طراحی و سئو وب سایت

چگونه می توان به فروشگاه Shopify خود مراجعه بیشتری کرد

پس از راه اندازی تعدادی فروشگاه وب در 10 سال گذشته یا بیشتر ، ویژگی تعیین کننده هر یک منبع “ترافیکی” بود که دریافت می کردند.

“ترافیک” تعداد بازدیدها / بازدیدهایی است که یک وب سایت در اینترنت دریافت می کند.

همه می دانند تأثیری که می تواند “# 1 در Google” داشته باشد – به این دلیل است حرکت ترافیک به کار می آورد.

بنابراین ، هنگامی که به فروشگاه های Shopify در سال 2018 نگاه می کنید ، یک نگرانی اصلی – غیر از داشتن یک فروشگاه ، محصولات و تجربه با کیفیت – این است که چگونه مردم را به دیدن آنها وا می دارد.

هدف این آموزش بحث درمورد روند کلی ایجاد مخاطبی است که کاری را که دوست دارید دوست داشته باشد …

همه بازدیدها برابر نیستند

نکته اصلی این مسئله این است که “ترافیک” تنها معیار مهم در یک تجارت آنلاین نیست.

در حالی که مهم است ، فقط یک پرونده است نشانگر با توجه به آنچه در فروشگاه شما اتفاق می افتد.

به عنوان مثال ، افرادی که قبلاً خرید کرده اند و به دنبال خرید مجدد آن هستند از “خریداران پنجره” با سابقه کار کم یا بدون سابقه کار با ارزش تر (از نظر شرکت) برخوردار خواهند بود.

از این رو ، وقتی به آنچه می خواهم بنویسم فکر می کنید ، باید قدر آن را بدانید کیفیت از مردمی که به چیزهای شما نگاه می کنند.

گرفتن اعداد بزرگ بسیار خوب است ، اما اگر به رشد واقعی کسب و کار تبدیل نشود ، در واقع پیشرفتی ندارید.

1. ایجاد یک “مارک تجاری” (نه فقط یک فروشگاه) را متمرکز کنید

پرکارترین روش برای جذب بازدید کننده (در حال حاضر) از طریق شبکه های اجتماعی است.

بدیهی است که داشتن یک صفحه محبوب اینستاگرام / توییتر / یوتیوب قطعاً به شما امکان دسترسی به مخاطبان را می دهد … اما کلید نه در وسعت آن ، بلکه در عمق آن است.

عمق مخاطب مشخص می کند چه کسی به صحبت های شما گوش می دهد و در حالی که افراد بیش از 50،000 مشترک / دنبال کننده دارند ، آنها به طور کلی این واقعیت ساده را نادیده می گیرند که اگر ارتباط عمیقی با این افراد نداشته باشید ، آنها به اندازه کافی برای خرید چیزهایی به شما اعتماد نخواهند کرد.

مهمترین چیز این است که به ساخت یک “مارک” – نه فقط “یک فروشگاه” فکر کنید.

آنچه ممکن است یک تشبیه ساده باشد ، اکثر مردم به سادگی سعی می کنند یک وب سایت ایجاد کنند و مردم را مجبور به خرید از آن کنند. بهترین کار پشت خرید – با افراد مختلفی که در همه کانال ها با آنها ارتباط برقرار می کنند ، عمیق کاوش کنید.

برای این منظور ، هنگام راه اندازی فروشگاه شما باید بسیار ظریف باشید که چرا کسی شما را یکی از بزرگترین نام ها می داند:

  • شاید به جای اینکه “فروشگاه لوازم آرایشی طبیعی” باشید از نام خود استفاده می کنید:بوتیک لوازم آرایشی طبیعی کلر

  • به دلیل اصلی که مردم درباره فروشگاه شما فکر می کنند (یا باید) فکر کنند:تنها فروشگاه فروشگاه Bourjois در ایالات متحده است

  • به جای محصولات ، “مشکلات” / “راه حل ها” را حل کنید:محصولات نهایی رفع آکنه برای دختران

  • هرگز چیزی را “نفروشید” – اطلاعات مفیدی را ارائه دهید و توصیه محصولات … اما هرگز “بفروش”

نکته این است که شما نباید سعی کنید یک فروشگاه راه اندازی کنید تا فروش سریع داشته باشید – وجود آن را دلیل بیاورید و با ارائه آن بر ارائه خدمات با کیفیت تمرکز کنید.

اگر تلاش جدی را انجام دهید ، “رسانه های اجتماعی” از خود مراقبت خواهند کرد.

2. بیشتر مردم می خواهند راه حل ها قبل از محصولات

بزرگترین اشتباهی که مردم با هر نوع پروژه ای مرتکب می شوند تمرکز بر محصول است.

محصول مهم است ، اما قسمت کوچکی از پیشنهاد کلی است. مردم واقعاً می خواهند خرید کنند راه حل ها.

راه حل ها به هر شکل و اندازه ای وجود دارند – و مهمترین چیز این است که شما کاملاً در کجا بفهمید شما راه حلی متناسب.

به عنوان مثال ، بیشتر مردم اهمیتی نمی دهند که این محصولات از کجا تهیه می شوند ، یا حتی چرا آنها را ذخیره می کنید … آنها برای آنها مهم است که با این کار چه کاری می توانند انجام دهند.

از این رو ، وقتی به این فکر می کنید که کدام فروشگاه را می خواهید بسازید – واقعاً باید روی چگونگی ایجاد نتایج واقعی تمرکز کنید.

مثلا:

  • 3 پوند در روز فروشگاه مکمل با ورزش و مکمل ها وزن کم کنید
  • یک تعمیرگاه تجاری کامپیوتر – با داشتن محصولات نهایی ، کسب و کار خود را در اوج عملکرد خود ادامه دهید
  • متناسب با 4 فروش است – طراحی و خیاطی کامل لباس های فروش محور انسان مدرن

نتیجه نهایی این است که یکی از مهمترین مواردی که من چندین سال پیش کشف کردم این است که مردم محصول را خریداری نمی کنند ، بلکه آنچه محصول انجام می دهد * در واقع *.

این بدان معناست که اگر به دنبال ایجاد “فروشگاه” هستید ، باید بتوانید “دلیل” اساسی را برای افراد در نظر بگیرید که به دنبال آن باشند.

این فرایند زمان بر است و بدیهی است که به تجربیات زیادی نیاز دارد. سود آن این است که اگر مردم آنچه را که شما خلق می کنید دوست داشته باشند ، همیشه در همان جایی که هست خواهند ماند.

3. از ترافیک سرد نترسید … اما یاد بگیرید گرما را بپذیرید

این ایده دهان به دهان بود – این ایده که کسی دیگران را به شما ارجاع می دهد (فقط به دلیل کیفیت کار شما).

اشخاص شما می خواهید به صرف پول. این مغالطه که آنها آمادگی لازم برای صرف پول در فروشگاه شما را ندارند درواقع دروغی است که شما مرتکب شده اید – مردم از چیزهای عجیب + جالب لذت می برند و اگر وفادار باشید قطعاً از هر آنچه ایجاد می کنید استقبال خواهند کرد.

من قبلاً سالها از خرابی عظیم رنج می بردم. من هرگز با مردم تماس نمی گیرم زیرا همیشه سعی در “فروش” داشتم.

گرچه این مهم است ، شما باید بدانید که مردم صحبت می کنند – و گروهی از آنها هستند که راست صحبت می کنند شما می خواهید شما باید موفق شوید.

از این رو ، اگر به دنبال ترافیک “گرم” (افراد از حساب اجتماعی خود و غیره) هستید ، از پذیرش آن نترسید. هرچه خواسته های مردم را بیشتر بپذیرید ، آنها با شما بازتر می شوند.

4. هرگز فروشگاه / محصولات خود را “نفروشید” – همیشه ارزش را ارائه دهید

اگر واقعاً می خواهید فروشگاه خود را به درستی تبلیغ کنید ، یک سری کارهای مهم وجود دارد که باید انجام دهید.

اولین مورد این است که اطمینان حاصل کنید “فروشگاه” هرگز خودش را نمی فروشد.

مردم از این علاقه با این ایده لذت می برند که فقط به دلیل راه اندازی فروشگاه ، بلافاصله همه علاقه مند می شوند.

در دنیای آمازون ، رسانه های اجتماعی + میلیون ها نفر دیگر که سعی در “ثروتمند شدن” دارند ، این یکی از بدترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.

بهترین کار تمرکز روی آن است یکی کاری که فروشگاه شما باید انجام دهد (شماره 2 را ببینید) و از آن به عنوان پیام تبلیغاتی اصلی خود استفاده کنید.

علاوه بر این ، شما باید اطمینان حاصل کنید که مکالمه با خریداران – هرگز آنچه را که دارید به آنها نگویید.

این بدان معناست که اگر در حال خرید تبلیغات هستید ، به جای تبلیغ فروشگاه یا محصولات خود ، به مشکل اساسی آنها رسیدگی کرده و راه حلی ارائه دهید.

شما واقعاً نیازی به ذکر فروشگاه ندارید – فقط این واقعیت که شما می توانید راه حل را با قیمت مشخصی ارائه دهید (و حمل و نقل رایگان؟).

مثلا …

  • بسته بزرگ خود را با رژ لب ULTRA دریافت کنید – از 9،99 دلار و حمل رایگان (فقط 24 ساعت nxt) در دسترس است

  • من 7 روز قبل 5 پوند وزن کم کردم – این تمرین ضد چربی سوزی سریع سوزاندن – 19.99 دلار

  • دریافت یک وب سایت مناسب فروش یک شبه من را دو برابر کنید – 450 دلار پاسخ این است

توجه کنید که مردم چگونه شما یا فروشگاه شما را نمی خرند؟ آنها در حال خرید نتیجه ای هستند که شما قول می دهید.

5- از آزمایش / آزمایش نترسید

سرانجام ، از آزمایش نترسید.

آزمایش روند زندگی است و در دنیای پروژه ها تفاوتی ندارد.

همه چیز ارزش دارد. برخی از ارزش ها به وضوح گران تر از دیگران است … نکته این است که حتی اگر یک فروشگاه “واقعاً بد” ایجاد کنید ، کسی همچنان تمایل به خرید از آن را دارد.

بزرگترین دشمنان مردم خودشان هستند. آنها هنگامی که پیشرفت حاصل می شود در به خطر انداختن نام / اعتبار خود (اگو) مردد نیستند – آنها به آنچه می دانند پایبند هستند و از امتحان چیزهای جدید امتناع می ورزند.

این بی میلی آنها را به سمت رمز و راز سوق می دهد.

صورتت را آنجا بگذار از روند ایجاد لذت ببرید و بدون توجه به دلیل ، ارزش اصلی خود را ادامه دهید.

در واقع این به شما امکان می دهد خریدارانی را ارزیابی کنید که برای شما چه کسانی هستند که برای آنها ارزش قائل هستند. این افراد در اطراف می مانند و با ارزش ترین ترافیک هستند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا