دنیای وب

چگونه می توانم به اهدافم برسم

هدف چیست؟

هدف اساساً هدفی است که برای رسیدن به آن به عنوان گامی به سوی موفقیت تعیین شده است. برای موفقیت در هر کاری ، باید مرحله به مرحله به آن نزدیک شوید ، و بسیاری از مراحل کوچکتر از برداشتن یک قدم بزرگ آسان تر هستند ، بنابراین اهداف گام هستند.

اهداف خود را تعیین کنید

بزرگترین اشتباهاتی که بیشتر مردم هنگام تعیین اهداف مرتکب می شوند عبارتند از:

  1. آنها اهداف غیرواقعی را تعیین می کنند که رسیدن به آنها غیرممکن است
  2. آنها اهداف خاصی ندارند
  3. آنها اهداف خود را یادداشت نمی کنند
  4. آنها واقعاً چنین کاری نمی کنند ایمان داشتن آنها می توانند به اهداف خود برسند

قبل از راه رفتن هنگام تعیین اهداف ، سعی نکنید بدوید. باید دستیابی داشته باشد ، به راحتی و بدون مشکل در نوک انگشتان شما باشد. اگر اهدافی را تعیین کنید که غیرممکن باشد ، پس وقتی فهمید که نمی توانید به آنها برسید ، به احتمال زیاد تسلیم خواهید شد. به خودتان فرصت دهید!

دقیقاً می خواهید در چه کاری موفق باشید؟ اگر نمی دانید چگونه اهداف را تعیین کنید؟ شما باید بدون شک بدانید که چه می خواهید و چه دارید سوزش میل قبل از اینکه بتوانید روی اهداف خود تمرکز کنید.

یک قلم بر روی کاغذ بگذارید و اهداف خود را به ترتیب اولویت بنویسید ، در واقع اهداف خود را هر روز بنویسید و آنها را با صدای بلند برای خود بخوانید. این کار را با اعتقاد مذهبی انجام دهید تا در ذهن شما بسوزد ، تا جزئی از زندگی روزمره شما شود.

حالا که این اهداف را نوشتید ، نگاهی به هدف 1 بیندازید. از خود بپرسید: “آیا می توانم آن را عملی کنم؟” اگر هدفی واقع گرایانه تعیین کرده اید ، پاسخ باید مثبت باشد. اگر پاسخ منفی است ، پس شما هدف غیرواقعی را تعیین کرده اید یا فکر نمی کنید که بتوانید به آن برسید. اگر می خواهید موفق باشید باید به خود ایمان داشته باشید باید آن را داشته باشید محکومیت موفق شدن.

هر بار روی یک هدف متمرکز شوید و به آن بچسبید – ممکن است مدتی طول بکشد. وقتی به این هدف رسیدید ، به پشت خود سیلی بزنید ، به نوعی با خودتان به عنوان پاداش تلاش خود رفتار کنید. یک گواهینامه طراحی کنید ، آن را چاپ کنید و روی دیواری بچسبانید که هر روز می توانید آن را ببینید. سپس به سمت هدف بعدی می رویم.

با نزدیک شدن به موفقیت به صورت منظم ، گام به گام ، حرکت از جایی که هستید – به جایی که می خواهید باشید – یک صعود ملایم خواهد بود ، در مقابل کوهی که فکر می کنید وقتی تمرکز می کنید باید به آن گسترش دهید در هدف نهایی –موفق باشید!

برای دریافت گزارش رایگان “نحوه ساخت امسال” روی پیوند زیر کلیک کنید. سال “

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا