چای نیست.

شما باید از منطقه راحتی خود خارج شوید، زیر نور خورشید هر چیزی بخوانید، شب ها چرت بزنید، تا زمانی که وضعیت شما برسد، پشت کامپیوتر خود بمانید، برای اطلاعات شخصی به نت نگاه کنید و غیره.

اما قبل از هر چیز باید بنویسی و بنویسی و بنویسی. فقط 1% مطالعه اما 99% تمرین. هیچ جادویی برای ساختن کپی های خوب وجود ندارد. این بیشتر یک تمرین است تا یک صحبت.

اما، وقتی کپی خوبی می نویسید، باید به دنیا اطلاع دهید.

در قرن بیست و یکم، رایانه ها و اینترنت جهان ما را به یک خانواده جهانی تبدیل کرده است. قبلاً به آن شهر جهان می گفتند. البته شما این را می دانید.

بنابراین، چگونه مهارت های نویسندگی خود را به دنیا می فروشید؟ سؤال خوبی بود. اینترنت یک کتابخانه جهانی و یک بازار قوی و پویا برای همه است.

بنابراین، مهم نیست که چه محصول یا خدماتی را ارائه می‌دهید، انسان‌ها می‌توانند خریداران مشتاقی را در اینترنت و خارج از اینترنت پیدا کنند.

وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها، انجمن‌ها، دایرکتوری‌ها، آژانس‌های تبلیغاتی آنلاین و غیره، بسترهای عالی برای ابراز وجود هستند.

اما، اجازه دهید من برای شما یک واقعیت باشم، برادرم، خواهرم. مانند هر تلاشی زیر نور خورشید، هیچ راه حل سریعی وجود ندارد که ابتدا خود را بفروشید و سپس از طریق اینترنت کسب درآمد کنید.

قبل از پرداخت ابتدا کار کنید. وقتی به برخی از رستوران های نیجریه و خارج از کشور می روید، قبل از پرداخت غذا سفارش می دهید. بله، برخی قبل از غذا پول دریافت می کنند.

اما، در یک شغل نویسندگی آنلاین باید کار کنید، جستجو کنید، بخوانید، مشاهده کنید و اطلاعات شخصی را از گوگل یا از موتورهای جستجو درخواست کنید.

برای روزها، هفته‌ها، ماه‌ها یا سال‌ها، باید به اعلام موجودیت خود ادامه دهید، تقریباً تمام محصولات خود را به‌صورت رایگان تحویل دهید و سپس صبورانه منتظر بمانید تا تبدیل‌ها آغاز شود.

اما، حقیقت این است که در دنیای خوب، بد و بد، اعتماد آنلاین و آفلاین مهم است. شما باید اعتماد خوانندگان خود را جلب کنید.

در سال 2015، یک گزارش آنلاین به استناد اتحادیه بین‌المللی مخابرات تخمین زد که در دنیایی با حدود 7 میلیارد نفر، 3.2 میلیارد نفر از آنها از اینترنت استفاده می‌کنند.

حدود 2 میلیارد نفر از کشورهای در حال توسعه و 89 میلیون نفر از کشورهای توسعه نیافته از اینترنت استفاده می کنند.

این ارقام نشان دهنده بازار بزرگی برای نویسندگان است. اما، قبل از اینکه شما را امضا کنم، لطفاً زاویه اعتمادی که قبلاً به شما گفتم را به خاطر بسپارید. خداوند بشریت را برکت دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا