دنیای وب

چگونه می توانید محتوای عالی ایجاد کنید بدون اینکه زیاد پرحرف باشید

افراد زیادی برای نوشتن می نشینند و ناگهان به نظر می رسد که باید کلمات اضافی را اضافه کنند. ممکن است در بعضی مواقع متوجه شده باشید که این کار را انجام می دهید – با استفاده از کلماتی که استفاده از آنها را غیر طبیعی می دانید و فقط کرک را به نوشتن خود اضافه می کنید.

حقیقت این است که بهترین نوشتن (به ویژه نوشتن آنلاین) نوشتن است که به خواننده این احساس را می دهد که گویی با او درست صحبت می کنید. برای انجام این کار ، شما نمی توانید از کلمات بی ربط استفاده کنید ، اما نمی توانید موارد مهم را نیز رد کنید.

پیش نویس عنوان کار

شروع با یک عنوان راهی عالی برای محدود کردن سخنان شما برای خوانندگان است. بعداً همیشه می توانید بر آن مسلط شوید. متن عنوان شامل درک دلیل پیام شما است.

خطوط کلی را ایجاد کنید

پس از نوشتن عنوان شغلی خود ، نوبت به طرح رئوس مطالب رسیده است. فقط چند نکته در مورد موضوعاتی که می خواهید در مورد مخاطبان خود بگویید بنویسید.

از کلمات زائد اجتناب کنید

اضافات متداول مانند “کمال مطلق” و “حقایق واقعی” می توانند معنای کلمات شما را بیفزایند یا از آن کم کنند. بیشتر اوقات می خواهید از تکرارهای غیرضروری مانند “آخرین و آخرین” خودداری کنید زیرا چیزی به معنای کلمات شما اضافه نمی کند. برای انواع خاصی از نوشتن بی احترامی می توان استدلال کرد که این تکرارها را شامل شود ، اما برای نوشتن مختصر ، تا آنجا که ممکن است از آن پرهیز کرده و آن را ویرایش کنید تا معنی پیدا کند.

جملات را ترکیب کنید

در مدرسه ، احتمالاً یاد گرفته اید که جملات کوتاه و مشخصی بنویسید. اما گاهی اوقات مناسب است که جملات را با هم ترکیب کنیم تا نسخه مختصر تری بدست آوریم. ترکیب جملات کوتاه به شما کمک می کند تا مخاطب خود را خسته نکنید. وقتی می توانید به راحتی دو جمله را ترکیب کنید ، بدون ایجاد رشته ای روی جمله ، باید این کار را انجام دهید. این کار باعث بهبود درک نسخه و بهبود جریان می شود.

این ، چه کسی ، چه کسی

بعضی اوقات به این کلمات نیاز است ، اما وقتی در حال ویرایش کار خود هستید ، بیشتر به این توجه کنید که چه موقع ، چه کسی و چه مواردی برای آن استفاده می شود. یک جمله را بدون این کلمات امتحان کنید تا ببینید آیا معنی تغییر می کند یا تاکید کلمات تغییر می کند.

از صدای فعال استفاده کنید

هنگام وارد کردن تایپ کردن به صدای غیرفعال بسیار آسان است. اما بیشتر اوقات استفاده از صدای فعال مناسب تر است. کلید دانستن اینکه چه موقع صدای منفعل خزیده می شود کلمات است ، “او ، او بود ، و توسطاگر هنگام ویرایش متوجه این کلمات شدید ، سعی کنید با تبدیل صدای منفعل به صدای فعال ، جمله را مرتب کنید.

فرآیندهای فیلتر را تماشا کنید

وقتی یک کلمه تجاری به یک اسم تبدیل می شود ، به یک اسم تبدیل می شود (به عنوان مثال ، “تصویرگری” در مقابل “مصور”). باید از این موارد خودداری شود. با خسته کننده بودن و خواندن آن به راحتی قابل فهم است ، تأثیر منفی روی نسخه شما دارد. در عوض ، بر فعال سازی جملات و استفاده از اسامی به عنوان اسم و کلمات فعلی به عنوان کلمات فعلی تمرکز کنید.

با دقت ویرایش کنید

هیچ کس نمی تواند یک نسخه خوب در یک پیش نویس بنویسد. در حقیقت ، ممکن است چندین نسخه پیش نویس طول بکشد تا نسخه شما کامل شود. برای کامل کردن هر جمله برای هر نوع کپی که می نویسید ، وقت بگذارید. با یک نسخه جریان آزاد شروع کنید ، مدتی آن را بگذارید ، سپس به آن برگردید و آن را بهتر کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا