دنیای وب

چگونه می توان از اینستاگرام برای ایجاد نام تجاری تجاری خود استفاده کرد


3 راه برای شروع یک استراتژی رسانه اجتماعی مبتنی بر مارک تجاری
اینستاگرام به نیرویی عظیم در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است و از موفقیت آن در تجارت خود شگفت زده خواهید شد.
قبل از شروع رسانه های اجتماعی ، یک استراتژی رسانه های اجتماعی مبتنی بر مارک ایده خوبی است. هنگامی که بار بعدی را دارید ، نه تنها وقت و پول را در کنار جاده صرف خواهید کرد بلکه ساخت بار بعدی نیز آسان تر خواهد بود.
مارک های موجود در شبکه های اجتماعی می توانند مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند ، اما برای پیگیری کاربران باید دلیل خوبی داشته باشید.
این از درک ارزش مارک های فعلی شما و ترجمه صحیح آنها به حساب های کاربران مورد علاقه شما حاصل می شود.
با اینستاگرام ، قدرت نام تجاری عالی دارید. اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید ، باید مارک خود را به روشنی تعریف کنید. اگر گیر افتاده اید ، مقاله ما در مورد تعریف مارک خود را بررسی کنید.
بیایید ببینیم برای موفقیت برند اینستاگرام خود باید چه کاری انجام دهید:
1. اطلاعات شخصی شما
صفحه نمایه شما جایی است که باید کار برند خود را در اینستاگرام آغاز کنید.
بسته به مارک شرکت خود ، ممکن است بتوانید به آرم یا تصویر خود اشاره کنید. من همیشه به شما توصیه می کنم اگر یک شرکت بزرگتر هستید مانند نمایه آدیداس که در اینجا نشان داده می شود ، از سر حرفه ای خود در هنگام برخورد با کار و نشان خود استفاده کنید.
سپس شما 150 نامه در توضیحات دارید تا به مردم بگویید چه کاری انجام می دهید. از این فضا برای ارائه ایده های روشن و جالب استفاده کنید. اگر هشتگی وجود دارد که تجارت شما را توصیف می کند ، این شامل می شود (یا اگر بیش از یک مورد وجود دارد).
اگر تبلیغات مربوط به هشتگ دارید ، می توانید مشخصات خود را بر این اساس به روز کنید.
در هر لینک می توانید 1 پیوند داشته باشید. اگر تازه وارد اینستاگرام هستید ممکن است بخواهید این صفحه را ایجاد کنید. در عوض ، روی این پیوند در صفحه اصلی کلیک کنید تا از این سایت برای ساختن لیست استفاده کنید.
دفعه بعدی که تبلیغ جدیدی دارید می خواهید پیوند را تغییر دهید و آنها را به سمت کاربران هدایت کنید.
2. پیام شما
سازگار بودن و فقط در برنامه تحویل مهم نیست. شما باید برای همه عکس های خود یک تم مشترک داشته باشید به عنوان موضوعی که به پیروان شما دریچه ای برای آنچه که شما ارائه می دهید داشته باشد.
این مکان برای ارسال تبلیغات نیست. پیروان شما می خواهند با دیدن اینکه چه کسی پشت مارک است و نه تبلیغ ، مارک شما را در اینستاگرام بشناسند.
با گفتن این موارد ، شما باید محصول خود را به طور کامل نشان دهید ، به ویژه هنگامی که چیز جدیدی برای ارائه دارید. اما فقط تبلیغات پاپ انجام ندهید.
اینستاگرام مکانی عالی برای نمایش شرکت شما است. اگر یک جشن تولد دارید ، یک عکس یا یک فیلم کوتاه ارسال کنید.
اگر روزی دارید که کارمندان سگ شما را می گیرند ، بگذارید پیروان شما ببینند چه اتفاقی می افتد.
هنگام ارسال همه این موارد ، به خاطر داشته باشید که مخاطبان شما و مشتریان احتمالی شما چه کسانی هستند.پیام خود را متناسب با این موضوع کلی تنظیم کنید.
در صورت امکان ، می توانید با به اشتراک گذاشتن مقاله با همه مقاله ها ، کاربران را به یک پیوند هدایت کنید: “برای اطلاعات بیشتر پیوند بیوگرافی ما را دنبال کنید”.
3. رقابت
رقابت شما راهی عالی برای یافتن پیروان جدیدی است که از قبل به کار شما علاقه مند هستند. آنها همچنین می توانند در مورد موثر بودن هشتگ در صنعت شما چشم انداز مثبتی داشته باشند.
اگر قبلاً از اینستاگرام استفاده می کنید ، متوجه می شوید که رقبا همیشه با این سیستم عامل به یکدیگر نگاه می کنند.
وقتی مارک خاصی را دوست داشته باشید یا آن را دنبال کنید ، متوجه خواهید شد که در عرض چند دقیقه حساب شما با مارکی که آخرین بار دنبال کرده اید مارک دیگری را دنبال خواهد کرد.
برخی از شرکت ها این مدل را برای کل شرکت تولید می کنند.
احتیاط: از شرکت هایی که قول می دهند پیروان شما را منفجر کنند دور باشید. ممکن است پول در تجارت گزینه خوبی به نظر برسد ، اما این خدمات با جذب پیروان بی اعتنایی که نظرات هرزنامه را ارسال می کنند ، نام تجاری و حساب شما را فراموش نمی کنند.
خود را در این مسابقات دنبال کنید و در پست هایشان به آنها پاسخ بی درنگ دهید.
این یک روش واقعی و بهبود یافته است که علاوه بر ساختن نام تجاری و یافتن افراد جدید ، شما را در موقعیت کاربر خود در حساب خود قرار می دهد.
پیام های ارسالی توسط رقبای موفق تر در کنار شما و نتایج واقعی را تحت نظر داشته باشید و استراتژی خود را برای نشان دادن اثربخشی آنها فعال کنید.
یک راه خوب برای شروع همه اینها یافتن هشتگی است که تجارت شما را توصیف کند. توجه داشته باشید که در اینستاگرام تالار گفتگو برای مشاغل خاص وجود دارد و شما می خواهید یکی از افراد مرتبط با کار خود باشید.
شروع کار سخت است اما ادامه کار سخت است. مارک های مرده در اینستاگرام پیام های بدی را برای کاربران ارسال می کنند و حتی اگر 75٪ قبل از خرید از شبکه های اجتماعی درخواست کنند ، انجام این کار به اشتباه یا به هیچ وجه بسیار زیاد است.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا