دنیای وب

چگونه می توان با استفاده از این 7 نکته صفحه فشار م effectiveثر ایجاد کرد

صفحه فشار یا صفحه فرود یکی از مهمترین قسمتهای تجارت الکترونیکی است. هدف اصلی این است که بازدیدکنندگان خود را وارد کنید تا آدرس ایمیل خود را وارد کنند و در لیست نامه های پستی شما مشترک شوند. این بخشی از ساخت لیست است.

بعد از ساختن لیست ، به شما این امکان داده می شود که با مشترکین خود رابطه طولانی مدت برقرار کنید. بخشهای دیگری از تجارت مانند ترافیک و پیگیری استراتژیک وجود دارد ، اما من در این مقاله فقط به صفحه فشار فشار می دهم.

این صفحه ای است که بازدیدکنندگان شما مشخص می کنند می خواهند وارد سیستم شوند یا از بین بروند. ایجاد یک صفحه با html ساده است ، اما ساخت یک صفحه موثر بسیار مهم است.

بسیاری از بازاریابان اینترنتی به دلیل برخی اشتباهات رایج ، موفق به دستیابی به نرخ اشتراک بالا نمی شوند. اکنون من تکنیک های موثر کلیک کلیک را برای جلوگیری از این اشتباهات به اشتراک می گذارم.

  1. هیچ پیوند خارجی را وارد نکنید

    من دیده ام که بسیاری از مردم مرتکب این اشتباه می شوند. به یاد داشته باشید ، تنها هدف از صفحه فشار دادن گرفتن اشتراک ها است ، نه پرت شدن توجه بازدید کنندگان با ارسال آنها به وب سایت شخص دیگر!

  2. پیش فروشی های خود را پیش فروش کنید
    مردم آدرس ایمیل خود را بدون دلیل نمی دهند. آنها این کار را فقط وقتی انجام می دهند که در ازای آن چیزی با ارزش بدست آورند. معمولاً یک هدیه رایگان به شما می دهیم که می تواند به صورت گزارش ، صوت ، فیلم یا اشتراک باشد.

    توجه داشته باشید که من از کلمه “ارزش” استفاده کردم. در بازاریابی ، درک مهمتر از واقعیت است. چیزهای رایگان معمولاً با کیفیت پایین همراه هستند. بنابراین ، شما باید پیشنهاد خود را حتی در صورت رایگان پیش فروش کنید!

  3. ایجاد فوریت
    وقتی عنصر محدود است ، مردم تمایل دارند به روش خاصی پاسخ دهند. هنگامی که یک پیام ساده مانند “از 100 نسخه فقط 25 نسخه باقی مانده است” یا “سایت بعد از 24 ساعت حذف خواهد شد” را اضافه می کنید ، این یک ضرورت برای عمل ایجاد می کند.

    آنچه شما واقعاً می خواهید این است که آنها آن ایمیل را وارد کرده و بر روی دکمه ارسال کلیک کنند ، که به شما فرصت زیادی برای ایجاد این رابطه در آینده می دهد. شما قطعاً نمی خواهید آنها صفحه شما را ببینند و زمان می برد تا آنها تصمیم بگیرند در حالی که شما آرام آرام آنجا را فراموش می کنید.

  4. از وسایل کمکی بصری استفاده کنید
    این تئوری VAK وجود دارد که معمولاً در فروش استفاده می شود. این امر در مورد بازاریابی اینترنتی نیز صدق می کند. در حالی که استفاده از عوامل حرکتی امکان پذیر نیست ، ما می خواهیم روی افزایش جلوه های شنیداری و بینایی تمرکز کنیم.

    داشتن صفحه ای با متن و گرافیک فقط بصری را درگیر می کند. به من اعتماد کن؛ با یک کلیپ ویدیویی ، که توانایی درگیری بصری و صوتی را دارد ، میزان اشتراک بیشتری را مشاهده خواهید کرد.

  5. فقط به آنچه نیاز دارید بپرسید

    این اشکال رایج دیگری است که در بسیاری از صفحات فشرده سازی وجود دارد. اگر من فقط نام و ایمیل شما را بخواهم ، در مقابل اگر از شما بخواهم رزومه 100 کلمه ای بنویسید ، احتمال اینکه هدیه رایگان من دریافت کنید چیست؟

    شما فقط به دو اطلاعات – نام و آدرس ایمیل – نیاز دارید.

    در واقع ، این کار را فقط می توانید از طریق ایمیل انجام دهید. بنابراین لطفاً سایر زمینه ها مانند سن ، جنسیت ، موقعیت جغرافیایی و غیره را حذف کنید. می توانید آنها را پس از مشترک شدن در لیست خود دریافت کنید.

  6. توجه بازدیدکنندگان را پرت نکنید
    در هر صفحه فقط به 3 عنصر نیاز دارید – عنوان اصلی ، مزایا و فرم اشتراک.

    من صفحات زیادی را دیده ام که تلاش می کنند اطلاعات زیادی را به بازدید کنندگان شما وارد کنند. متن های رنگارنگ ، پیام ها ، فیلم ها و عکس های طولانی و حجیم در سراسر صفحه وجود دارد. بازدید کنندگان شما گم می شوند و همکاری نخواهند کرد.

    به یاد داشته باشید ، شما فقط می خواهید توجه آنها را با یک عنوان قوی جلب کنید. سپس او با استفاده از بخش مزایا و دعوت به عمل از طریق فرم ثبت نام ، علاقه آنها را حفظ می کند. همین!

  7. فرم پذیرش عالی

    فرم ثبت نام باید همیشه در گوشه سمت راست بالای صفحه باشد. دلیل آن ساده است. بیشتر اقدامات در آنجا اتفاق می افتد زیرا همه ما هنگام مشاهده صفحات وب به نوار پیمایش مشروط می شویم.

    مهمتر از همه ، فرم انتخاب باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا توجه آنها را به خود جلب کند. از یک گرافیک ساده اما قدرتمند استفاده کنید که دعوت به عمل شما را به تصویر می کشد. دستورالعمل های مستقیم به جلو آنها را راهنمایی می کند تا آدرس ایمیل خود را وارد کنند و یک دکمه برای ادامه کار.

سرانجام ، همیشه صفحه فشار خود را آزمایش کنید و مطمئن شوید که به پایگاه داده شما پیوند داده شده است. آخرین چیزی که می خواهید یک صفحه کاملاً فشرده و دارای پیوند خراب است که پس از ثبت نام بازدیدکنندگان ، هیچ چیزی را ضبط نمی کند.

با این هفت نکته ، مطمئناً شاهد افزایش نرخ اشتراک صفحه فشار خود خواهید بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا