دنیای وب

چگونه می توانیم از بازاریابی اینترنتی 5 هزار و 530 دلار در ماه بصورت آنلاین بپردازیم

آیا واقعاً می توان 10.530 دلار در هر ماه از بازاریابی آنلاین تهیه کرد؟

پاسخ کوتاه بله است!

افرادی هستند که در همین لحظه خیلی بیشتر به موفقیت می رسند. می بینید ، اینترنت فرصت های بسیاری را ایجاد کرده است که حتی دوستداران فناوری نیز می توانند یک تجارت آنلاین را شروع کنند که سود زیادی به دست می آورد بدون اینکه هیچ کاری انجام دهند.

بله درست است. مکانهایی وجود دارد که در واقع وب سایتهایی را می فروشند که درآمد کسب می کنند و تنها کاری که باید انجام دهید تغییر لینک در این وب سایت ها است به گونه ای که اعتبار کسب شده را بدست آورید. به عنوان یک مدل فرنچایز از آن فکر کنید. خرید “کسب و کار“که در حال حاضر بدون نیاز به انجام تحقیقات بازار ، ایجاد محصولات یا هر یک از کارهای چالش برانگیز همراه با شروع یک تجارت جدید ، بازده ماهانه را به دست می آورد.

مطمئناً ممکن است برای خرید این سایت ها حدود 10 تا 12 برابر درآمد ماهانه برای شما باشد اما پس از یک دوره 10 ماهه در اختیار داشتن سایت ، همه چیز سود خالص خواهد بود. بنابراین ، وب سایتی که در هر ماه 300 دلار درآمد کسب کند ، می تواند از 3000 دلار تا 3600 دلار در هر جایی هزینه کند ، و اگر در مذاکره خوب هستید ، ممکن است معامله بهتری کسب کنید.

بنابراین اگر وب سایت همچنان به همان میزان درآمد ماهانه ادامه دهد ، می توان حدود ده ماه سرمایه گذاری خود را بازیابی کرد. اما دریافت کنید ، می توانید 1000 دلار دیگر نیز در این وب سایت سرمایه گذاری کنید و به معنای واقعی کلمه درآمد خود را دو برابر کنید. بنابراین ممکن است کمی پول اضافی خرج کنید اما سرمایه گذاری خود را بازیابی می کنید و در یک بازه زمانی کوتاه تر سود خود را شروع می کنید.

اما چگونه می توانید 10.530 دلار در ماه تولید کنید؟

فرم فوق برای خرید وب سایتهای واقعاً سودآور ، یکی از راههای کسب درآمد آنلاین است. با این وجود ، اگر این کار را به درستی انجام دهید ، یک راه بهتر ، ایمن تر و به معنای واقعی کلمه تضمین شده وجود دارد.

می بینید ، با روش فوق ، هر کاری می تواند به اشتباه انجام شود و درآمد این سایت ها در یک لحظه ناپدید شود. بنابراین اگرچه می تواند بسیار سودآور باشد ، این یک خطر بزرگ است.

دریافت 10 هزار و 530 دلار در ماه به همان اندازه که به نظر می رسد سخت نیست. شما فقط باید یک نمودار ثابت را دنبال کنید و آن را اثبات کنید.

فرمول در اینجا آمده است:

  • 1. یافتن یک بازار با مشکل سوز 2.
  • گزارش رایگان ایجاد کنید که به این مشکل پاسخ دهد (اگر با منطقه آشنا نیستید می توانید برون سپاری کنید)
  • 3. برای خلاص شدن از گزارش رایگان خود ، یک صفحه ضبط سرب ایجاد کنید.
  • 4. یک حساب Autoresponder دریافت کنید تا گزارش خود را بطور خودکار ارائه دهید
  • 5- ترافیک هدفمند را به صفحه Lead Capture هدایت کنید و در آنجا اطلاعاتی از قبیل نام و آدرس ایمیل را از مشتریان بالقوه جمع آوری کنید.
  • 6. با مشترکین خود پیگیری کنید تا با آنها و محصولات مرتبط با بازار ارتباط برقرار کنید.

این هست.

ببینید من به شما گفتم خیلی راحت بود بنابراین برای به دست آوردن 10 هزار و 530 دلار در ماه ، شما باید حداقل متوسط ​​باشید 351 دلار در روز درآمد. این می تواند 10 فروش با 35 دلار یا 7 دلار با 50 دلار باشد.

بیایید بگوییم شما در حال تبلیغ یک محصول وابسته هستید که در هر فروش 50 دلار به شما پرداخت می کند. قیمت کل محصول می تواند 97 دلار باشد اما 50 دلار کمیسیون شما است. در این محدوده قیمت محصولات زیادی در شبکه های وابسته مانند clickbank.com وجود دارد.

حال فرض کنید که این محصول تقریباً 1٪ از ترافیک سرد را تغییر می دهد اما حدود 5٪ مشترکین شما. این بدان معناست که برای هر 100 بازدید کننده ای که به بازرگان ارسال می کنید ، 5 مورد از آنها خریداری می شوند.

بنابراین برای انجام 7 فروش در روز ، باید روزانه 140 بازدیدکننده را به سایت بازرگان ارسال کنید. از آنجا که این بازدید کنندگان از لیست ایمیل شما آمده اند ، شما باید روزانه مشترکان جدیدی اضافه کنید.

برای اینکه سازگار باشید باید روزانه 140 مشترک جدید نیز بدست آورید! تنها مشکلی که اکنون با آن روبرو خواهید شد ، رانندگی به اندازه کافی ترافیک هدفمند برای به دست آوردن آن تعداد پیگرد است.

این همچنین دشوار نیست زیرا روش های بسیاری برای هدایت ترافیک هدفمند وجود دارد. فقط روشی را انتخاب کنید ، از آن بهره مند شوید و گردش پایدار ترافیکی به دست آورید تا منجر به ایجاد روزهای جدید در روز و خارج از کشور شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا