دنیای وب

چگونه می توان از فیلم های کانادایی کمک مالی و مالی دریافت کرد

به نظر می رسد همه آنها را می شناسند و از آن بهره می برند ، پس چرا این طور نیست؟ البته ما به انگیزه مالیات فیلم برای بنیان گذاران فیلم در کانادا اشاره می کنیم.

روزی نیست که در مورد اعتبار مالیات فیلم در ایالات متحده مورد مطالعه برای کوچک سازی یا در برخی موارد به طور کامل لغو نشویم. به نظر می رسد این روند در انگلستان نیز رواج داشته باشد. خوب چه خبر خوبی؟ به کانادا خوش آمدید! نه تنها دولت کانادا برای حفظ اعتبارات و تقبیح مزایای آن به مدل پیوست ، بلکه در واقع اعتبارات را برای افزایش های اضافی و بزرگ ، در درجه اول در اعتبار تولید و همچنین انیمیشن دیجیتال افزایش داده است.

ما شدیداً احساس می کنیم که بدون انگیزه اعتبار مالیاتی فیلم ، بسیاری از حقایق مربوط به اطلاعات تولید تولید و تکمیل نخواهند شد ، و قطعاً آنهایی که ذاتاً مستقل هستند و به ذهن متصل نیستند که به استودیو وابسته نیستند. هالیوود شمال البته اصطلاح عمومی صنعت برای صنایع سینما ، تلویزیون و انیمیشن دیجیتال است. به نظر می رسد این معمولاً مربوط به پروژه های فیلمبرداری یا تولید شده در ونکوور ، تورنتو و مونترال است. اما برای نشان دادن اینکه منطقه معاف از مالیات چقدر قدرتمند است ، تولیدکنندگان ، مالکان و مدیران می توانند با عکاسی از پروژه های تولید و تولید در خارج از این مراکز مهم ، بودجه خود را افزایش دهند – و حدس بزنید که در آن زمان ، تخفیف های مالیاتی واقعاً افزایش می یابد.

به نظر می رسد مشوق های مالیاتی فیلم و صنعت به طور گسترده انگیزه های مالیاتی فیلم را به شدت تشخیص می دهند. دیدن محبوبیت این تخفیف های مالیاتی کار سختی نیست ، با توجه به اینکه بودجه ها در حال رشد هستند و دسترسی به سرمایه در رکودهای جهانی 2008-2009 که هر صنعت را تحت تأثیر قرار داده است ، البته نه فقط سرگرمی ، تا حدودی از بین رفته است.

کارآفرینان همیشه با همان چالش روبرو هستند. منظور ما در درجه اول تولیدات مستقل است و نه استودیوهای اصلی با دسترسی بیشتر به سرمایه. این چالش همیشه یکسان است ، برخی سهام را جمع آوری کنید و برای “فروش” یا “ارائه” پروژه های خود به نهادهای توزیع و پیش فروش سخت کار کنید ، سپس با شکایت مالی و بانکی با این شکاف نهایی مقابله کنید.

درآمدزایی یا جریان نقدی برای اعتبار انگیزه مالیات فیلم می تواند بخشی اساسی در تأمین موفقیت مالی و تکمیل پروژه شما باشد. در کانادا ، اعتبارات مالیات غیر مستقیم در گذشته بیشتر بر روی م componentلفه اشتغال متمرکز بود ، اما اکنون می توان سایر هزینه های واجد شرایط را مطالبه کرد. این فقط در صورت سرمایه گذاری جریان نقدی از موجودی خود به معنای یک چیز ، اعتبار مالیاتی و سرمایه در گردش بیشتر است.

در کانادا ، اعتبار انگیزه مالیات فیلم شما یا پس از صدور گواهینامه نهایی یا تکمیل می شود. با این وجود ، اگر پروژه قابل اتکایی با برنامه مالی جامد و سابقه اثبات شده داشته باشید ، در واقع می توانید برای جریان نقدی بزرگ پروژه خود در حین تولید ، سرمایه تجمعی دریافت کنید. اکثر کارشناسان امور مالی محافظه کار پیشنهاد می دهند از پول نقد در اعتبار مالیاتی شما برای تکمیل موفقیت آمیز تولید خود استفاده کنید ، و کارآفرینان قدرتمندتر اغلب از بودجه برای شروع پروژه بزرگ بعدی استفاده می کنند – این تماس شماست.

جریان نقدی موفق و تصفیه اعتبار مالیاتی شما ، بازده بالقوه کلی سرمایه گذاری در پروژه شما را افزایش می دهد. برای کمک به بازیابی و تقویت سرمایه گذاری و “قابلیت فروش بالای” پروژه خود ، با یک مشاور مالی ، معتبر و باتجربه اعتبار مالیات فیلم صحبت کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا