دنیای وب

چگونه می توانم توییت های فیس بوک را در 4 مرحله آسان اضافه کنم؟


اگر از توییتر و فیس بوک به عنوان برنامه بازاریابی اجتماعی آنلاین خود استفاده می کنید ، (و باید) ممکن است فقط بخواهید از وضعیت توییتر جایی که توییت های خود را در فیس بوک قرار می دهید مطلع شوید. این فقط آخرین توییت های شما را ثبت می کند ، بنابراین شما مجبور نیستید که اغلب در فیس بوک پست بگذارید.
اگر هر پنج دقیقه توییت کنید ، می تواند دوستان فیس بوکی شما را آزار دهد. شاید آنها نخواهند زندگی روزمره شما را روی دیوار فیس بوک شما ببینند. اما ، اگر توییت خوبی بزنید و توییت دارای ارزش و اطلاعات خوبی باشد که دوستان فیس بوکی شما می توانند از آنها برای بازاریابی اینترنتی خود استفاده کنند ، چیز خوبی است. به زودی دوستان بیشتری نسبت به آنچه می دانید خواهید داشت.
به Twitter بروید ، و اگر هنوز ثبت نام نکرده اید ، انجام شد. این چهار مرحله را دنبال کنید و باعث صرفه جویی در وقت زیادی برای خودتان می شود.
1. به توییتر بروید و وارد شوید.
2. روی تنظیمات (در بالای صفحه) کلیک کنید.
3. جزئیات را پر کنید و به قسمت “بیشتر اطلاعات URL” بروید و متن داخل پرانتز را جستجو کنید – “شما همچنین می توانید توییتر را به سایت خود اینجا اضافه کنید” و فقط روی پیوند آبی کلیک کنید.
4- سپس سایتی را انتخاب کنید (مانند فیس بوک) که می خواهید به روزرسانی های توییتر را به آن اضافه کنید و فقط دستورالعمل ها را دنبال کنید. آنها همیشه شما را دنبال خواهند کرد.
ارسال توییت به وب سایت های دیگر موجب صرفه جویی در وقت با ارزش می شود. می توانید از این زمان برای ساختن محتوا یا ساختن محصول بازاریابی برای پیروان و دوستان خود استفاده کنید. این یک روش عالی برای ایجاد لیستی از مشاغل آنلاین مسئول و قابل اعتماد است. فقط مطمئن شوید که از آن استفاده نمی کنید و مطمئن شوید که کلمات خود را با دقت انتخاب کرده اید زیرا نمی توانید آنها را تکرار کنید. امیدوارم در توییتر به این ایده کمک کرده باشید. اکنون بروید و از توییت ها لذت ببرید.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا